لوازم جانبینرم افزار

ساعت هوشمند شیائومی واچ S2 با قیمت ۱۴۰ دلار معرفی شد

شیائومی ساعاتی قبل در کنار گوشی‌های شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو، از جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام واچ S2 رونمایی کرد. این ساعت هوشمند با وجود اینکه نسبت به گلکسی واچ ۵ و سری اپل واچ قیمت بسیار کمتری دارد، اما می‌تواند در برابر آن‌ها عرض اندام کند.

شیائومی این ساعت را در دو مدل ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری راهی بازار می‌کند. در سمت راست بدنه دو دکمه‌ی فیزیکی دیده می‌شود و همچنین باید به بهره‌گیری از قاب فلزی ضد زنگ و شیشه‌ی یاقوت کبود برای محافظت از نمایشگر اشاره کنیم. مدل ۴۲ میلی‌متری دارای نمایشگر ۱.۳۲ اینچی است و مدل ۴۶ اینچی از نمایشگر ۱.۴۳ اینچی استفاده می‌کند. هر دو نمایشگر از نوع AMOLED هستند و رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ را ارائه می‌دهند. همچنین تا عمق ۵ متری آب می‌تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند.

در کنار سنسورهای همیشگی، باید به بهره‌گیری از سنسور ارزیابی ترکیب بدن هم اشاره کنیم که می‌تواند اطلاعاتی مانند درصد چربی، توده عضلانی اسکلتی و حجم پروتئین بدن را ارائه دهد. برای دریافت این اطلاعات، کاربر باید دو انگشت خود را بر روی دکمه‌های کناری ساعت هوشمند قرار دهد. در ضمن نباید قابلیت اندازه‌گیری دمای پوست را از قلم بیندازیم. به لطف پشتیبانی از ۱۰۰ حالت ورزشی هم لازم نیست نگران این موضوع باشید.

شیائومی واچ S2

با توجه به تعبیه‌ی میکروفون و اسپیکر در بدنه‌ی شیائومی واچ S2، از آن می‌توانید برای مکالمه‌ی تلفنی هم بهره ببرید. بر اساس اعلام شیائومی، مدل ۴۶ میلی‌متری از باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که ۱۲ روز دوام می‌آورد و از طرف دیگر مدل ۴۲ میلی‌متری از باتری ۳۰۵ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و با هر بار شارژ ۷ روز انجام وظیفه می‌کند.

مطالب مرتبط
مشخصات کامل شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو فاش شد

مدل ۴۲ میلی‌متری این ساعت با بند سیلیکونی با قیمت ۱۴۰ دلار راهی بازار چین می‌شود و همین مدل با بند چرمی با قیمت ۱۷۲ دلار فروخته می‌شود. کاربران چینی برای خرید مدل ۴۶ میلی‌متری شیائومی واچ S2 با بند سیلیکونی باید ۱۵۷ دلار بپردازند و با بند چرمی با قیمت ۱۸۶ دلار به دست کاربران چینی می‌رسد. هنوز مشخص نیست که آیا این ساعت راهی بازارهای جهانی هم می‌شود یا نه.

خرید ساعت‌های هوشمند شیائومی از دیجی‌کالا

منبع: Gizmochina

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا