لوازم جانبینرم افزار

سونی SRS-XB13 در برابر انکر Mini 3 Pro؛ جدال اسپیکرهای اقتصادی

در زمینه‌ی اسپیکرهای باکیفیت و اقتصادی، سونی SRS-XB13 و انکر Mini 3 Pro از بهترین‌ها محسوب می‌شوند. گفتنی است این دو اسپیکر برای کاربرانی مناسب هستند که در وهله‌ی اول کیفیت صدا برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد ولی به دنبال حجم صدای بسیار زیادی نیستند. هر دو اسپیکر در حال حاضر با قیمت حدود ۱ میلیون تومان به فروش می‌رسند و در این ویدیو از زوایای مختلف هر دو مدل را با هم مقایسه می‌کنیم.

خرید اسپیکر انکر Mini 3 Pro از دیجی‌کالا
خرید اسپیکر سونی SRS-XB13 از دیجی‌کالا

در جعبه‌ی هر دو اسپیکر به غیر از محصول اصلی، شاهد کابل شارژ هستیم که البته کابل سونی ۲۰ سانتی‌متر طول دارد ولی اندازه‌ی کابل انکر به ۵۰ سانتی‌متر می‌رسد. هر دو مدل از بدنه‌ی کوچک و جمع‌و‌جوری استفاده می‌کنند و از کیفیت ساخت خوبی بهره می‌برند. اما روی هر دو مدل اثر انگشت باقی می‌ماند و اگر روی این موضوع حساس هستید، قبل از خرید باید این مشخصه را در نظر بگیرید. اسپیکر سونی اندکی بزرگ‌تر است ولی هر دو وزن تقریبا ۲۵۰ گرمی دارند.

در بخش فوقانی در اسپیکر انکر شاهد نوار RGB هستیم ولی بدنه‌ی اسپیکر سونی بسیار ساده و مینیمال است و خبری از نوار RGB است. همچنین باید خاطرنشان کنیم که به راحتی می‌توانید درایور اسپیکر سونی را مشاهده کنید ولی قادر به مشاهده‌ی درایور اسپیکر انکر نیستید. کلیدهای اسپیکر سونی در کل جذاب‌تر هستند ولی کلید‌های اسپیکر انکر هم بسیار سفت و خشک هستند و هم اینکه به سختی دیده می‌شوند.

بند وصل شده به اسپیکر انکر بسیار کوچک است و البته نمی‌توانید آن را جدا کنید. اما بند اسپیکر سونی هم بسیار بزرگ است و هم اینکه به راحتی قادر به جدا کردن آن از بدنه هستید. هر دو اسپیکر از طریق پورت USB-C شارژ می‌شوند و خبری از شارژ سریع نیست و باید به سرعت شارژ ۵ وات بسنده کنید. اسپیکر سونی SRS-XB13 با هر بار شارژ می‌تواند به مدت ۱۶ ساعت انجام وظیفه کند ولی عمر باتری اسپیکر انکر به حدود ۱۵ ساعت می‌رسد. بنابراین از این بابت تفاوت زیادی با هم ندارند.

مطالب مرتبط
رندرهای شیائومی ۱۳ اولترا ماژول دوربین غول‌پیکر آن را نشان می‌دهند

از دیگر ویژگی‌های مشترک این دو اسپیکر، باید به میکروفون آن‌ها اشاره کنیم. با وجود اینکه کمتر کسی از میکروفون اسپیکرهای بلوتوثی استفاده می‌کند، اما در هر صورت ممکن است در برخی شرایط به این ویژگی نیاز پیدا کنید. صدای ارائه شده از طرف اسپیکر سونی SRS-XB13 شفافیت و تفکیک صدای بهتری ارائه می‌کند. اما از سوی دیگر، مزیت مهم اسپیکر انکر نسبت به سونی، اپلیکیشن آن است. اولا با این اپ می‌توانید نورهای RGB دستگاه را کنترل کنید. در ضمن نباید شخصی‌سازی اکولایزر را از قلم بیندازیم.

در نهایت با توجه به نکات مطرح شده، حالا راحت‌تر می‌توانید بین این دو مدل دست به انتخاب بزنید. در حال حاضر اسپیکر سونی SRS-XB13 در ۵ رنگ با قیمت حدود ۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد و برای خرید اسپیکر انکر Mini 3 Pro هم باید حدود ۱ میلیون تومان بپردازید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا