لوازم جانبینرم افزار

تصویر واقعی شیائومی ۱۳ اولترا به بیرون درز کرد

شیائومی قصد دارد به زودی از گوشی شیائومی ۱۳ اولترا به عنوان قدرتمندترین گوشی خود از این سری رونمایی کند؛ در همین راستا به تازگی شاهد انتشار تصویر واقعی این محصول بوده‌ایم.

شیائومی اواخر سال گذشته بود که از گوشی‌های سری ۱۳ خود رونمایی کرد. این پرچم‌دارها که از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به عنوان قلب تپنده بهره می‌برند یکی از بهترین پرچم‌دارهای اندرویدی بازار به حساب می‌آیند که البته شیائومی هنوز تصمیم به عرضه‌ی آن‌ها در بازار جهانی نگرفته است. اما اینطور که به نظر می‌رسد، این اتفاق نه تنها رخ خواهد داد بلکه برخلاف سال گذشته که شاهد عرضه‌ی مدل اولترا فقط در بازار چین بودیم، امسال مدل اولترا از پرچم‌داران سری ۱۳ وارد بازار جهانی هم خواهد شد.

شیائومی ۱۳ اولترا که یکی از مورد انتظارترین پرچم‌داران این شرکت چینی محسوب می‌شود قرار است همین ماه و در جریان رویداد MWC 2023 رسما رونمایی شود. این اتفاق در حالی قرار است در این رویداد رخ دهد که شنیده‌ایم شیائومی در نظر دارد شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو را هم در زمان مشابه برای بازارهای جهانی رونمایی کند. همچنین گفته می‌شود شیائومی ۱۳ لایت، بادز ۴ و واچ S1 پرو هم به این مجموعه اضافه خواهد شد.

تصویر شیائومی 13 اولترا

اما با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که شیائومی ۱۲S اولترا داشت نظیر دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور ۱ اینچی، به نظر می‌رسد شیائومی ۱۳ اولترا مورد انتظارترین گوشی از این سری باشد که به تازگی حتی شاهد انتشار تصویری از آن هم بوده‌ایم. طبق این تصویر می‌توان گفت شیائومی زبان طراحی نسل قبل یعنی ۱۲S اولترا را اصلا تغییر نداده و برای شیائومی ۱۳ اولترا هم قرار است از همان طراحی استفاده شود. این یعنی ماژول دوربین دایره‌ای بسیار بزرگ روی پنل پشتی که خود درون یک برآمدگی بزرگ و روی پنل پشتی قرار دارد.

مطالب مرتبط
گلکسی S21 فن ادیشن در مقابل شیائومی ۱۲T؛ کدام را بخریم؟

توجه داشته باشید تصویری که از این گوشی به بیرون درز کرده هنوز رسما تأیید نشده و شاید حتی فتوشاپ شده باشد. اما با این حال شکل ظاهری آن چیز عجیبی ندارد که ما را به سمتی سوق دهد که نخواهیم خبر یادشده را باور کنیم. طبق اطلاعات منتشر شده، شیائومی ۱۳ اولترا با چهار دوربین روی پنل پشتی خود عرضه خواهد شد که دو مورد از آن‌ها ۱ اینچی خواهند بود. از این حیث، این گوشی با شیائومی ۱۳ پرو که یک سنسور ۱ اینچی دارد متمایز خواهد شد. از دیگر مشخصات شیائومی ۱۳ اولترا می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲، شارژر ۹۰ واتی، باتری احتمالا ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و نمایشگر احتمالا +QHD با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی اشاره کرد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۹,۱۲۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۷,۳۰۰,۰۰۰

تومان

منبع: NotebookCheck

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا