لوازم جانبینرم افزار

بررسی شیائومی ردمی نوت ۱۱S 5G؛ عرض اندام ردمی برای رقبا

ردمی مشهورترین برند زیرمجموعه‌ی شیائومی است که به لطف ساخت گوشی‌های خوش‌قیمت و جذاب در بازار ایران طرفداران زیادی دارد. ردمی نوت ۱۱S 5G یکی از گوشی‌های پرطرفدار این برند محسوب می‌شود که البته شباهت زیادی به پوکو M4 Pro 5G دارد. در این ویدیو به بررسی این گوشی میان‌رده می‌پردازیم.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S 5G 22031116BG دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

طراحی این گوشی در کل بسیار ساده است و در این زمینه شاهد ویژگی خاصی نیستیم. به طور کلی ردمی توجه زیادی به خاص بودن طراحی گوشی‌های خود نشان نمی‌دهد و بنابراین بسیاری از گوشی‌های این برند دارای شکل و شمایل مشابهی هستند. پنل پشتی این گوشی پلاستیکی است و سنسور اثر انگشت در سمت راست درون دکمه‌ی پاور تعبیه شده است. ردمی نوت ۱۱S 5G از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند که البته می‌توانید به جای یکی از این سیم‌کارت‌ها، از مموری microSD استفاده کنید. وزن گوشی به ۱۹۷ گرم می‌رسد و بنابراین اگرچه گوشی سبکی به حساب نمی‌آید، ولی چندان هم سنگین نیست.

انرژی آن از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که اگر به طور معمولی از گوشی استفاده کنید، بیش از ۱ روز دوام می‌آورد. خوشبختانه همراه با گوشی، شارژر ۳۳ واتی هم در اختیار شما قرار می‌گیرد که تقریبا در عرض ۱ ساعت می‌تواند این باتری را به طور کامل شارژ کند. یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این گوشی، عملکرد بسیار خوب آن است. دایمنسیتی ۸۱۰ به عنوان قلب تپنده‌ی آن انجام وظیفه می‌کند که یکی از چیپست‌های میان‌رده‌ی قدرتمند به شمار می‌رود. این چیپست برای علاقه‌مندان به بازی‌ها، عملکرد قابل قبولی ارائه می‌کند.

مطالب مرتبط
شیائومی از دو مانیتور اقتصادی با رفرش‌ریت ۱۶۵ هرتز رونمایی کرد

ردمی نوت ۱۱S 5G با MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۱ به دست کاربران می‌رسد. نمایشگر استفاده شده ۶.۶ اینچ اندازه دارد و مبتنی بر پنل IPS LCD است. رفرش ریت آن ۹۰ هرتز است و اگر رفرش ریت آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسید، بهتر بود. حداکثر روشنایی نمایشگر ۵۰۰ نیت است که اگرچه عدد بالایی محسوب نمی‌شود، ولی در هر صورت در محیط بیرونی و در طول روز برای استفاده از گوشی مشکل خاصی نخواهید داشد. به طور کلی این نمایشگر در این محدوده‌ی قیمتی، عملکرد خوبی دارد و رضایت‌بخش است.

بسیاری از میان‌رده‌ها برای دوربین‌ها معمولا از دوربین اصلی باکیفیت، اولترا واید معمولی و ماکرو بسیار بی‌کیفیت استفاده می‌کنند و ردمی نوت ۱۱S 5G هم از این قاعده مستثنا نیست. دوربین اصلی این گوشی مبتنی بر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است و برای دوربین‌های اولترا واید و ماکرو هم به ترتیب از سنسورهای ۸ و ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. عملکرد دوربین اصلی در محیط‌های روشن و تاریک در کل قابل قبول است و می‌تواند توجه کاربران را جلب کند. از دوربین اولترا واید هم نباید انتظار زیادی داشته باشید. دوربین ماکرو هم باید نادیده بگیرید و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی می‌تواند سلفی‌های مناسبی را ثبت کند.

در نهایت برای جمع‌بندی باید بگوییم که اگر توان پردازشی گوشی اهمیت زیادی برای شما دارد، ردمی نوت ۱۱S 5G می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این گوشی از چیپست قدرتمند، دوربین اصلی باکیفیت، باتری غول‌پیکر و نمایشگر مناسب بهره می‌برد. در این بازه قیمتی می‌توانید گوشی‌هایی با نمایشگر اولد را پیدا کنید ولی در نهایت باید ببینید کدام مشخصه برای شما اهمیت بیشتری دارد.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

مطالب مرتبط
رندرهای شیائومی ۱۳ اولترا ماژول دوربین غول‌پیکر آن را نشان می‌دهند

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا