لوازم جانبینرم افزار

شیائومی از پوکو C55 با قیمت ۱۱۵ دلار رونمایی کرد

ساعاتی قبل شیائومی در هند از گوشی پوکو C55 رونمایی کرد. حدود یک ماه قبل گوشی پوکو C50 رونمایی شد ولی مدل جدید از چیپست بهتری بهره می‌برد و در نتیجه توان سخت‌افزاری بیشتری ارائه می‌دهد. نمایشگر این گوشی دارای بریدگی قطره‌ای شکل است و پنل پشتی از بافت جذابی بهره می‌برد. در ادامه به مشخصات و قیمت این گوشی می‌پردازیم.

در پنل جلویی پوکو C55 نمایشگر ۶.۷۱ اینچی تعبیه شده که مبتنی بر پنل LCD است و رزولوشن HD+ ارائه می‌دهد. رفرش‌ریت این نمایشگر به ۶۰ هرتز می‌رسد و نسبت کنتراست آن هم ۱۵۰۰:۱ است. بر روی این نمایشگر شیشه‌ی محافظ Panda Glass تعبیه شده که می‌تواند دوام نمایشگر در برابر خط و خش و ضربات را افزایش دهد.

برای ثبت عکس‌های سلفی باید از دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده کنید و دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در کنار این دوربین یک سنسور تشخیص عمق و فلش LED هم دیده می‌شود. پوکو C55 همراه با رابط کاربری MIUI 13 به دست کاربران می‌رسد که مبتنی بر اندروید ۱۲ است. چیپست هلیو G85 به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی انجام وظیفه می‌کند و می‌توانید از بین مدل‌های دارای ۴ یا ۶ گیگابایت رم دست به انتخاب بزنید.

باتری درون پوکو C55 از ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که از طریق پورت microUSB با سرعت ۱۰ وات شارژ می‌شود. مدل ۴/۶۴ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۱۱۵ دلار راهی بازار هند می‌شود و کاربران هندی برای خرید مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی باید ۱۳۳ دلار بپردازند. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی راهی دیگر بازارها هم می‌شود یا نه.

مطالب مرتبط
بررسی هاب ۴ پورت USB 3.0 شیائومی؛ پرسرعت و کاربردی

منبع: GizmoChina

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا