لوازم جانبینرم افزار

بررسی مچ‌بند هوشمند شیائومی Mi Band 7؛ همچنان جذاب و اقتصادی

طرفداران مچ‌بند‌های هوشمند با محصولات سری Mi Band از شیائومی به خوبی آشنا هستند که طی چند سال گذشته به لطف قیمت مناسب و امکانات فراوان، مورد توجه گسترده‌ای قرار گرفته‌اند. شیائومی Mi Band 7 یکی از مچ‌بند‌های تازه‌نفس این شرکت محسوب می‌شود که این محصول هم در بازار ایران با استقبال گسترده‌ای روبرو شده است. در این ویدیوی کوتاه این مچ‌بند را بررسی می‌کنیم و به نقاط قوت و ضعف آن می‌پردازیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

این مچ‌بند مانند نسل قبلی از طراحی جذابی بهره می‌برد با این تفاوت که نمایشگر آن روشنایی بیشتر و تراکم پیکسلی بالاتری ارائه می‌دهد و به همین خاطر نمایشگر آن جذاب‌تر محسوب می‌شود. مچ‌بند هوشمند شیائومی Mi Band 7 می‌تواند تمام فعالیت‌های ورزشی را ردیابی کند؛ از دویدن و دوچرخه‌سواری گرفته تا اسکی، هاکی و ورزش‌هایی که تا حالا اسم آن‌ها را هم نشنیده‌اید. به طور کلی این مچ‌بند از بیش از ۱۲۰ فعالیت ورزشی پشتیبانی می‌کند و در این زمینه محدودیت خاصی ندارد.

برای شناگران هم باید بگوییم که این مچ‌بند تا عمق ۵۰ متری آب می‌تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند. مطابق انتظار تعدادی سنسور هم در بدنه تعبیه شده که برای پایش ضربان قلب، اکسیژن خون، میزان استرس و بررسی خواب مورد استفاده قرار می‌گیرند. باتری تعبیه شده در آن ۲۵۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که شاید در نگاه اول باتری کم‌ظرفیتی به نظر برسد، اما به لطف مصرف بهینه‌ی مچ‌بند، این باتری با هر بار شارژ به راحتی ۱۰-۱۲ روز دوام می‌آورد و کل فرایند شارژ هم در کمتر از دو ساعت صورت می‌گیرد.

مطالب مرتبط
بهترین ایربادهای بی‌سیم در سال ۲۰۲۳

این محصول با وجود اینکه تا حدی گران‌تر از نسل قبلی محسوب می‌شود، ولی به لطف ویژگی‌های جذابی که بهره می‌برد موفق شده در صدر جدول فروش مچ‌بند‌های هوشمند در دیجی‌کالا قرار بگیرد. بنابراین اگر می‌خواهید یک مچ‌بند هوشمند باکیفیت و جذاب خریداری کنید، از خرید مچ‌بند هوشمند شیائومی Mi Band 7 پشیمان نخواهید شد.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا