لوازم جانبینرم افزار

شیائومی ۱۳ در تست باتری آیفون ۱۴ پرو مکس را پشت سر گذاشت

اگرچه هنوز دو روز تا رونمایی رسمی از گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ زمان باقی مانده اما به تازگی لی جون، مدیرعامل شیائومی نتایج تست باتری این محصول را منتشر کرده است.

شیائومی می‌خواهد در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) از گوشی‌های سری ۱۳ خود رونمایی کند. محصولاتی که گفته می‌شود در دو مدل استاندارد و پرو قرار است راهی بازار شوند و قابلیت‌ها و امکانات فراوانی هم خواهد داشت. از جمله این موارد می‌توان به پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ اشاره کرد که گفته می‌شود مصرف انرژی فوق‌العاده کمی هم دارد که همین موضوع سبب می‌شود نگه‌داری شارژ در گوشی‌های این سری به مراتب بهتر از قبل باشد. حالا هم لی جون، مدیرعامل شیائومی با انتشار یک پست در ویبو نشان دادI که نگه‌داری شارژ در این گوشی‌ها حتی از آیفون ۱۴ پرو مکس هم بهتر خواهد بود.

شکی نیست که سری آیفون ۱۴ به لطف پردازنده‌ی بسیار کم‌مصرف و همچنین رابط کاربری و سیستم‌عاملی بهینه، عملکرد حیرت‌انگیزی در زمینه‌ی نگه‌داری شارژ دارند؛ به خصوص آیفون ۱۴ پرو مکس که به لطف باتری پرظرفیت خود می‌تواند حتی تا دو روز هم دوام داشته باشد. اما در تستی که لی جون منتشر کرده، باتری شیائومی ۱۳ توانسته امتیاز ۱٫۳۷ را به دست بیاورد که با این امتیاز موفق شده از آیفون ۱۴ پرو مکس با امتیاز ۱٫۲۸ هم عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد. در این تست امتیاز آیفون ۱۴ به عنوان مدل استاندارد از پرچم‌داران امسال اپل هم به ۰٫۹۸ رسید که این یعنی به صورت متوسط نمی‌تواند ۱ روز دوام داشته باشد.

مطالب مرتبط
محبوب‌ترین لوازم جانبی ردمی نوت ۱۱ پرو ۵G در دیجی کالا

شیائومی 13 باتری

لی جون در نظر دارد طول عمر باتری گوشی‌های شرکتش را به ۲ روز برساند. در همین راستا از تیم تحقیق و توسعه‌ی شیائومی خواسته تا در رسیدن به این هدف سخت تلاش کنند. البته با نتیجه‌ای که شیائومی ۱۳ در تست‌ها کسب کرده، می‌توان انتظار داشت این گوشی بتواند تا دو روز هم شارژ خود را نگه دارد. حال باید دید در عمل آیا واقعا چنین چیزی را شاهد خواهیم بود یا خیر.

سری شیائومی ۱۳ به خاطر توان سخت‌افزاری بالا، استفاده از رم و حافظه‌ی داخلی با فناوری LPDDR5X و UFS 4.0، رابط کاربری بسیار سبک و بهینه‌ی MIUI 14، بدنه‌ی چرمی ضد چربی، دوربین‌های قدرتمند و… به عنوان یکی از قدرتمندترین و بهترین گوشی‌های پرچم‌دار سال ۲۰۲۳ شناخته می‌شوند که البته به همین خاطر (و دلایل دیگر) گفته می‌شود شیائومی می‌خواهد ۱۵ الی ۲۰٪ به قیمت این محصولات هم اضافه کند. سری شیائومی ۱۳ رسما در تاریخ ۱۰ آذر رونمایی می‌شود.

خرید محبوب‌ترین گوشی‌های شیائومی از دیجی‌کالا

منبع: Gizchina

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا