لوازم جانبینرم افزار

شیائومی از هدفون بی‌سیم بادز ۴ با قابلیت حذف نویز فعال رونمایی کرد

در رویدادی که امروز شیائومی برگزار کرد، چندین محصول رونمایی شدند که یکی از آن‌ها هدفون بی‌سیم شیائومی بادز ۴ است. کلیت طراحی این هدفون مشابه ایرپادهای اپل است و به همین خاطر خبری از سیری سیلیکونی نیست. این یک هدفون ضد آب نیست ولی می‌تواند در برابر عرق بدن مقاومت کند. در هر دو ایرباد میکروفون تعبیه شده و در نتیجه کیفیت صدا برای مکالمه مناسب محسوب می‌شود.

از بین قابلیت‌های این هدفون می‌توانیم به حذف نویز فعال، صدای ۳۶۰ درجه و حالت شفاف اشاره کنیم. با توجه به بهره‌گیری از گواهی‌های Hi-Res و LHDC 5.0، می‌تواند کیفیت صوتی در حد CD را ارائه کند. در مجموع سه میکروفون در هر دو ایرباد تعبیه شده که می‌توانند تا حدی صدای محیط را برای مکالمه کاهش دهند و همچنین نباید قابلیت حذف صدای باد را از قلم بیندازیم.

شیائومی بادز 4

کیس شارژ این هدفون طراحی جذابی دارد و از دو بافت متفاوت بهره می‌برد. درون این کیس از باتری ۴۸۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده و هر یک از هدفون‌ها از باتری ۳۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند. طبق ادعای شیائومی، این هدفون با هر بار شارژ می‌تواند به مدت ۶ ساعت و ۳۰ دقیقه موسیقی پخش کند. همچنین به طور همزمان می‌توانید آن را به دو دستگاه وصل کنید.

شیائومی بادز ۴ با قیمت ۱۰۰ دلار راهی بازار چین شده و کاربران برای خرید می‌توانند از بین سه رنگ سفید، سبز و مشکی دست به انتخاب بزنند.

خرید هدفون‌های شیائومی از دیجی‌کالا

منبع: GizmoChina

مطالب مرتبط
اندروید 12 ، ویژگی ها،تاریخ انتشار، دستگاه های پشتیبانی شده

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا