لوازم جانبینرم افزار

بررسی هدفون بلوتوثی شیائومی Mi Earphones 2 Pro؛ اقتصادی و صدای عالی

شیائومی در کنار گوشی‌های جذاب، هدفون‌های بلوتوثی باکیفیتی هم راهی بازار می‌کند. یکی از این هدفون‌های جذاب شیائومی Mi Earphones 2 Pro است که توانسته توجهات زیادی را جلب کند. در این ویدیو به بررسی آن می‌پردازیم.

هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Mi Earphones 2 Pro TWSEJ10WM

این هدفون در نگاه اول بزرگ به نظر می‌رسد اما در عوض ارگونومی خوبی دارد و به خوبی در گوش قرار می‌گیرد. ساقه‌‌ی هدفون مقداری بلند‌تر و باریک‌تر از هدفون‌های رایج بازار محسوب می‌شود که همین موضوع منجر به متفاوت شدن ظاهر آن شده است. تقریبا تمام بخش‌های هدفون مبتنی بر پلاستیک مات است ولی بخش مربوط به پنل لمسی براق محسوب می‌شود. به لطف همین رویکرد، کاربران به راحتی می‌توانند محل قرارگیری پنل لمسی را پیدا کنند.

اندازه‌ی کیس ارائه‌ شده برای هدفون هم متوسط است و این یعنی در کل اندازه‌ی متعادلی دارد. طراحی این کیس خاص است و از کنار‌ه‌های خمیده و بخش فوقانی و پایینی تخت بهره می‌برد. سمت راست کیس یک دکمه دیده می‌شود که برای مشاهده‌ی وضعیت شارژ و وصل کردن هدفون به دستگاه موردنظر می‌توانید از آن استفاده کنید. به عبارت دیگر، اگر برای اولین بار درب کیس را باز کنید، هدفون‌ها به صورت خودکار به گوشی وصل نمی‌شوند و برای این کار باید از دکمه‌ی موردنظر بهره ببرید. البته این کار را فقط باید یک بار انجام دهید و بعد از انجام این کار، بعد از باز کردن درب کیس، هدفون خیلی سریع به دستگاه وصل می‌شود.

با وجود اینکه این هدفون به خوبی در گوش قرار می‌گیرد، اما مناسب ورزش کردن نیست و مثلا اگر در حال دویدن باشید، باید مرتب آن را در گوش خود محکم کنید تا نیفتد. همراه با این هدفون ۶ جفت سری ارائه می‌‌شود که با توجه به اندازه‌ی گوش خود، می‌توانید بهترین مدل را انتخاب کنید. درایور استفاده شده ۱۲ میلی‌متر اندازه دارد که در کل سایز بزرگی برای یک ایرباد محسوب می‌شود. از نظر بیس با عملکرد فوق‌العاده‌ای روبرو می‌شوید و در این زمینه کاملا شما را راضی نگه می‌دارد. تفکیک صدا هم عالی است و به خوبی قادر به شنیدن جزئیات موسیقی هستید.

مطالب مرتبط
۱۳ کاور سیلیکونی پرفروش گوشی‌های شیائومی در دیجی کالا

کیفیت صدای هدفون بلوتوثی شیائومی Mi Earphones 2 Pro کاملا راضی‌کننده است و یکی از بهترین‌ها در این محدوده‌ی قیمتی محسوب می‌شود. البته متاسفانه برای این هدفون اپ خاصی ارائه نشده و بنابراین نمی‌توانید به راحتی اکولایزر را شخصی‌سازی کنید. این هدفون از قابلیت حذف نویز هم بهره می‌برد. معمولا هدفون‌های اقتصادی که از این قابلیت بهره می‌برند، عمدتا برای خالی نبودن عریضه چنین مشخصه‌ای ارائه می‌دهند. اما هدفون بلوتوثی شیائومی Mi Earphones 2 Pro در این زمینه بهتر از انتظار عمل می‌کند. اگر بخواهیم به سیستم حذف نویز از ۱۰ نمره بدهیم، می‌توانیم نمره‌ی ۵ را به آن اعطا کنیم.

اگر هم کیفیت میکروفون برای شما اهمیت زیادی دارد، باید بگوییم که کیفیت مکالمه‌ بسیار خوبی ارائه می‌دهد و در این زمینه می‌توانید روی هدفون بلوتوثی شیائومی Mi Earphones 2 Pro حساب کنید. بر اساس اعلام شیائومی، در صورت غیرفعال بودن نویز کنسلینگ، با هر بار شارژ می‌توانید حدود ۶ ساعت از هدفون بهره ببرید. اگرچه عدد دقیقی برای عمر باتری در صورت فعال بودن سیستم حذف نویز ارائه نشده، ولی احتمالا با عمر باتری در حدود ۵ ساعت روبرو می‌شوید. کیس هم می‌تواند حدود ۵ مرتبه این هدفون را شارژ کند.

کیس این هدفون در کنار شارژ سیمی، از شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند. گفتنی است معمولا هدفون‌های گران‌قیمت از چنین قابلیتی بهره می‌برند ولی شیائومی برای این هدفون هم چنین مشخصه‌ای ارائه کرده است. هدفون بلوتوثی شیائومی Mi Earphones 2 Pro از کدک‌های صوتی معمولی پشتیبانی می‌کند و با توجه به بالا بودن میزان تاخیر صدا، اصلا گزینه‌ی مناسبی برای گیمرها نیست.

مطالب مرتبط
گلکسی S21 فن ادیشن در مقابل شیائومی ۱۲T؛ کدام را بخریم؟

در نهایت باید بگوییم که این هدفون ارزش خرید بالایی دارد زیرا با وجود قیمت مناسب، امکانات جذابی را ارائه می‌دهد. بنابراین اگر به دنبال یک هدفون بی‌سیم جذاب هستید ولی نمی‌خواهید پول زیادی بپردازید، این گزینه را هم در نظر بگیرید.

 

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا