لوازم جانبینرم افزار

بررسی ردمی نوت ۱۲ پرو شیائومی؛ بهترین میان‌رده‌ی ۲۰۲۳؟

شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو جدیدترین میان‌رده‌ی شیائومی است که در حال حاضر در بازار کشور ما در دسترس قرار گرفته است. این محصول از لحاظ امکانات و قابلیت‌ها در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. حال باید دید آیا این گوشی با توجه به مشخصاتی که دارد می‌تواند انتخاب ارزشمندی به عنوان یک میان‌رده در سال ۲۰۲۳ باشد یا خیر.

شیائومی اکتبر سال ۲۰۲۲ از سری ردمی نوت ۱۲ خود رونمایی کرد. مدل پرو از این سری یعنی ردمی نوت ۱۲ پرو یک گوشی ۶٫۶۷ اینچی است که با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که دارد می‌توان آن را رقیبی سرسخت برای میان‌رده‌های قدرتمند شرکت‌هایی نظیر سامسونگ در نظر گرفت. به عنوان یک میان‌رده، این گوشی قابلیت‌هایی دارد که در نسل‌های قبل شاهد نبودیم. برای مثال پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال که حتی در گوشی‌های پرچم‌دار اقتصادی شیائومی هم دیده نمی‌شود اما خوشبختانه در ردمی نوت ۱۲ پرو شاهد آن هستیم. اگر شما هم علاقه‌مند به خرید یک گوشی مقرون به صرفه و در عین حال باکیفیت هستید، نماینده‌ی جدید شیائومی احتمالا می‌تواند نظر شما را جلب کند. حال برای اینکه با اطمینان بیشتری در این رابطه نظر بدهیم، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی کامل آن بپردازیم.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - پک چین

بررسی مشخصات فنی ردمی نوت ۱۲ پرو

نام گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو
ابعاد و وزن ۸ × ۷۶ × ۱۶۳ میلی‌متر – ۱۸۷ گرم
استاندارد مقاومتی IP53 – مقاوم در برابر قطرات آب و گرد و غبار
اندازه و نوع نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی از نوع OLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از قابلیت‌هایی نظیر دالبی ویژن و +HDR10
وضوح تصویر ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ پیکسل با تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ
سیستم‌عامل و رابط کاربری اندروید ۱۲ – MIUI 13
پردازنده و گرافیک مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۸۰ (۶ نانومتری) – دو هسته از نوع Cortex-A78 با فرکانس ۲٬۶ گیگاهرتز و شش هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز – پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G68 MC4
حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۶، ۱۲۸/۸، ۲۵۶/۸، ۲۵۶/۱۲ گیگابایت – حافظه‌ی داخلی از نوع UFS 2.2
دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال – دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و زاویه‌ی دید ۱۲۰ درجه‌ای – دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو
کیفیت فیلم‌برداری ۴K@30 و ۱۰۸۰P@30/60/120 و ۷۲۰P@960
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.5
کیفیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰P@30/60
باتری و شارژر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت – ۶۷ وات
سایر امکانات بلندگوی استریو، پشتیبانی از جک هدفون – محافظ صفحه گوریلا گلس ۵ – اثر انگشت ادغام شده با کلید پاور

روی کاغذ اصلا به نظر نمی‌رسد با گوشی بدی سر و کار داشته باشیم، اما آیا در عمل هم می‌توان همین حرف را راجع به ردمی نوت ۱۲ پرو زد؟ در ادامه با بررسی این گوشی جذاب همراه ما باشید.

مطالب مرتبط
بررسی شیائومی ردمی نوت ۱۱R؛ تازه‌نفس خانواده ردمی

طراحی و کیفیت ساخت

ردمی نوت ۱۲ پرو یک گوشی فوق‌العاده زیبا از لحاظ طراحی به حساب می‌آید. زبان طراحی این گوشی و مدل پرو پلاس از همین رسی واقعاً خاص و چشم‌نواز است به گونه‌ای که در هیچ میان‌رده‌ی دیگری شما نظیر این طراحی را نخواهید دید. این گوشی که با در نظر گرفتن اندازه‌ی خود بسیار سبک‌وزن هم هست، از یک ظاهر تخت بهره می‌برد و همین موضوع هم باعث شده  کناره‌های آن به گوشی‌های آیفون باشد. لازم به ذکر است برخلاف پنل پشتی، جنس فریم‌ها از پلاستیک مات است.

بررسی ردمی نوت 12 پرو

این گوشی همچنین از استاندارد مقاومتی IP53 هم بهره می‌برد که باعث می‌شود در برابر قطرات آب مقاومت خوبی از خود به نمایش بگذارد و در برابر گرد و غبار هم هیچ ضعفی نداشته باشد. اگرچه میان‌رده‌های اصلی‌ترین شرکت رقیب شیائومی یعنی سامسونگ به استاندارد ضد آب IP67 مجهز شده‌اند اما با این حال نمی‌توان به شیائومی بر سر این موضوع خرده گرفت. هرچند اگر استاندارد مقاومتی بالاتری را در آن شاهد می‌بودیم، بهتر هم می‌شد.

این گوشی فقط ۸ میلی‌متر ضخامت دارد و به خاطر وزن کم، اصلا فشاری به دست وارد نمی‌کند. روی پنل پشتی آن یک ماژول دوربین را شاهد هستیم که میزبان سه دوربین به علاوه‌ی یک فلش است. همچنین روی پنل جلوی دستگاه هم دوربین سلفی به صورت حفره‌ای در مرکز نمایشگر حضور دارد. میزان حواشی در اطراف نمایشگر قابل قبول است به گونه‌ای که نسبت تصویر به بدنه به چیزی حدود ۸۷٪ می‌رسد.

شاید تنها ضعفی که بتوان به پنل پشتی گرفت این است که شیشه‌ای است و همین باعث می‌شود خیلی زود اثر انگشت را به خود جذب کند. البته اگر از کاور استفاده کنید این موضوع خیلی باعث رنجش شما نخواهد شد و از طرفی شیشه‌ای بودن دیگر تبدیل می‌شود به یک نقطه قوت چرا که در گوشی‌های بالارده شاهد استفاده از آن هستیم. ردمی نوت ۱۲ پرو در سه رنگ مشکی، آبی و بنفش برای خرید در دسترس قرار دارد. لازم به ذکر است مدل بنفش این گوشی به خاطر وجود یک سری نقاط روی پنل پشتی، زیباترین و خاص‌ترین طراحی را دارد. به خاطر داشته باشید پنل پشتی این گوشی استاندارد مقاومتی خاصی ندارد و باید حتما برایش کاور تهیه کنید که البته یک مدل شفاف درون جعبه قرار دارد.

بررسی ردمی نوت 12 پرو

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این گوشی روی فریم راست خود از کلید کنترل صدا و پاور، روی فریم بالایی از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و میکروفون برای حذف نویز و روی فریم پایینی هم از درگاه سیم‌کارت، میکروفون اصلی، پورت USB-C برای شارژ گوشی و اسپیکر بهره می‌برد.

  • امتیاز: ۸ از ۱۰

نمایشگر ردمی نوت ۱۲ پرو

در بررسی ردمی نوت ۱۲ پرو و بخش نمایشگر، با محصولی طرف هستیم که هیچ غافلگیری برایمان ندارد. مثل هر گوشی میان‌رده‌ی دیگری در این محدوده‌ی قیمت، ردمی نوت ۱۲ پرو هم از نمایشگری با وضوح ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ پیکسل بهره می‌برد که همان +FHD است. اندازه‌ی پنل نمایشگر این محصول هم به ۶٫۶۷ اینچ می‌رسد؛ پنلی از جنس AMOLED که شیائومی تصمیم گرفته با پوشش محافظ گوریلا گلس ۵ از آن در برابر خط و خش و ضربه محافظت کند. این پنل از رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد و نرخ الگوبرداری لمس هم در آن به ۲۴۰ هرتز می‌رسد. با تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ، دیگر از بابت اینکه در نور روز شاید نتوانید محتوای به نمایش درآمده درون آن را بخوانید نگرانی وجود نخواهد داشت.

مطالب مرتبط
رندرهای شیائومی ۱۳ اولترا ماژول دوربین غول‌پیکر آن را نشان می‌دهند

کیفیت این نمایشگر همانطور که مشخصات فنی روی کاغذ نشان می‌دهند واقعاً عالی است اما چیزی فراتر از انتظار وجود دارد. شما تجربه‌ای با این گوشی خواهید داشت که انتظارش را دارید. البته باید به این نکته هم اشاره داشته باشیم که به لطف پشتیبانی از فناوری +HDR10، شما می‌توانید محتوایی که از آن پشتیبانی می‌کنند را با کیفیت بسیار مثال‌زدنی مشاهده کنید. همچنین پشتیبانی از دالبی ویژن هم باعث شده گستره‌ی دینامیکی این محصول به مراتب افزایش پیدا کند.

این گوشی به شما اجازه می‌دهد رفرش‌ریت صفحه را بین ۶۰ و ۱۲۰ هرتز تغییر دهید و متأسفانه خبری از حالت وسط یعنی ۹۰ هرتزی نیست. این در حالی است که رفرش‌ریت ۹۰ هرتز یک نقطه‌ی تعادل عالی است که هم لذت کار با گوشی را افزایش می‌دهد و هم برای ذخیره‌ی باتری از حالت ۱۲۰ هرتز بهینه‌تر است. البته رفرش‌ریت برای ذخیره‌ی انرژی در زمان‌هایی که به آن نیاز ندارید مثل تماشای یک تصویر ثابت به ۶۰ هرتز کاهش پیدا می‌کند که عالی است.

  • امتیاز: ۹ از ۱۰

عملکرد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری

بررسی ردمی نوت 12 پرو

در بررسی ردمی نوت ۱۲ پرو و بخش نرم‌افزار، می‌بینیم که مثل هر گوشی دیگری از شیائومی به اندروید و رابط کاربری MIUI مجهز شده است. اندروید ۱۲ سوار بر رابط کاربری MIUI 13 که مدت زمان کمی بعد از دریافت گوشی به اندروید ۱۳ و MIUI 14 هم آپدیت می‌شود آنقدر امکانات و قابلیت‌های خوب در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید تمام نیازهای اساسی خود را با آن برطرف کنید. شیائومی همچنان ادعا کرده به مدت دو سال از این گوشی از لحاظ نرم‌افزاری و چهار سال از لحاظ امنیتی پشتیبانی خواهد کرد. این یعنی ردمی نوت ۱۲ پرو با دریافت اندروید ۱۴ رسما به کار خود از لحاظ نرم‌افزاری پایان خواهد داد اما دو سال بعد از آن از لحاظ امنیتی همچنان آپدیت خواهد شد.

تجربه‌ی کار کردن با نرم‌افزار این گوشی قطعا برای شما لذت‌بخش خواهد بود چرا که خبری از هنگ، لگ یا مشکلاتی از این قبیل نخواهد بود و سیستم‌عامل هم بسیار سریع به کنش‌های شما واکنش نشان می‌دهد. اگر به تازگی از یک گوشی جدید به شیائومی کوچ کرده‌اید شاید اندکی سردرگم شوید اما این اطمینان را به شما می‌دهیم که فقط با چند روز استفاده می‌توانید به کار با این محصول مسلط شوید چون آنقدر میان‌بر در کنترل سنتر وجود دارد که اجازه نمی‌دهد شما برای برطرف کردن نیاز خود به سرچ در تنظیمات متوسل شوید؛ همه چیز مقابل چشمان شما وجود دارد و فقط باید روی آن‌ها کلیک کنید.

مطالب مرتبط
گلکسی A53 در مقابل پوکو X5؛ کدام میان‌رده بهتر است؟

از لحاظ سخت‌افزاری، ردمی نوت ۱۲ پرو گوشی ضعیفی نیست، اما نمی‌توان آن را یک میان‌رده‌ی بسیار قدرتمند خطاب کرد. این گوشی از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۱۰۸۰ به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که به لطف دو هسته از نوع Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتز و شش هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز، تراشه‌ی قابلی به حساب می‌آید. همچنین به لطف لیتوگرافی ۶ نانومتری، از لحاظ مصرف انرژی هم این پردازنده در شرایط خوبی به سر می‌برد.

جنس بدنه‌ی این گوشی به گونه‌ای است که شاید این نگرانی را به وجود بیاورد که گوشی ممکن است در استفاده‌ی سنگین داغ شود و با پخش شدن آن روی سطح گوشی، کار کردن با آن سخت شود. اما جا دارد به این نکته اشاره داشته باشیم که دایمنسیتی ۱۰۸۰ خیلی خوب از پس کنترل دما بر می‌آید و در انجام کارهای روزمره به هیچ عنوان داغ نمی‌کند. اما وقتی آن را زیر فشار سنگین قرار می‌دهید، اوضاع اندکی فرق می‌کند.

با توجه به تست‌های صورت گرفته روی این گوشی با سه بازی مختلف و سنگین Injustice 2 و Apex Legends و Genshin Impact، این گوشی هیچ تفاوتی با ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس که از سخت‌افزار مشابهی بهره می‌برد ندارد. این دو گوشی توانستند در انجام بازی Apex Legends، حدودا ۵۰ فریم بدهند در حالی که ۱۰۰٪ بازدهی داشتند. در بازی Genshin Impact که به مراتب سنگین‌تر است، ردمی نوت ۱۲ پرو در حالی ۳۷ فریم بر ثانیه را ارائه کرد که ۹۳٪ بازدهی داشت و در بازی آخر یعنی Injustice 2 هم با ۹۳٪ از توان سیستم، ۸۶ فریم بر ثانیه را از این گوشی شاهد بودیم. نکته‌ی جالب اینجاست که ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس با همین سخت‌افزار توانست ۹۸٪ از توان خود را حفظ و ۹۳ فریم بر ثانیه ارائه کند.

در گراف بالا هم دمای گوشی در انجام این سه بازی بعد از ۱۵ دقیقه مورد بررسی قرار گرفته است. توجه داشته باشید برخلاف جدول بالا در این جدول هرچه عدد کمتر باشد یعنی گوشی کمتر داغ کرده و بهتر است. در انجام بازی Apex Legends، دمای ردمی نوت ۱۲ پرو بعد از ۱۵ دقیقه به ۳۸٫۶ درجه رسید. در Genshin Impact هم شاهد دمای ۴۱٫۴ درجه‌ای و در بازی آخر هم ۳۹٫۵ درجه‌ای بودیم. این نشان می‌دهد گوشی یادشده در صورتی که تحت فشار سنگین هم قرار بگیرد نه تنها پایداری خود را حفظ می‌کند بلکه به شکل غیر قابل تحملی داغ نمی‌شود. البته توجه داشته باشید در تابستان ممکن است این اعداد بالاتر بروند. شما می‌توانید عملکرد این گوشی را در بنچمارک‌های مختلف در زیر مشاهده کنید.

مطالب مرتبط
محبوب‌ترین لوازم جانبی شیائومی پوکو C31 در دیجی کالا
نام گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو
۳D mark Sling Shot Extreme ۳۸۱۷
۳D Mark Wild Life Extreme Stress ۶۲۱
AnTuTu v9 ۴۴۲۲۲۱
Geekbench 5 (تک / چند هسته‌ای) ۷۵۱ / ۲۲۶۸
OpenGL ES 3.1 ۴۱۳۸
  • امتیاز: ۸ از ۱۰

باتری، شارژر و کیفیت صدا

بررسی ردمی نوت 12 پرو

این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که به راحتی می‌تواند در انجام کارهای سنگین، ۶ تا ۸ ساعت گوشی را روشن نگه دارد. این یعنی شما در استفاده‌ی معمولی می‌توانید به راحتی تا ۱ روز و حتی ۱ روز و نیم هم روی توانایی‌های این باتری حساب کنید. این در حالی است که رفرش‌ریت صفحه روی ۱۲۰ هرتز تنظیم شده باشد. اگر هم باتری تخلیه شود، به لطف شارژر ۶۷ واتی بسیار سریعی که درون جعبه‌ی آن وجود دارد می‌توانید گوشی را در مدت فقط ۱۵ دقیقه تا ۴۵٪ و در مدت ۳۰ دقیقه تا ۶۰٪ شارژ کنید. برای شارژ کامل هم اگرچه خود شیائومی ادعا کرده به تقریبا ۴۶ دقیقه زمان نیاز دارید اما در عمل، برای شارژ گوشی از ۰ تا ۱۰۰ تقریبا ۱ ساعت زمان نیاز خواهد بود.

از لحاظ کیفیت صدا، به لطف بلندگوهای استریویی که در این گوشی به کار گرفته شده شما هیچ کم و کاستی نخواهید داشت. البته نباید انتظار داشته باشید وقتی صدا به حداکثر می‌رسد باز هم کیفیت و شفافیت کامل را داشته باشد اما در حالت عادی این بلندگوها آنقدر بلند هستند که بتوانید از گوش دادن موسیقی، انجام مکالمه و… لذت ببرید.

  • امتیاز: ۹ از ۱۰

دوربین ردمی نوت ۱۲ پرو

بررسی ردمی نوت 12 پرو

در بررسی ردمی نوت ۱۲ پرو، می‌رسیم به آخرین و البته یکی از مهم‌ترین بخش‌ها یعنی دوربین. ردمی نوت ۱۲ پرو مثل هر گوشی میان‌رده‌ی دیگری از دوربین‌های معمولی بهره می‌برد اما این بدان معنا نیست که شما باید انتظار کیفیت پایینی را از دوربین آن داشته باشید. البته می‌گوییم دوربین چون فقط دوربین اصلی است که می‌تواند شما را در شرایط نوری مختلف راضی نگه دارد، سایر دوربین‌ها نظیر ماکرو، فوق عریض و سلفی آنقدرها باکیفیت نیستند اما قطعا نیاز شما را در حد و اندازه‌ی بودجه‌ی که پرداخت کرده‌اید برطرف می‌کنند. دوربین اصلی این گوشی چون از لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی می‌کند، در نور روز تصاویری ثبت می‌کند که بسیار باکیفیت، شفاف و پر از جزئیات هستند اما در هنگام ضبط ویدیو متأسفانه امکان استفاده از این لرزشگیر وجود نخواهد داشت.

تصاویر ثبت شده توسط دوربین اصلی این گوشی اندکی گرم‌تر و اشباع‌شده‌تر از چیزی هستند که در واقعیت می‌بینید به گونه‌ای که در برخی از تصاویر شاید شارپ شدن بیش از حد آن‌ها نتواند رضایت شما را جلب کند. اما در کل عملکرد دوربین اصلی خوب است؛ گستره‌ی دینامیکی خوب، تصاویر پرتره عالی، عملکرد قابل قبول در نور شب، رنگ‌های جذاب و مواردی از این دست، از جمله قابلیت‌های خوبی هستند که دوربین اصلی در اختیار شما قرار می‌دهد.

مطالب مرتبط
ردمی از فناوری شارژ ۳۰۰ واتی رونمایی کرد؛ شارژ کامل در ۵ دقیقه

اما وقتی به دوربین فوق عریض سوییچ کنید، به سرعت متوجه تغییرات در کیفیت رنگ‌ها خواهید شد. میزان جزئیات به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند، از شارپ بودن و دقت نمایش رنگ‌ها به شدت کاسته می‌شود و نویز هم اندکی بیشتر می‌شود. البته در محیط بیرون از خانه و در نور روز تصاویری که این دوربین ثبت می‌کند واقعاً قابل قبول است اما اگر اندکی شرایط نوری چالش‌برانگیز شود، به خاطر گستره‌ی دینامیکی محدودی که این دوربین دارد، تصاویر جالب از آب در نخواهند آمد.

دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم که به عنوان سومین دوربین این گوشی درون آن تعبیه شده عملا هیچ تعریفی ندارد و بسیار بهتر بود شیائومی برای ذخیره‌ی فضای بیشتر اصلا آن را حذف می‌کرد. دوربین سلفی هم نمی‌توان گفت خیلی خوب است؛ در واقع همان عبارت قابل قبول به بهترین شکل ممکن آن را توصیف می‌کند. در شرایطی که نور کافی وجود داشته باشد، این دوربین می‌تواند تصاویر قابل قبولی را به ثبت برساند اما اگر شرایط نوری فقط اندکی چالش‌برانگیز شود، کاملا متوجه می‌شوید چقدر این دوربین با مشکل مواجه خواهد شد. شما می‌توانید برای سهولت بیشتر، تصاویر ثبت شده توسط این گوشی را مشاهده کنید.

دوربین اصلی

دوربین فوق عریض

پرتره

سلفی

  • امتیاز: ۷ از ۱۰

بررسی ردمی نوت ۱۲ پرو؛ سخن پایانی

نقاط قوت شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو

  • نمایشگر بسیار باکیفیت با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی
  • طول عمر بالای باتری
  • عملکرد سخت‌افزاری عالی به لطف سخت‌افزار قدرتمند
  • پشتیبانی از ۵G
  • طراحی زیبا و چشم‌نواز
  • بهره‌مندی از جک ۳.۵ میلی‌متری
  • کیفیت بالای بلندگوها
  • کیفیت خوب دوربین اصلی در ثبت تصاویر در شرایط نوری مختلف
نقاط ضعف شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو

  • دوربین‌های ثانویه‌ی نه چندان باکیفیت
  • دوربین سلفی ضعیف
  • جذب شدید اثر انگشت روی پنل پشتی
  • عدم بهره‌مندی از لرزشگیر اپتیکال در ویدیو

امتیاز: ۸ از ۱۰


با بررسی ردمی نوت ۱۲ پرو می‌بینیم که این گوشی تمام موارد ضروری برای تبدیل شدن به یک گوشی میان‌رده‌ی عالی را دارد اما وقتی به نقاط ضعف نگاه می‌کنیم می‌بینیم که حتی بدون آن‌ها هم می‌شود تجربه‌ی لذت‌بخشی از یک گوشی هوشمند داشت. در واقع این‌ها چیزی هستند که نباید در یک گوشی پرچم‌دار شاهدشان باشیم، نه یک میان‌رده که برای کاهش هزینه‌ی تولید و فروش، باید یک سری قابلیت‌ها را نداشته باشد. در نتیجه به عنوان یک گوشی با سخت‌افزار قدرتمند، دوربین اصلی باکیفیت، نمایشگر بزرگ و درخشان، کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب، ردمی نوت ۱۲ پرو می‌تواند انتخاب خوبی برای کاربران باشد. هرچند نمی‌توان ادعا کرد این گوشی می‌تواند بهترین میان‌رده‌ی سال ۲۰۲۳ باشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - پک چین

منبع: GadgetByte Nepal

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا