لوازم جانبینرم افزار

راهنمای خرید بهترین گوشی‌های ضد آب شیائومی

این روزها ویژگی مقاومت در برابر آب و گرد‌وغبار به یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های گوشی‌های هوشمند شرکت‌های مختلف تبدیل شده است. اما یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های این حوزه یعنی شیائومی ظاهرا در این رقابت سرعت پیشرفت بسیار کمی دارد و تنها گوشی‌های محدودی از این شرکت به طور کامل ضد آب و ضد گرد‌وغبار هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی بهترین گوشی‌های ضد آب شیائومی در بازه‌های قیمتی متفاوت بپردازیم تا اگر قصد خرید گوشی‌های ضد آب این شرکت را دارید، انتخاب راحت‌تر و سریع‌تری داشته باشید. لازم به ذکر است که برخی از گوشی‌های معرفی شده هنوز وارد بازار ایران نشده‌اند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F4 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۱۲,۴۰۰,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل 12 Lite دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۱۲,۶۸۰,۰۰۰

تومان

گوشی ضد آب شیائومی

استاندارد IP که با یک عدد دو رقمی (XY) همراه است، میزان مقاومت گوشی‌های هوشمند در برابر آب و گرد‌وغبار را نشان می‌دهد. عدد X بین ۰ تا ۶ را شامل می‌شود و بیانگر میزان مقاومت گوشی در برابر نفوذ گرد و غبار است. عدد Y که شامل عددی از ۰ تا ۸ است، میزان حفاظت دستگاه در برابر آب و رطوبت را نشان می‌دهد. گوشی‌هایی که در این مقاله قصد معرفی آن‌ها را داریم، از دو گواهینامه IP68 یا IP53 پشتیبانی می‌کنند. گواهی IP68 یعنی گوشی بالاترین حد مقاومت در برابر آب و گرد‌وغبار را دارد و به راحتی می‌توان آن را در آب غوطه‌ور کرد. گواهی IP53 اما به این معنی است که گوشی تا حدی در برابر آب و گرد‌وغبار مقاوم است (در حد قطرات باران) و نمی‌توان از آن در آب استفاده کرد. در ادامه به معرفی لیست گوشی‌های ضد آب شیائومی می‌پردازیم.


کدام گوشی‌های شیائومی ضد آب هستند؟


شیائومی ۱۳ پرو – گواهی IP68

لیست بهترین گوشی‌های ضد آب شیائومی را با معرفی جدیدترین پرچم‌دار این شرکت یعنی گوشی شیائومی ۱۳ پرو آغاز می‌کنیم. تعداد محدودی از گوشی‌های شیائومی به طور کامل ضد آب هستند و می‌توان آن‌ها را در آب غوطه‌ور کرد که شیائومی ۱۳ پرو یکی از آن‌هاست. این گوشی هوشمند پرچم‌دار از گواهی ضد آب و ضد گرد‌وغبار IP68 بهره می‌برد و این یعنی شما می‌توانید آن را تا نیم ساعت در عمق یک و نیم متری آب نگه دارید.

شیائومی ۱۳ پرو مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPO OLED است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و پردازنده‌ی پرچم‌دار و تازه معرفی شده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به عنوان قلب تپنده پشتیبانی می‌کند. سه سنسور ۵۰.۳ مگاپیکسلی اصلی و دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید و تله فوتو سیستم دوربین سه‌گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند. باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعتی آن نیز با شارژر ۱۲۰ واتی در عرض ۱۹ دقیقه شارژ می‌شود که این سرعت شارژ واقعا فوق‌العاده است. در نهایت باید به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن اشاره کرد.

شیائومی ۱۳ – گواهی IP68

دیگر مدل پرچم‌دار سری شیائومی ۱۳ یعنی مدل معمولی آن نیز از گواهی ضد آب و و ضد گرد‌وغبار IP68 پشتیبانی می‌کند و مشکلی بابت استفاده از آن تا عمق ۱.۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه نخواهید داشت؛ بنابراین می‌توان این محصول را یکی از بهترین گوشی‌های ضد آب شیائومی به شمار آورد. برای این گوشی هوشمند نمایشگر ۶.۳ اینچی OLED با نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی در نظر گرفته شده که قادر است تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ به کاربران نمایش دهد.

مطالب مرتبط
ارزان ترین تلویزیون (کیفیت خوب در سال 1401، 2022)

قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند نیز همانند مدل پرو پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل دو است و تا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی را پشتیبانی می‌کند. روی پنل پشتی این گوشی سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی قرار دارد و در کنار آن نیز دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو تعبیه شده است. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ۶۷ واتی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند به شمار می‌رود.

شیائومی ۱۲S اولترا – گواهی IP68

گوشی هوشمند ۱۲S اولترا را می‌توان یکی دیگر از بهترین گوشی‌های ضد آب شیائومی به شمار آورد که همانند دو گوشی معرفی شده قبلی از گواهی ضد آب و ضد گرد‌وغبار IP68 بهره می‌برد و بالاترین حد مقاومت در برابر آب و گرد‌وغبار را دارد. علاوه بر این، شیائومی این گوشی هوشمند را به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی از جنس LTPO2 AMOLED مجهز کرده که از وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل نیز پشتیبانی می‌کند.

مغز متفکر این گوشی پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است و در پنل پشتی آن نیز سه دوربین ۵۰.۳ مگاپیکسلی اصلی و دو سنسور ۴۸ مگاپیکسلی تله فوتو و اولترا واید به چشم می‌خورد. منبع انرژی این محصول نیز ۴۸۶۰ ظرفیت دارد و با شارژر ۶۷ واتی شارژ می‌شود. در نهایت باید به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این گوشی اشاره کرد.

شیائومی ۱۲T پرو – گواهی IP53

اگر از کاربران و علاقه مندان به گوشی شیائومی ۱۲T پرو هستید، باید به گواهی ضد آب IP53 آن توجه کنید که در واقع نشان می‌دهد این گوشی هوشمند مقاومت چندان بالایی در برابر آب ندارد و تنها در مقابل پاشش قطرات آب می‌تواند دوام بیاورد. بنابراین باید در استفاده از آن جوانب احتیاط را رعایت کنید. این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر ۶.۶ اینچی AMOLED است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ این گوشی از پس انجام امورات روزانه‌ی کاربران برمی‌آید و تا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی را پشتیبانی می‌کند. سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی این گوشی در کنار سنسورهای ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو به انجام وظیفه می‌پردازند. همچنین باید به سنسور ۲۰ مگاپیکسلی سلفی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن که از شارژر ۱۲۰ واتی بهره می‌برد نیز به عنوان دیگر مشخصات خوب این گوشی هوشمند اشاره کنیم.

مطالب مرتبط
نکات مثبت و منفی تقویت‌کننده WiFi شیائومی AC1200
گوشی موبایل شیائومی مدل 12T Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - گلوبال

شیائومی می ۱۱ اولترا – گواهی IP68

بهترین گوشی‌های ضد آب شیائومی

می ۱۱ اولترا را می‌توان بهترین گوشی ضد ضربه و ضد آب شیائومی معرفی کرد که از گواهی IP68 بهره می‌برد و بالاترین حد مقاومت در برابر آب و گرد‌وغبار را دارد؛ بنابراین با خیالی راحت می‌توان از این گوشی تا عمق ۱.۵ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه استفاده کرد. این گوشی قدرتمند شیائومی نمایشگر بزرگ ۶.۸ اینچی AMOLED دارد که وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل را به کاربران ارائه می‌دهد.

اسنپدراگون ۸۸۸ ۵G به عنوان قلب تپنده‌ی این پرچم‌دار در نظر گرفته شده و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن را همراهی می‌کنند. شیائومی در قاب پشتی این گوشی سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و دو سنسور ۴۸ مگاپیکسلی اولترا واید و تله فوتو تعبیه کرده و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن نیز با پشتیبانی از سرعت شارژر ۶۷ واتی به سرعت شارژ می‌شود. کاربران می‌توانند از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی این گوشی نیز برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی استفاده کنند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 11 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - پک چین

شیائومی می ۱۱ پرو – گواهی IP68

بهترین گوشی‌های ضد آب شیائومی

در لیست بهترین گوشی‌های ضد آب شیائومی، گوشی می ۱۱ پرو نیز قرار دارد که در واقع آخرین گوشی مجهز به گواهی ضد آب و ضد گرد‌وغبار IP68 این شرکت به شمار می‌رود. این گواهی امکان استفاده از این گوشی را در عمق یک و نیم متری آب را تا حدود ۳۰ دقیقه به کاربران می‌دهد و از این بابت مشکلی وجود ندارد. علاوه بر این، شیائومی می ۱۱ پرو مجهز به نمایشگر ۶.۸ اینچی AMOLED است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

منبع تغذیه این گوشی از جانب یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که با پشتیبانی از سرعت شارژ ۶۷ واتی قادر است که این گوشی را در عرض ۳۶ دقیقه به طور کامل شارژ کند. پنل پشتی این گوشی میزبان سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی تله فوتو و ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید است و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی سلفی نیز در پنل جلویی به انجام وظیفه می‌پردازد. در نهایت باید به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ ۵G این گوشی اشاره کرد.

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس – گواهی IP53

بهترین گوشی‌های ضد آب شیائومی

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس شیائومی، مقاومت چندان بالایی در برابر آب و گرد‌‌وغبار ندارد و از گواهی IP53 پشتیبانی می‌کند. بنابراین در این مورد باید نکات لازم را رعایت کنید. این گوشی مجهز به نمایشگری ۶.۶ اینچی از جنس Super AMOLED است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند پرفروش شیائومی، پردازنده‌ی Dimensity 920 مدیاتک است که حداکثر ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن را در امر پردازش یاری می‌کنند. دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی در پنل این گوشی تعبیه شده که به همراه سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو به انجام وظیفه می‌پردازند. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز با پشتیبانی از سرعت شارژ فوق‌العاده ۱۲۰ واتی، به تنها ۱۵ دقیقه زمان برای شارژر شدن زمان نیاز دارد. سنسور سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی است.

مطالب مرتبط
ارزان ترین کارت گرافیک (در سال 1401، 2022)
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro Plus 5G 21091116UG دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

ردمی نوت ۱۱ پرو – گواهی IP53

بهترین گوشی‌های ضد آب شیائومی

در لیست بهترین گوشی‌های ضد آب شیائومی، گوشی محبوب ردمی نوت ۱۱ پرو قرار گرفته که از گواهی ضد آب و ضد گرد‌وغبار IP53 پشتیبانی می‌کند و در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است. این گوشی هوشمند از قابلیت‌های بسیار خوبی نظیر نمایشگر ۶.۶ اینچی Super AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بهره می‌برد.

ردمی نوت ۱۱ پرو از پردازنده‌ی هلیو G96 مدیاتک قدرت می‌گیرد و ۴ سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان سیستم دوربین چهارگانه‌ی آن را تشکیل می‌دهند. حداکثر ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای استفاده کاربران روی این گوشی تعبیه شده است. در نهایت باید به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژر ۶۷ واتی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند اشاره کرد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 5G 2201116SG دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

شیائومی ۱۱T پرو – گواهی IP53

بهترین گوشی‌های ضد آب شیائومی

میان‌رده‌ی محبوب شیائومی یعنی ۱۱T پرو که قابلیت‌هایی در حد یک گوشی هوشمند پرچم‌دار را ارائه می‌دهد، در برابر پاشش آب مقاوم است و از گواهی IP53 ضد آب و ضد گرد‌وغبار بهره می‌برد. بنابراین اگر از این گوشی استفاده می‌کنید و یا علاقه مند به خرید آن هستید، باید این نکته را نیز مد نظر خود قرار دهید. شیائومی برای این گوشی میان‌رده خود از یک پنل ۶.۷ اینچی AMOLED استفاده کرده که وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌دهد.

پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ ۵G به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده که ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن را در امر پردازش یاری می‌کنند. درون ماژول دوربین این گوشی سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی تله فوتو به چشم می‌خورد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز با بهره‌گیری از شارژر ۱۲۰ واتی در حدود ۱۷ دقیقه شارژ می‌شود. دوربین سلفی این گوشی نیز دقتی ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل 11T Pro 2107113SG 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

شیائومی ۱۱T – گواهی IP53

بهترین گوشی‌های ضد آب شیائومی

مدل معمولی سری شیائومی ۱۱T نیز همانند مدل پرو از گواهی IP53 ضد آب و ضد گرد‌وغبار پشتیبانی می‌کند و تنها قادر است در برابر پاشش قطرات آب مانند قطرات باران مقاومت کند؛ بنابراین نمی‌توان از آن درون آب استفاده کرد. این گوشی هوشمند نیز از مشخصات فنی بسیار خوبی نظیر نمایشگر ۶.۶ اینچی AMOLED با حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت و رفرش ریت ۱۲۰ بهره می‌برد. این پنل تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ به کاربران نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط
ارزان ترین اسپیکر خانگی

تراشه‌ی ۶ نانومتری Dimensity 1200 مدیاتک به عنوان مغز متفکر از پس انجام همه‌ی امورات روزمره کاربران به خوبی بر می‌آید و در کنار آن نیز ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تعبیه شده است. سیستم دوربین این گوشی همانند مدل پرو متشکل از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی تله فوتو است. درنهایت باید به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی با پشتیبانی از سرعت شارژ ۶۷ واتی اشاره کرد.

گوشی موبایل شیائومی مدل 11T 21081111RG 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

پوکو X4 پرو – گواهی IP53

بهترین گوشی‌های ضد آب شیائومی

گوشی‌های پوکو شیائومی در بازار ایران از محبوبیت بسیار خوبی برخوردارند و پوکو X4 پرو یکی از آن‌هاست. این گوشی هوشمند دارای گواهی ضد آب و ضد گرد‌وغبار IP53 است و با این تفاسیر تنها می‌تواند در برابر پاشش قطرات آب مقاومت کند. پوکو X4 پرو مجهز به نمایشگر ۶.۶ اینچی از جنس Super AMOLED است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی نمایشگر ۱۲۰۰ نیت بهره می‌برد.

منبع انرژی این گوشی از جانب یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که با پشتیبانی از شارژر ۶۷ واتی این گوشی هوشمند را در عرض ۴۱ دقیقه شارژ می‌کند. در ماژول دوربین این گوشی سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو به انجام وظیفه می‌پردازند. اسنپدراگون ۶۹۵ نیز پردازنده‌ی این گوشی هوشمند است. از دیگر ویژگی‌های خوب این گوشی باید دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را نام برد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G 2201116PG دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

پوکو M4 پرو – گواهی IP53

کدام گوشی شیائومی ضد آب است

گوشی پوکو M4 پرو شیائومی نیز از جمله بهترین گوشی‌های ضد آب این شرکت به شمار می‌رود که گواهی IP53 را دارد و قادر است در برابر پاشش آب مقاومت کند. شیائومی علاوه بر این گواهی، از پردازنده‌ی هلیو G96 مدیاتک به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند استفاده کرده که ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن راه همراهی می‌کنند.

نمایشگر این گوشی ۶.۴ اینچی از جنس AMOLED است و رفرش ریت ۹۰ هرتزی را به همراه وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل به کاربران ارائه می‌دهد. سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده که در کنار آن شاهد سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی ماکرو هستیم. سنسور سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در حفره‌ی نمایشگر این گوشی جای خوش کرده است. همچنین نباید باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی و شارژر ۳۳ واتی آن را از قلم بیندازیم.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M4 Pro 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - گلوبال

در ادامه به چند سوال پرتکرار کاربران و علاقه مندان گوشی‌های شیائومی پاسخ خواهیم داد.


آیا گوشی شیائومی نوت ۱۰ پرو ضد آب است؟


بهترین گوشی‌های ضد آب شیائومی

برای پاسخ دادن به این سوال باید اشاره کنیم که گوشی هوشمند شیائومی نوت ۱۰ پرو تا حدودی ضدآب است و از گواهی IP53 ضد آب و ضد گرد‌وغبار بهره می‌برد. پشتیبانی از این گواهینامه به این معنی است که این گوشی می‌تواند در برابر پاشش آب و در حد قطرات باران مقاومت کند. اما نمی‌توانید آن را درون آب بیندازید و از آن استفاده کنید. بنابراین هنگام استفاده از این گوشی، باید جوانب احتیاط را رعایت کرده تا متحمل ضررهای مالی نشوید.

مطالب مرتبط
بررسی هدفون بی‌سیم شیائومی Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic

علاوه بر این گواهینامه، شیائومی این گوشی را به نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ مجهز کرده و از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۳۲ به عنوان قلب تپنده استفاده می‌کند. روی قاب پشتی این گوشی هوشمند ۴ سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق میدان به چشم می‌خورد. کاربران می‌توانند از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند نیز بهره ببرند. ظرفیت باتری این گوشی نیز ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت است و با شارژر ۳۳ وات انرژی مجدد خود را به دست می‌آورد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 pro M2101K6G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

آیا گوشی شیائومی ردمی ۹ ضد آب است؟


بهترین گوشی‌های ضد آب شیائومی

ردمی ۹ شیائومی، یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های هوشمند این شرکت است که متاسفانه هیچ گواهی مبنی بر ضد آب و ضد گردوغبار بودن ندارد. بنابراین این گوشی هوشمند به هیچ عنوان ضد آب نیست و حتی در برابر قطرات باران نیز دوام نخواهد آورد. اگر از این گوشی هوشمند استفاده می‌کنید و یا قصد خرید آن را دارید، توصیه می‌شود که این گوشی را از محیط‌های مرطوب دور نگه دارید.

برای آن دسته از کاربرانی که قصد خرید این گوشی را دارند باید اشاره کنیم که شیائومی ردمی ۹ از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از جنس IPS LCD با حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت و تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ بهره می‌برد. قدرت پردازشی این گوشی اقتصادی متکی بر پردازنده‌ی هلیو G80 مدیاتک است و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم این گوشی هوشمند را همراهی می‌کنند.

سیستم دوربین چهارگانه‌ی این گوشی متشکل از سنسورهای ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق میدان است. باتری این گوشی ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و با شارژر ۱۸ واتی شارژ می‌شود. حفره‌ی نمایشگر این گوشی نیز میزبان سنسور دوربین ۸ مگاپیکسلی است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 pro M2101K6G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

سخن پایانی 

قیمت گوشی ضد آب شیائومی

در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین گوشی‌های ضد آب شیائومی در بازه‌های قیمتی متفاوت پرداختیم تا اگر قصد خرید گوشی‌های ضد آب این شرکت را دارید، خرید بسیار آسانی را تجربه کنید. شیائومی گوشی‌هایی ضد آب محدودی دارد و اگر ضد آب بودن گوشی برای شما از اهمیت بسیار بالایی هنگام خرید برخوردار است، حتما در بخش مشخصات گوشی به داشتن یا نداشتن گواهی IP آن توجه کنید.

آیا شما هم هنگام خرید به ضد آب بودن گوشی توجه می‌کنید یا نه؟ لطفاً نظرات خود را در این رابطه با ما و با سایر کاربران دیجی کالا مگ در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F4 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۱۲,۴۰۰,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل 12 Lite دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۱۲,۶۸۰,۰۰۰

تومان

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا