لوازم جانبینرم افزار

بررسی هدفون بی‌سیم شیائومی Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic

برخی افراد با هدفون‌های دارای سری سیلیکونی مشکل دارند و این هدفون‌ها به خوبی در گوش آن‌ها قرار نمی‌گیرد. در این ویدیو هدفون بی‌سیم شیائومی Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic را بررسی می‌کنیم که فاقد سری سیلیکونی است و از نوع دور گردنی محسوب می‌شود.

هدفون بی سیم  مدل Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic

کیفیت صدا اگرچه فوق‌العاده نیست، اما در کل بهتر از حد انتظار به حساب می‌آید. با توجه به اینکه خبری از سری سیلیکونی نیست، احتمالا حین دویدن و فعالیت‌های ورزشی هدفون بارها از گوش شما خارج می‌شود و از سوی دیگر به دلیل همین طراحی، فضای آکوستیکی برای گوش شما ایجاد نمی‌کند. بنابراین اگر کسی در فاصله‌ی ۱ تا ۲ متری شما قرار داشته باشد، می‌تواند آهنگ پخش شده از هدفون را بشنود.

متاسفانه کیفیت میکروفون هم چندان خوب نیست و در این زمینه حرف زیادی برای گفتن ندارد. به طور کلی خرید هدفون بی‌سیم شیائومی Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic را نمی‌توانیم توصیه کنیم زیرا در این محدوده‌ی قیمتی می‌توانید گزینه‌های بسیار بهتری خریداری کنید. البته اگر علاقه‌ی زیادی به هدفون‌های دور گردنی و فاقد سری سیلیکونی دارید، می‌توانید این مدل را هم به عنوان یکی از گزینه‌ها در نظر بگیرید ولی در کل توصیه می‌کنیم انتظار زیادی از آن نداشته باشید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

مطالب مرتبط
بررسی کوله‌پشتی شیائومی مدل Knap Sack؛ طراحی ساده و ضدآب

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا