لوازم جانبینرم افزار

بررسی کوله‌پشتی شیائومی مدل Knap Sack؛ طراحی ساده و ضدآب

کوله‌پشتی‌ها یکی از لوازم کاربردی و ضروری به حساب می‌آیند که در مواقع مختلفی برای ما کارآمد هستند؛ از مدرسه و دانشگاه گرفته تا استایل‌های اسپرت و کژوال شما می‌توانید استایلتان را توسط یک کوله‌پشتی تکمیل کنید. در این ویدیو قصد داریم کوله‌پشتی شیائومی مدل Knap Sack را به شما معرفی و آن را باهم بررسی کنیم.

کوله پشتی شیائومی مدل Knap Sack

این کوله‌پشتی یک کوله‌ی روزانه و جمع‌وجور محسوب می‌شود و نباید انتظار داشته باشید که لپ‌تاپ، دوربین یا لوازم بزرگی را درون آن جا دهید. ابعاد کوله‌پشتی شیائومی معادل ۳۴*۲۲*۱۳ سانتی‌متر است تقریبا ۱۶۵ گرم وزن دارد.

جنس این کوله‌پشتی از پلی‌استر ضدآب است که خیال شما را برای استفاده در روزهای بارانی راحت می‌کند. دو جیب بزرگ و کوچک و دو جیب در کناره‌های کوله طراحی شده است؛ در داخل جیب بزرگ یک محفظه برای نگهداری تبلت و مینی لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است. داخل جیب کوچک جلوی کیف هم یک تلفن همراه به راحتی جا می‌شود و دو جیب کناری هم برای قرار دادن چتر یا بطری آب مناسب است. زیپ‌های کوله به نحوی دوخته شده‌اند که آب به داخل کیف نفوذ نکند.

برای بررسی بهتر و کامل‌تر کوله‌پشتی شیائومی مدل Knap Sack، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

مطالب مرتبط
این رندرها طراحی پنل پشتی شیائومی ۱۳ اولترا را نشان می‌دهند

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا