لوازم جانبینرم افزار

بررسی کوله‌پشتی شیائومی مدل Knap Sack؛ طراحی ساده و ضدآب

کوله‌پشتی‌ها یکی از لوازم کاربردی و ضروری به حساب می‌آیند که در مواقع مختلفی برای ما کارآمد هستند؛ از مدرسه و دانشگاه گرفته تا استایل‌های اسپرت و کژوال شما می‌توانید استایلتان را توسط یک کوله‌پشتی تکمیل کنید. در این ویدیو قصد داریم کوله‌پشتی شیائومی مدل Knap Sack را به شما معرفی و آن را باهم بررسی کنیم.

کوله پشتی شیائومی مدل Knap Sack

این کوله‌پشتی یک کوله‌ی روزانه و جمع‌وجور محسوب می‌شود و نباید انتظار داشته باشید که لپ‌تاپ، دوربین یا لوازم بزرگی را درون آن جا دهید. ابعاد کوله‌پشتی شیائومی معادل ۳۴*۲۲*۱۳ سانتی‌متر است تقریبا ۱۶۵ گرم وزن دارد.

جنس این کوله‌پشتی از پلی‌استر ضدآب است که خیال شما را برای استفاده در روزهای بارانی راحت می‌کند. دو جیب بزرگ و کوچک و دو جیب در کناره‌های کوله طراحی شده است؛ در داخل جیب بزرگ یک محفظه برای نگهداری تبلت و مینی لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است. داخل جیب کوچک جلوی کیف هم یک تلفن همراه به راحتی جا می‌شود و دو جیب کناری هم برای قرار دادن چتر یا بطری آب مناسب است. زیپ‌های کوله به نحوی دوخته شده‌اند که آب به داخل کیف نفوذ نکند.

برای بررسی بهتر و کامل‌تر کوله‌پشتی شیائومی مدل Knap Sack، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

مطالب مرتبط
نگاهی به شیائومی پوکو C40؛ باتری غول‌پیکر و طراحی جذاب

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا