لوازم جانبینرم افزار

تصاویر واقعی ردمی واچ ۳ لایت طراحی این ساعت را نشان می‌دهند

طی ماه‌های گذشته گزارش‌های مختلفی در مورد ساعت هوشمند ردمی واچ ۳ لایت منتشر شده که قرار است بعد از حدود ۲ سال انتظار، به جای نسل قبلی به دست کاربران برسد. در این گزارش‌ها نام این ساعت تایید شده و حالا به لطف انتشار تصاویر واقعی، می‌توانیم در مورد طراحی این ساعت هم صحبت کنیم.

در همین رابطه باید خاطرنشان کنیم شیائومی حدود ۲ ماه قبل از ساعت هوشمند ردمی واچ ۳ به همراه مچ‌بند ردمی بند ۲ رونمایی کرد و حالا به نظر می‌رسد به‌زودی با مدل لایت ساعت موردنظر روبرو خواهیم شد. این شرکت هنوز رسما توسعه‌ی ردمی واچ ۳ لایت را تایید نکرده ولی با توجه به دریافت تاییدیه‌ از طرف نهادهای رگولاتوری، به نظر می‌رسد در آینده‌ی نزدیک شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. به تازگی هم پرونده‌ی این ساعت در آژانس ملی تحقیقات رادیویی کره جنوبی ثبت شده و در این پرونده، تصاویر واقعی این ساعت قرار گرفته است.

در این پرونده، گجت موردنظر تحت عنوان M2247W1 ثبت شده و به نام تجاری آن اشاره‌ای نشده است. اما در هر صورت بر اساس این تصاویر، به نظر می‌رسد این ساعت بین ردمی واچ ۲ لایت و ردمی واچ ۳ قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانیم به بهره‌گیری از یک دکمه‌ی فیزیکی و نمایشگر مستطیل شکل اشاره کنیم.

طبق همین پرونده‌ی منتشر شده، ردمی‌ واچ‌ ۳ لایت از یک باتری لیتیوم-پلیمری ۲.۸۷ ولتی استفاده می‌کند و در ضمن نباید پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰ را از قلم بیندازیم. برای مقایسه باید بگوییم که ردمی‌ واچ‌ ۳ از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و بنابراین مدل لایت از این نظر تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد. هنوز مشخص نیست این ساعت در چه تاریخی معرفی می‌شود و فعلا در مورد قیمت آن هم گزارش موثقی منتشر نشده است.

مطالب مرتبط
بررسی تقویت‌کننده WiFi شیائومی AC1200؛ کوچک و کار راه‌انداز

ساعت هوشمند مدل T500-Smart watch

۳۷۵,۰۰۰

۳۲۰,۰۰۰

تومان

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 44mm

۸,۵۹۹,۰۰۰

۷,۹۹۰,۰۰۰

تومان

منبع: notebookcheck

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا