لوازم جانبینرم افزار

بررسی گوشی شیائومی ردمی ۱۰C؛ قیمت پایین با دوربین و باتری عالی

ردمی که یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی است، نیازی به معرفی ندارد. بسیاری از گوشی‌های ردمی با وجود قیمت پایین، حرف زیادی برای گفتن دارند. شیائومی ردمی ۱۰C یکی از گوشی‌های اقتصادی این برند است که با وجود قیمت پایین، ارزش خرید بسیار بالایی دارد. در این ویدیو به بررسی این گوشی جذاب می‌پردازیم.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت-گلوبال

جنس بدنه طبیعتا از پلاستیک است و در کل ضخامت کمی دارد. البته پنل پشتی از بافت خاصی بهره می‌برد که جلوی لیز خوردن آن را در دست می‌گیرد و به همین خاطر وقتی آن را لمس می‌کنید، حس خوبی را به شما منتقل می‌کند. در بخش فوقانی پنل پشتی یک بخش مربعی نسبتا بزرگی را مشاهده می‌کنیم که درون آن به غیر از دو دوربین و یک فلش، سنسور اثر انگشت هم تعبیه شده است. با وجود اینکه مکان قرارگیری این سنسور کمی عجیب است، اما در عوض سرعت بسیار خوبی دارد و به سرعت گوشی را آنلاک می‌کند.

انرژی شیائومی ردمی ۱۰C از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که می‌تواند بیش از ۱ روز دوام بیاورد. همراه با این گوشی، شارژر ۱۰ واتی هم ارائه می‌شود که می‌تواند باتری را در عرض حدود ۲.۵ ساعت شارژ کند. البته این باتری از سرعت شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند که این یعنی می‌توانید شارژر جداگانه‌ای با سرعت بالاتر برای آن خریداری کنید. در صورت استفاده از شارژ ۱۸ واتی، شارژ کامل باتری در عرض حدود ۲ ساعت انجام می‌شود.

قلب تپنده‌ی این گوشی چیپست ۶ نانومتری اسنپدراگون ۶۸۰ است که یک تراشه‌ی محبوب در بین گوشی‌های اقتصادی محسوب می‌شود. البته بسیاری از گوشی‌های دارای این چیپست، قیمت بالاتری نسبت به شیائومی ردمی ۱۰C دارند. این تراشه مثلا می‌تواند بازی Call Of Duty را با تنظیمات مدیوم به خوبی اجرا کند که در حین اجرای این بازی، بدنه‌ی گوشی داغ نمی‌شود.

مطالب مرتبط
شیائومی پیش از رونمایی گوشی ۱۳ اولترا طراحی آن را تایید کرد

شیائومی برای نمایشگر این گوشی از پنل ۶.۷ اینچی IPS LCD استفاده کرده است. رفرش ریت نمایشگر به ۶۰ هرتز می‌رسد و در این زمینه ویژگی خاصی ندارد. رزولوشن این نمایشگر ۷۲۰ در ۱۶۵۰ پیکسل است و در این بازه‌ی قیمتی نباید انتظار زیادی از نمایشگر داشته باشیم. خوشبختانه در این گوشی به جای اینکه بیهوده تعداد دوربین‌ها افزایش پیدا کنند، فقط شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هستیم.

دوربین اصلی در کل عکس‌های خوب با جزئیات کافی ثبت می‌کند. در محیط‌های کم‌نور هم به لطف استفاده از حالت شب، می‌تواند عکس‌های قابل قبولی را در اختیار شما قرار دهد. برای فیلمبرداری با این گوشی می‌توانید ویدیو‌های ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را ضبط کنید ولی متاسفانه خبری از هیچگونه لرزشگیر نیست. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هم کار راه‌انداز است و نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید.

برای جمع‌بندی باید بگوییم که ارزش خرید این گوشی به شدت بالا است و بنابراین اگر در این محدوده‌ی قیمتی دنبال گوشی مناسبی هستید، از خرید شیائومی ردمی ۱۰C پشیمان نخواهید شد. در کنار استفاده از چیپست مناسب، می‌توانیم به ظرفیت بالای باتری و دوربین اصلی باکیفیت هم اشاره کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

مطالب مرتبط
بررسی شیائومی ردمی نوت ۱۱S 5G؛ عرض اندام ردمی برای رقبا

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا