لوازم جانبی

ارزان ترین اسپیکر خانگی

راهنمای انتخاب و خرید ارزان ترین اسپیکر خانگی

یکی از لوازم جانبی اصلی که باید به همراه کامپیوتر آن را خریداری کنید، اسپیکر است. به وسیله اسپیکر می‌توانید آهنگ‌های مختلف را گوش کرده و صدای فیلم‌ها را بشنوید. این دسته از لوازم جانبی تنها مختص کامپیوتر نبوده و روی گوشی موبایل، دستگاه پخش، کنسول بازی و تلویزیون نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. با این وجود که هدفون‌ها بهترین تجربه صوتی را ارائه می‌دهند، اما استفاده گروهی از آن ممکن نیست. در این شرایط بهترین گزینه استفاده از اسپیکر خانگی است. شرکت‌های مختلف و متعددی اقدام به عرضه اسپیکر کرده‌اند که هر یک دارای ویژگی‌ها، مزایا، ابعاد، نوع اتصال و طراحی خاص خود هستند. قیمت همواره عنصر تعیین‌کننده‌ای در خریداری لوازم جانبی است. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم ارزان ترین اسپیکر خانگی را معرفی کنیم.

آن چه که پیش از خرید ارزان ترین اسپیکر خانگی لازم است بدانید

قبل از انتخاب و خریداری اسپیکر لازم است که با ویژگی‌ها و جنبه‌های مختلف آن آشنا شوید. همان‌طور که اطلاع دارید اسپیکر یا بلندگو یک دستگاه خروجی است که وظیفه انتقال صوت به بیرون از کامپیوتر یا دیگر دستگاه‌ها را بر عهده دارد. در سال‌های اخیر فناوری‌های صوتی بسیاری از جمله دالبی اتموس ارائه شده‌اند که تجربه شما را از آثار مختلف متحول می‌کنند. به همین دلیل لازم است که در هنگام خرید اسپیکر به کاربری و خروجی موردنظر دقت کنید.

پیش از خرید اسپیکر مطلب بهترین اسپیکر کامپیوتر (در سال 1401، 2022) را مطالعه کنید

انواع اسپیکر‌ها

اسپیکر بر اساس کانال‌های صوتی و تعداد بخش‌های ارائه شده، در دسته‌های مختلف قرار می‌گیرد. اسپیکر‌های دو کاناله معمول‌ترین نوع بلندگوهای خانگی هستند که افراد بسیاری از آن‌ها استفاده می‌کنند. اسپیکر‌های دو کاناله برای کاربری عادی مناسب بوده و برای یک تجربه معمولی از آهنگ‌ها، بازی‌ها و فیلم‌ها مناسب هستند. همان‌طور از نام این نوع ارزان ترین اسپیکر خانگی مشخص است، تنها دارای دو بخش استریو بوده و در آن خبری از ساب‌ووفر نیست.

برخی از افراد به صدای بلند علاقه دارند. این دسته از دوست‌داران موسیقی ترجیح می‌دهند که همراه با صدای گیتار گروه محبوب خود صدای لرزش شیشه پنجره‌ها را شنیده و صدای خواننده تمام فضا را پر کند. چه آهنگ‌های پاپ را گوش دهید یا از طرفداران موسیقی متال دهه 90 میلادی باشید، بدون شک متوجه اهمیت بیس در آن‌ها هستید. برای آن که بتوانید از آهنگ‌های مورد‌علاقه خود لذت ببرید لازم است به سراغ اسپیکر‌های 2.1 کاناله بروید. این نوع از ارزان ترین اسپیکر خانگی دارای یک ساب‌ووفر در کنار دو بخش استریو است. با استفاده از این نوع از اسپیکر‌ها می‌توانید تجربه خود از آهنگ‌ها و فیلم‌ها را بهبود ببخشید. در حالی که بلندگو‌های 2.1 کاناله برای موسیقی با صدای بلند مناسب هستند، اسپیکر‌های 5.1 و 7.1 کاناله شما را وارد بعد جدیدی از صدا می‌کنند.

برای آشنایی با محصولات شرکت JBL از مطلب بهترین اسپیکر JBL (در سال 1401، 2022) کمک بگیرید

از این اسپیکر‌ها با عنوان فراگیر یاد می‌شود؛ زیرا با استفاده از بلندگو‌های مختلف که در اطراف محیط قرار گرفته‌اند شما را در دنیای فیلم و بازی قرار می‌دهند. استفاده از این اسپیکر‌ها برای علاقه‌مندان به آثار اکشن توصیه می‌شود. راه‌اندازی اسپیکرهای 5.1 و 7.1 کاناله دردسر‌های خاص خود را دارد، اما در اولین ثانیه تجربه متوجه ارزش آن خواهید شد.

مطالب مرتبط
محبوب‌ترین لوازم جانبی شیائومی پوکو M5 در دیجی‌کالا

توان خروجی

اگر می‌خواهید بدانید بلندی صدای اسپیکر خانگی شما تا چه اندازه است، باید توان خروجی آن را بررسی کنید. توان خروجی بلندگو‌ها بر اساس وات محاسبه می‌شود. بسته به اندازه، ارزان ترین اسپیکر خانگی دارای توان خروجی 30 وات تا 300 وات هستند. برای اتاق‌های معمولی با اندازه متوسط و علاقه‌مندان به گوش دادن به آهنگ‌های آرام، یک اسپیکر با توان خروجی 40 وات تا 60 وات کافی است. اسپیکرهایی با توان خروجی 150 وات مناسب افرادی هستند که قصد دارند محتوا‌های مختلف را با صدای بلندتری تجربه کنند.

درایور و فرکانس

درایور بخشی کلیدی در یک اسپیکر است که وظیفه ایجاد صدا را بر عهده دارد. درایور بخش مخروطی که در جلوی هر اسپیکر دیده می‌شود. درایور‌ها طیفی از صدا را ایجاد می‌کنند که معمولا در بخش مشخصات به آن اشاره می‌شود.

مطلب بهترین اسپیکر خانگی (در سال 1401، 2022) برای خرید اسپیکر خانگی مفید خواهد بود

بسیاری از اسپیکر‌های خانگی قادر هستند فرکانس 50 تا 16 هزار هرتز را ایجاد کنند. هر یک از اصوات مختلف از صدای گیتار و سنج روی درام کیت تا شکستن شیشه و سقوط اجسام روی ورق‌های فلزی فرکانس خود را دارند. هر چه اسپیکر شما محدوده فرکانس بیشتری را پوشش دهد، می‌توانید محتوا‌های مختلف را با جزئیات بیشتری بشنوید.

اتصال

اکثریت ارزان ترین اسپیکر خانگی از جک 3.5 میلی متری برای اتصال استفاده می‌کنند. بسیاری از دستگاه‌ها اعم از گوشی موبایل، تبلت و کامپیوتر دارای خروجی 3.5 میلی متری هستند که به واسطه آن می‌توانید اسپیکر را به این دستگاه‌ها وصل کنید. در کنار اتصال با‌سیم، تعدادی از اسپیکر‌ها و بلند‌گو به صورت بی‌سیم قابل استفاده هستند. این دسته از اسپیکر‌ها از فناوری‌های بلوتوث یا وای فای برای اتصال بهره می‌برند. به موجب این ویژگی محدودیت‌های سیم حذف شده و به راحتی می‌توانید صدا را به بلندگو‌ها منتقل کنید.

در بازار مدل‌های مختلفی از اسپیکر وجود دارد که امکان استفاده بدون واسطه از آن‌ها وجود دارد. این طیف از بلندگو‌ها دارای پورت USB بوده یا از مموری کارت پشتیبانی می‌کنند. این ویژگی باعث می‌شود که بتوانید انواع فلش یا هارد را به اسپیکر متصل کرده یا مموری کارت با انواع ظرفیت‌ها را در بلندگو قرار دهید. در این شرایط به کامپیوتر یا گوشی موبایل نیازی نبوده و می‌توانید مستقیما آهنگ‌های مورد‌علاقه خود را از ارزان ترین اسپیکر خانگی پخش کنید.

برای خرید اسپیکر از مطلب راهنمای خرید اسپیکر بی سیم استفاده کنید

اسپیکر دسکتاپ کیسونلی مدل V310

Kisonli یکی از شرکت‌های شناخته‌شده در صنعت صوت بوده که تا‌کنون محصولات مختلفی را به بازار عرضه کرده است. این شرکت انواع مختلفی از اسپیکر‌ها، هدفون‌ها و بلندگو‌ها را در دسترس کاربران قرار داده است. اسپیکر دسکتاپ کیسونلی مدل V310 نه تنها جزو محصولات شرکت کیسونلی محسوب می‌شود، بلکه می‌توان آن را به عنوان ارزان ترین اسپیکر خانگی معرفی کرد. این اسپیکر به صورت دو تکه است. به دلیل ابعاد کوچک Kisonli V310، بدون آن که فضای زیادی اشغال شود، می‌توانید اسپیکر مذکور را در هر مکانی قرار داده و روی کامپیوتر، لپ تاپ یا گوشی موبایل مورد استفاده قرار دهید.

مطالب مرتبط
بهترین تلویزیون ال جی (در سال 1401، 2022)

اسپیکر دسکتاپ کیسونلی مدل V310 از جک 3.5 میلی متری برای دریافت صدا و از کابل USB برای برق استفاده می‌کند. هر یک از اسپیکر‌های Kisonli V310 دارای توان خروجی 3 وات هستند که به موجب آن توان خروجی کلی این اسپیکر برابر با 6 وات خواهد بود. همچنین پوشش فرکانس 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز موجب می‌شود که بتوانید به صدایی استریو با جزئیات مختلف گوش دهید. از دیگر ویژگی‌های اسپیکر دسکتاپ کیسونلی مدل V310 می‌توان به آمپدانس 4 اهم، نسبت سیگنال به نویز 58 دسی بل و کلید چرخشی برای افزایش یا کاهش حجم صدا اشاره کرد.

قبل از خرید اسپیکر حتما مطلب راهنمای خرید اسپیکر را بخوانید

اسپیکر ایکس پی پروداکت مدل XP-SU36

شرکت XP Product لوازم جانبی متعدد و مختلفی را عرضه کرده است که از بین آن‌ها می‌توان به پاوربانک، گیم پد، کیبورد، موس، شارژر و هدست اشاره کرد. یکی از بخش‌های اصلی محصولات این شرکت، ارزان ترین اسپیکر خانگی بوده که انواع آن از اسپیکر 2.0 گرفته تا اسپیکر بلوتوث را شامل می‌شود. اسپیکر XP-SU36 از مجموعه اسپیکر‌های ارزان قیمت ایکس پی پروداکت بوده که قادر است نیاز‌های اولیه و عادی شما را رفع کند. این اسپیکر 2 تکه دارای صدای استریو و توان خروجی 5 وات است. به این واسطه اسپیکر ایکس پی پروداکت مدل XP-SU36 صدای بلندی نخواهد داشت، اما به عنوان یک اسپیکر خانگی قابل قبول است. ابعاد کوچک و وزن پایین موجب شده‌اند که بهره‌گیری از اسپیکر مذکور به راحتی امکان‌پذیر بوده و بتوانید آن را در هر مکان و شرایطی مورد استفاده قرار دهید.

اسپیکر ایکس پی پروداکت مدل XP-SU36 از نوع با‌سیم است. این بدان معنا است که برای انتقال صدا به آن باید از جک 3.5 میلی متری استفاده کنید. به دلیل گستردگی این جک امکان استفاده از اسپیکر مذکور روی دستگاه‌های مختلف وجود دارد. همچنین برق این اسپیکر از طریق یک کابل USB تامین خواهد شد. دیگر ویژگی‌های اسپیکر ایکس پی پروداکت مدل XP-SU36 عبارتند از: آمپدانس 4 اهم، محدوده فرکانس 90 هرتز تا 20 کیلوهرتز و نسبت سیگنال به نویز 82 دسی بل.

برای استفاده از اینستاگرام روی کامیپوتر از مطلب نصب اینستاگرام برای ویندوز کمک بگیرید

اسپیکر دسکتاپ ایکس پی پروداکت مدل XP-SU30

اسپیکر دسکتاپ XP-SU30 یکی دیگر از محصولات شرکت ایکس پی پروداکت است که جزو ارزان ترین اسپیکر خانگی محسوب می‌شود. این اسپیکر دو تکه از نظر فنی شباهت بسیاری با دو مدل معرفی شده قبل داشته و تنها به لحاظ ظاهری متفاوت است. توان خروجی اسپیکر دسکتاپ ایکس پی پروداکت مدل XP-SU30 در مجموع 5 وات است که برای کاربری عادی مناسب است، اما کاربران حرفه‌ای را ناامید خواهد کرد. اسپیکر مذکور از دو درایور 52 میلی متری بهره برده و محدوده فرکانس 90 هرتز تا 20 کیلو هرتز را پوشش می‌دهد. ابعاد 80 × 90 × 160 میلی‌متر و وزن 200 گرمی اسپیکر دسکتاپ ایکس پی پروداکت مدل XP-SU30 موجب می‌شوند که بتوانید آن را بدون محدودیت خاصی در مکان‌های مختلف قرار داده و از صدای آن لذت ببرید.

جک 3.5 میلی متری اتصال مورد استفاده در اسپیکر دسکتاپ ایکس پی پروداکت مدل XP-SU30 است که به موجب آن می‌توانید این اسپیکر را روی دستگاه‌های مختلف و متعددی مورد استفاده قرار دهید. همچنین منبع تغذیه این ارزان ترین اسپیکر خانگی از نوع USB است. برخورداری از دو درایور 52 میلی متری و پوشش محدوده فرکانس 90 هرتز تا 20 کیلوهرتز از دیگر ویژگی‌های اسپیکر مذکور هستند. علاوه بر این نسبت سیگنال به نویز 80 دسی بل و وجود غلتک مربوط به تنظیم حجم صدا جزو ویژگی‌های اسپیکر دسکتاپ ایکس پی پروداکت مدل XP-SU30 هستند.

به منظور آشنایی با لایو اینستاگرام از مطلب آموزش لایو اینستاگرام؛ نحوه گذاشتن لایو جدید استفاده کنید

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS-1173

اسپیکر‌های با‌سیم که از طریق چک 3.5 میلی متری به دستگاه‌های مختلف وصل می‌شوند، در بین کاربران محبوب بوده و افراد زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند. در مقابل برخی از کاربران ترجیح می‌دهند که محدودیت‌های اتصال با‌سیم را کنار بگذارند و به سراغ اسپیکر‌های بی‌سیم می‌روند. یکی از انواع اتصالات در اسپیکر‌های بی‌سیم، اتصال بلوتوث است. این دسته از اسپیکر‌ها این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند که بتوانید آن‌ها را در فواصل دورتر و مکان‌های مختلف قرار داده و بدون مشکل مورد استفاده قرار دهید. همچنین به لطف برخورداری از باتری می‌توانید از اسپیکر‌های بلوتوثی در مکان‌هایی که به برق دسترسی ندارید، برای شنیدن آهنگ‌های مورد‌علاقه خود بهره ببرید.

مطالب مرتبط
دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس آنقدرها هم خوب نیست!

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل GTS-1173 که جزو ارزان ترین اسپیکر خانگی موجود در بازار محسوب می‌شود، یکی از محصولات شرکت Greatnice است. این اسپیکربه دلیل طراحی چمدانی و ابعاد مناسب خود مناسب استفاده در محیط‌های مختلف اعم از داخلی و خارجی است. به واسطه برخورداری از نور‌پردازی و ویژگی رقص نور می‌توانید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS-1173 را در محیط‌های تاریک نیز مورد استفاده قرار دهید. همچنین این نقطه قوت موجب می‌شود که با استفاده از اسپیکر مذکور بتوانید فضای شادی را در مجالس و مهمانی‌ها به وجود بیاورید.

از طریق مطلب آخرین تغییرات اینستاگرام بیشتر با اینستاگرام آشنا شوید

امکان اتصال بی‌سیم با استفاده از بلوتوث اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS-1173 موجب شده است که بتوانید در فاصله‌ای دورتر از اسپیکر قرار گرفته و بدون موانعی از جمله طول سیم، محتوای صوتی مورد‌نظر را به این ارزان ترین اسپیکر خانگی منتقل کنید. برد بلوتوث این اسپیکر در حدود 10 متر است که قابل‌قبول به نظر می‌رسد و نیاز‌های عادی شما را رفع خواهد کرد. علاوه بر اتصال بلوتوث، می‌توانید آهنگ‌های مورد‌علاقه خود را روی مموری کارت ذخیره کرده و با قرار دادن آن در اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS-1173، زمینه پخش را فراهم کنید. این اسپیکر از کارت حافظه‌هایی با حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این می‌توانید از کابل USB برای اتصال بهره ببرید.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت و مزیت‌های اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS-1173 برخورداری از فناوری TWS است. به موجب این فناوری می‌توانید بدون هیچ گونه سیم و کابل، صدای استریو واقعی را تجربه کنید. در قالب فناوری TWS می‌توانید اسپیکر مذکور را به یک یا چند اسپیکر یکسان دیگر متصل کرده و همزمان موسیقی خود را از چندین دستگاه، با حجم صدای بیشتر گوش دهید. به این واسطه می‌توانید با در اختیار داشتن حداقل دو اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS-1173 در فضای باز از صدایی بلند لذت ببرید.

برای خرید تلویزیون مطلب بهترین تلویزیون ال جی (در سال 1401، 2022) مفید خواهد بود

این ارزان ترین اسپیکر خانگی دارای کلید‌های فیزیکی متعددی است که عملکر‌دهای مختلفی را ارائه می‌کنند. در کنار کلید‌های فیزیکی خاموش و روشن، می‌توانید حجم صدا را با استفاده از کلید‌ها کم یا زیاد کنید. همچنین می‌توانید به کمک کلید‌های فیزیکی قرار گرفته در بالای بدنه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS-1173 موسیقی در حال پخش را کنترل کنید. باتری 800 میلی آمپر ساعت که از دوام خوبی بهره می‌برد، این امکان را در اختیار شما قرار خواهد داد که اسپیکر مذکور را در محیط‌های فاقد برق نیز مورد استفاده قرار دهید. با شارژ کامل این اسپیکر می‌توانید به مدت سه ساعت محتوای صوتی مورد‌نظر را پخش کرده و از شنیدن آن لذت ببرید. سرعت شارژ باتری قابل‌قبول بوده و می‌توانید در مدت کوتاهی باتری را به طور کامل شارژ کنید.

مطالب مرتبط
بررسی ردمی نوت ۱۱ پرو شیائومی؛ میان‌رده‌ای جذاب با باتری پرظرفیت

از بین دیگر ویژگی‌های اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS-1173 می‌توان به کابل شارژر همراه، پشتیبانی از رادیو FM، نسبت سیگنال به نویز 75 دسی بل، پوشش محدوده فرکانس 100 هرتز تا 20 کیلوهرتز، دسته تاشو، استند نگهداری گوشی موبایل و توان خروجی 10 وات اشاره کرد.

برای رفع مشکلات اینستاگرام از مطلب چگونه با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کنیم؟ (نحوه مکاتبه با اینستاگرام) استفاده کنید

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS 1395

ارزان ترین اسپیکر خانگی بلوتوثی محدودیت‌های بسیاری را از بین برده‌اند و در مقابل مزیت‌های متعددی را به وجود آورده‌اند. به لطف اتصال بی‌سیم این دسته از اسپیکر‌ها می‌توانید دستگاه‌های مختلف از جمله مدل‌های فاقد جک 3.5 میلی متری را به اسپیکر وصل کرده و آهنگ‌های مورد‌علاقه خود را پخش کنید. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS 1395 یکی از این دسته از اسپیکر‌های خانگی بوده که برای پخش انواع محتوا‌های صوتی  با صدای بلند و رسا گزینه مناسبی و ارزشمندی است.

ابعاد کوچک و وزن 400 گرمی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS 1395 باعث می‌شود که بتوانید این اسپیکر را به راحتی همراه با خود حمل کرده و در مکان‌های مختلف، بدون نگرانی از بابت اشغال فضای زیاد، مورد استفاده قرار دهید. اسپیکر مذکور طراحی ساده و عادی داشته و در هنگام بهره‌گیری از آن گیج نخواهید شد. برای بهبود کاربری اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS 1395 تعدادی کلید فیزیکی روی آن قرار گرفته است. به واسطه این کلید‌ها می‌توانید این ارزان ترین اسپیکر خانگی را خاموش یا روشن کنید، صدا را کم یا زیاد کرده و موسیقی در حال پخش را کنترل کنید.

چطور وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم؟ (نحوه نصب اینستاگرام قبلی در گوشی)

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS 1395 از اتصال بی‌سیم با محوریت بلوتوث بهره می‌برد. این امر موجب می‌شود که بتوانید فارغ از محدودیت‌های ارتباط با‌سیم، تجربه‌ای عالی از شنیدن آهنگ‌های مورد‌علاقه خود داشته باشید. این اسپیکر تا شعاع 10 متر را پوشش می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود که بتوانید در فاصله‌ای دورتر قرار گرفته و محتوای مورد‌نظر را به اسپیکر منتقل کنید. انواع و اقسام دستگاه‌های دارای بلوتوث اعم از گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ را می‌توانید به اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS 1395 متصل کنید.

مطالب مرتبط
محبوب‌ترین لوازم جانبی ساعت هوشمند میبرو مدل Lite

بلوتوث تنها راه ارتباط بین اسپیکر مذکور و دستگاه‌های مختلف نیست. در کنار این فناوری، می‌توانید محتوا‌های صوتی خود را به مموری کارت منتقل کرده و با قرار دادن آن در اسپیکر ذکر شده، از شنیدن آن‌ها لذت ببرید. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS 1395 از کارت حافظه‌هایی با حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید از طریق کابل USB، موسیقی‌های مورد‌علاقه خود را از طریق این ارزان ترین اسپیکر خانگی پخش کنید.

به دلیل وجود باتری در اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS 1395 می‌توانید حتی در محیط‌هایی که امکان استفاده از برق در آن‌ها وجود ندارد، از این اسپیکر استفاده کنید. باتری اسپیکر مذکور از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 500 میلی آمپر ساعت است که به کمک آن می‌توانید از ساعت‌ها پخش موسیقی بهره ببرید. این باتری در کوتاه‌ترین زمان شارژ شده و قابل استفاده خواهد بود.

آموزش نصب اینستاگرام روی کامپیوتر و لپ تاپ (روش ساده)

شرکت گریت نایس در اسپیکر بلوتوثی GTS 1395 از فناوری TWS استفاده کرده است. به واسطه این فناوری می‌توانید چندین اسپیکر GTS 1395 را از طریق بلوتوث به یکدیگر متصل کرده و با پخش یک محتوای یکسان، از صدای بلند و رسا استفاده کنید. از بین دیگر ویژگی‌های اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گریت نایس مدل GTS 1395 به عنوان ارزان ترین اسپیکر خانگی می‌توان مواردی از جمله برخورداری از نور‌پردازی، پشتیبانی از رادیو FM، درایور 4 اینچی، توان خروجی 5 وات، محدوده فرکانس 100 هرتز تا 20 کیلوهرتز و کابل شارژ همراه را نام برد.

جمع‌بندی ارزان ترین اسپیکر خانگی

اسپیکرهای خانگی از مهم‌ترین لوازم جانبی محسوب می‌شود که خرید آن اهمیت بسیار بالایی دارد. به کمک اسپیکر می‌توانید از شنیدن انواع محتوا‌های صوتی اعم از آهنگ‌ها، پادکست‌ها و جلوه‌های صوتی فیلم‌ها و بازی‌ها لذت ببرید. شرکت‌های مختلف مدل‌های متعددی از اسپیکر را به بازار عرضه کرده‌اند. این اسپیکر‌ها ویژگی‌های مشترک و خاص بسیاری دارند. برخی از اسپیکر‌ها با استفاده از جک 3.5 میلی متری قابل استفاده هستند، در مقابل تعدادی دیگر را می‌توانید به صورت بی‌سیم و با بهره‌گیری از بلوتوث مورد استفاده قرار دهید. در تضاد با اسپیکر‌هایی که دو تکه بوده و صدای استریو دارند، بلند‌گو‌هایی در بازار عرضه شده که دارای چندین بخش مختلف بوده و قادر هستند صدا را به صورت 5.1 کاناله و به صورت فراگیر پخش کنند.

چطور وارد اکانت قبلی اینستاگرام خود شویم؟ (نحوه نصب اینستاگرام قبلی در گوشی)

به دلیل موارد تاثیر‌گذاری از جمله نوع اتصال، تعداد کانال و فناوری‌‌های مورد استفاده لازم است که در هنگام خریداری اسپیکر خانگی، جنبه‌های مختلف و متعددی را در نظر بگیرید. یکی از مهم‌ترین مواردی که پیش از خرید اسپیکر خانگی باید به آن دقت کنید، قیمت آن است. اسپیکر‌های خانگی با قیمت‌های متنوعی در بازار به فروش می‌رسند که بر اساس بودجه در اختیار خود می‌توانید انواع مختلف از ساده و باسیم گرفته تا چند تکه و بی‌سیم را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. در فروشگاه مبیت می‌توانید ارزان ترین اسپیکر خانگی را با گارانتی معتبر خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا