لوازم جانبینرم افزار

اطلاعاتی از گوشی‌های سری شیائومی ۱۳T منتشر شد

شیائومی طبق برنامه‌ی هر سال، امسال هم قصد دارد از مدل T پرچم‌داران خود یعنی شیائومی ۱۳T رونمایی کند. گوشی‌هایی که به تازگی اطلاعات خوبی هم راجع به آن‌ها منتشر شده است.

شیائومی قرار است طی هفته‌های پیش رو از گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ که شامل سه مدل استاندارد، پرو و لایت می‌شوند برای بازار جهانی رونمایی کند. البته قرار است یک مدل اولترا هم کمی بعد به این مجموعه اضافه شود اما ظاهرا علاوه بر این گوشی‌ها باید منتظر چند مدل دیگر هم باشیم که هرچند در نیمه‌ی دوم سال جاری راهی بازار خواهند شد.

در رابطه با گوشی‌های سری شیائومی ۱۳T صحبت می‌کنیم. محصولاتی که قرار است جانشین سری ۱۲T شیائومی شوند که سال گذشته و با تجهیز به پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ راهی بازار شدند و همچنان به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های بازار شناخته می‌شوند. البته این گوشی‌ها هم مثل سایر پرچم‌داران شیائومی در ابتدا در بازار جهانی در دسترس قرار نخواهند گرفت. اینطور که به نظر می‌رسد، در ابتدا باید این گوشی‌ها را در بازار آسیا و سپس اروپا شاهد باشیم.

یکی از افشاگران معروف حوزه‌ی فناوری که با نام موکول شارما شناخته می‌شود به تازگی اطلاعاتی را هم در رابطه با گوشی‌های این سری منتشر کرده که هم‌راستا به اطلاعات منتشر شده از سوی Digital Chat Station، معروف‌ترین افشاگر چینی است. طبق گفته‌های این افشاگر، سری شیائومی ۱۳T شامل دو گوشی در مدل استاندارد و پرو خواهد بود. در بازار چین اما این گوشی‌ها با برند ردمی و احتمالا ردمی K60 اکستریم ادیشن و ردمی K60 اولترا در دسترس قرار خواهند گرفت.

مطالب مرتبط
شیائومی ۱۳ پرو در مقابل گلکسی S23 اولترا؛ بهترین پرچم‌دار اندروید کدام است؟

هنوز در رابطه با مشخصات فنی این گوشی‌ها اطلاعات زیادی در اختیار نداریم اما اگر به گذشته نگاه کنیم می‌بینیم که این گوشی‌ها باید نسخه‌های ارزان‌قیمت‌تر از پرچم‌داران سری شیائومی ۱۳ باشند. البته سری شیائومی ۱۲T از لحاظ قدرت سخت‌افزاری وضعیت بهتری از سری ۱۲ دارند چرا که به عنوان پردازنده از مدل پلاس اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در آن‌ها استفاده شده که به مراتب بهتر و بهینه‌تر از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به کار رفته در سری ۱۲ است.

اگر گوشی‌های سری شیائومی ۱۳T در شش ماه دوم سال جاری عرضه شود، باید انتظار داشته باشیم از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۲ در آن‌ها استفاده شود، البته اگر خبری از این پردازنده باشد. حال باید دید شیائومی با حذف چه قابلیت‌هایی، این گوشی‌ها را به مدل ارزان‌قیمت‌تر سری ۱۳ تبدیل خواهد کرد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C40 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت- گلوبال

۶,۱۴۰,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت

۳,۸۹۹,۰۰۰

تومان

منبع: Gizchina

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا