لوازم جانبینرم افزار

تاریخ معرفی شیائومی ۱۳ اولترا رسما اعلام شد

بالاخره شیائومی تاریخ رسمی معرفی گوشی شیائومی ۱۳ اولترا را اعلام کرد و این گوشی قرار است ۶ روز دیگر در تاریخ ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) رسما معرفی شود. شیائومی اعلام کرده که این گوشی به طور همزمان برای بازار جهانی و بازار چین معرفی خواهد شد. این در حالی است که در ابتدا برخی منابع اعلام کرده بودند که گوشی موردنظر اول راهی بازار چین می‌شود که حالا مشخص شده چنین چیزی صحت ندارد.

شیائومی هنوز به دیگر محصولاتی که قرار است در این مراسم معرفی شوند، اشاره‌ای نکرده است. اما در این میان به احتمال زیاد شاهد رونمایی از تبلت‌های سری شیائومی پد ۶ هم خواهیم بود. در گزارش‌های منتشر شده آمده که شیائومی برای دوربین اصلی این گوشی از سنسور ۱ اینچی سونی استفاده کرده که بر روی آن لنز مبتنی بر دیافراگم متغیر تعبیه شده است. همچنین ۴ دوربین اصلی دیافراگم بین F/1.8 تا F/3.0 را برای کاربران ارائه می‌کنند و فاصله‌ی کانونی آن‌ها بین ۱۲ میلی‌متر تا ۱۲۰ میلی‌متر است. یکی از این دوربین‌ها طبیعتا دوربین پریسکوپی است که از توانایی ثبت عکس‌های دارای زوم ۵ برابری بهره می‌برد.

شیائومی 13 اولترا

به غیر از دوربین اصلی که از سنسور قدرتمند IMX989 سونی استفاده می‌کند، سه دوربین دیگر مجهز به سنسور ۵۰ مگاپکیسلی IMX858 سونی هستند. همچنین کاربران برای ثبت عکس‌های سلفی می‌توانند از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره ببرند. روز گذشته تصاویر رندر این گوشی هم منتشر شد که در این تصاویر شاهد ماژول دوربین بسیار بزرگی هستیم که به طور قابل توجهی هم از پنل پشتی بیرون‌‌زدگی دارد. بنابراین بدون شک وزن گوشی هم بسیار بالا خواهد بود.

مطالب مرتبط
مشخصات کامل گوشی پوکو F5 پرو لو رفت

در هر صورت بدون شک انتظارات زیادی بابت دوربین این گوشی وجود دارد و باید ببینیم آیا دوربین شیائومی ۱۳ اولترا می‌تواند در برابر رقبای قدرتمندی مانند آیفون ۱۴ پرو مکس و گلکسی S23 اولترا عرض اندام کند یا نه.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت

۳,۷۹۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۱۳,۶۱۰,۰۰۰

تومان

منبع: ۹to5google

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا