لوازم جانبینرم افزار

شیائومی تاریخ معرفی تبلت‌های پد ۶ و مچ‌بند بند ۸ را اعلام کرد

۵ روز دیگر (۲۹ فروردین) شیائومی با برگزاری یک مراسم از گوشی ۱۳ اولترا رونمایی می‌کند. اما این شرکت قصد دارد در این رویداد تبلت‌های سری شیائومی پد ۶ و همچنین مچ‌بند شیائومی بند ۸ را هم رسما معرفی کند. ابتدا به شایعات مربوط به این تبلت‌ها می‌پردازیم و سپس مشخصات احتمالی شیائومی بند ۸ را مطرح می‌کنیم.

شیائومی اعلام کرده که این تبلت‌ها گجت‌های فوق‌العاده‌ای برای افزایش بهره‌وری هستند و در پوستر منتشر شده شاهد استفاده از کیبورد و قلم استایلوس هم هستیم. ماژول دوربین تبلت‌های شیائومی پد ۶ مشابه گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ است و ظاهرا با دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سروکار داریم. این یعنی برخلاف بسیاری از تبلت‌های موجود در بازار، این مدل‌ها در زمینه‌ی عکاسی و فیلمبرداری حرف زیادی برای گفتن خواهند داشت. همچنین نباید بهره‌گیری از ۴ اسپیکر را از قلم بیندازیم.

تبلت پد ۶ با نمایشگر ۱۱ اینچی LCD به دست کاربران می‌رسد که مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ و باتری ۸۸۴۰ میلی‌آمپر ساعتی است و این باتری از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر اگرچه نمایشگر مدل پرو از نظر اندازه و رزولوشن تفاوتی با مدل استاندارد ندارد، ولی از پنل AMOLED بهره می‌برد و در ضمن قلب تپنده‌ی آن چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است. همچنین نباید پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی را از قلم بیندازیم. طبق اعلام برخی منابع، فقط مدل استاندارد این تبلت‌ها راهی بازارهای جهانی می‌شود و به احتمال زیاد مدل پرو مختص به بازار چین باقی می‌ماند.

شیائومی بند 8

در مورد شیائومی بند ۸ هم می‌توانید طراحی این محصول را در پوستر رسمی منتشر شده مشاهده کنید. کلیت طراحی با تغییر خاصی روبرو نشده ولی حالا گزینه‌های متنوع‌تری برای بند‌ها وجود دارد. هنوز در مورد مشخصات سخت‌افزاری این مچ‌بند نمی‌توانیم با قاطعیت زیادی صحبت کنیم ولی با توجه به مشخصه‌های نسل‌های قبلی، طبیعتا قرار است با عمر باتری فوق‌العاده، نمایشگر باکیفیت و سنسورهای دقیق روبرو شویم. بدون شک طی روزهای آینده ویژگی‌های مختلف شیائومی بند ۸ فاش خواهد شد.

مطالب مرتبط
بررسی ماشین بازی کنترلی شیائومی؛ سرگرم‌کننده با قابلیت اتصال به گوشی

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7 Global Version

۲,۱۰۰,۰۰۰

تومان

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6 Global Version

۱,۲۹۹,۹۹۰

تومان

منبع: GizmoChina

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا