لوازم جانبینرم افزار

ردمی نوت ۱۲S احتمالا همان ۱۱S است ولی با شارژ ۶۷ واتی!

مدتی قبل، یکی از افشاگران اعلام کرد که شیائومی قصد دارد به‌زودی گوشی ردمی نوت ۱۲S را راهی بازار اروپا کند. همچنین این افشاگر گفت که گوشی موردنظر از چیپست ساخت مدیاتک بهره می‌برد. حالا حدود دو هفته بعد از انتشار این گزارش، این گوش در اسناد FCC رویت شده است و در این میان جزئیات قابل توجهی دیده می‌شود.

به طور مشخص، در اسناد FCC یک گوشی ردمی با شماره مدل ۲۳۰۳CRA44A دیده می‌شود. از سوی دیگر همین گوشی اخیرا در کنار یک گوشی با شماره مدل ۲۳۰۳۰RAC7Y مجوز EEC را دریافت کرده است. باید خاطرنشان کنیم گوشی ردمی نوت ۱۱S در اسناد FCC با شماره مدل ۲۳۰۳CRA44A قرار گرفته است. بنابراین با توجه به شواهد موجود، به نظر می‌رسد ردمی نوت ۱۲S همان ۱۱S است که فقط با تغییرات جزئی به دست کاربران می‌رسد.

از تغییرات ارائه شده برای این گوشی می‌توانیم به سرعت شارژ بالاتر و استفاده از دوربین اصلی متفاوت اشاره کنیم. بنا به اسناد ارائه شده، این گوشی از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که ردمی نوت ۱۱S با سرعت شارژ ۳۳ وات به دست کاربران رسیده است. اما در مورد دوربین استفاده شده اطلاعات موثقی فاش نشده و در این زمینه نمی‌توانیم صحبت کنیم.

از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار از این گوشی می‌توانیم به بهره‌گیری از نمایشگر ۶.۴۳ اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتز اشاره کنیم. قلب تپنده‌ی این گوشی چیپست G96 مدیاتک است و حسگر اثر انگشت آن به احتمال زیاد در لبه‌ی کناری بدنه تعبیه شده است. به احتمال زیاد طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی فاش می‌شود و باید ببینیم آیا واقعا همان نوت ۱۱S با تفاوت‌های اندک است یا نه.

مطالب مرتبط
شیائومی از پوکو C55 با قیمت ۱۱۵ دلار رونمایی کرد

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۴۵,۲۷۷,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

۶۱,۰۴۴,۹۰۰

تومان

منبع: GizmoChina

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا