لوازم جانبینرم افزار

بررسی دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی MJSXJ10CM؛ کوچک و کاربردی

در بازار انواع و اقسام دوربین‌های مداربسته به فروش می‌رسد ولی برخی از این دوربین‌ها بسیار کوچک هستند و به راحتی به اینترنت وصل می‌شوند. دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی MJSXJ10CM یکی از همین دوربین‌های کوچک و کاربردی به حساب می‌آید که در این ویدیو آن را بررسی می‌کنیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اگر به یک دوربین کوچک برای تحت نظر گرفتن خانه، محل کار، اتاق کودک یا هرجای دیگری هستید، این محصول می‌تواند به خوبی نیازهای شما را برطرف کند. داخل جعبه یک پایه به همراه پیچ دیده می‌شود تا بتوانید دوربین را به هر جایی که دوست دارید وصل کنید. البته بدون نیاز به پایه هم می‌توانید دوربین را روی سطح صاف مانند میز قرار دهید.

بعد از روشن کردن دوربین، با بهره‌گیری از اپلیکیشن‌ مخصوص ارائه شده، در عرض چند ثانیه و به راحتی می‌توانید به این دوربین وصل شوید و آن را کنترل کنید. از بین مزایای این محصول می‌توانیم به رزولوشن ۱۰۸۰ با لنز مبتنی بر دیافراگم F/2.1 اشاره کنیم. خوشبختانه این دوربین در تاریکی هم تصویر بسیار باکیفیتی ارائه می‌دهد و در این زمینه با مشکلی روبرو نمی‌شوید.

به لطف استفاده از موتور دوگانه برای چرخش دوربین، می‌تواند زاویه ۱۰۸ درجه عمودی و زاویه ۳۶۰ درجه افقی را پوشش دهد. در این میان نباید قابلیت تشخیص حرکات را از قلم بیندازیم که این مشخصه به‌خصوص برای خبردار شدن از حضور سارقین اهمیت زیادی دارد. در بدنه یک اسپیکر و میکروفون برای مکالمه دو طرفه هم تعبیه شده که کیفیت مناسبی دارند. یکی از ضعف‌های این محصول این است که باتری ندارد و باید برای بهره‌گیری از آن، دوربین را به شارژر وصل کنید. در کل دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی MJSXJ10CM در بازار ایران طرفداران زیادی دارد و با توجه به قیمت مناسب آن، خرید این محصول را توصیه می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

مطالب مرتبط
شیائومی از رنگ‌های جدید گوشی ۱۳ اولترا رونمایی کرد

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا