لوازم جانبینرم افزار

محبوب‌ترین لوازم جانبی ساعت هوشمند شیائومی می واچ XMWTCL02

اگر به دنبال خرید لوازم جانبی اصل و باکیفیت برای ساعت هوشمند شیائومی می واچ XMWTCL02 هستید در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با محبوب‌ترین لوازم جانبی این ساعت محبوب آشنا کنیم.

می واچ XMWTCL02 یکی از بهترین و محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمندی است که شیائومی تاکنون راهی بازار کرده است. این شرکت که طی یکی دو سال اخیر فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید ساعت هوشمند بیشتر کرده، در همین مدت زمان کوتاه توانسته محصولات خوبی را هم در این دسته راهی بازار کند که می واچ XMWTCL02 یکی از همان‌هاست. این محصول در سال ۲۰۲۰ رونمایی و راهی بازار شد و یک ساعت هوشمند دایره‌ای شکل با ظاهری بسیار زیبا و جذاب است. می واچ XMWTCL02 نمایشگری ۱٫۳۹ اینچی با وضوح ۴۵۴ × ۴۵۴ پیکسل دارد و نوع پنل به کار رفته در آن هم امولد است. از جمله قابلیت‌های خوب این ساعت می‌توان به امکان اندازه‌گیری میزان اکسیژن موجود در خون یا همان SpO2، باتری با میزان ظرفیت ۴۲۰ میلی‌آمپر ساعت و طول عمر ۲۴ روزه، GPS، سنسور ضربان قلب و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. این محصول همچنین از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند. در این مطلب قصد داریم به معرفی محبوب‌ترین لوازم جانبی شیائومی می واچ XMWTCL02 بپردازیم که شامل بند و محافظ صفحه می‌شوند.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch XMWTCL02 بند سلیکونی

محبوب‌ترین بندهای شیائومی می واچ XMWTCL02


۱. بند درمه مدل Diamond

لوازم جانبی شیائومی می واچ

اولین بند جذابی که قصد معرفی آن را برای ساعت هوشمند Mi Watch XMWTCL02 داریم بند درمه مدل Diamond مخصوص خانم‌ها است. قبل از هر چیزی باید بگوییم با انتخاب و استفاده از این بند قرار است بدرخشید و به دستان خود ظاهر بسیار زیباتری بدهید. این بند ظاهری بسیار شیک، جذاب و زیبا دارد و اگر از آن استفاده کنید گویا جواهری زیبا روی دست خود دارید! محصول یاد شده از جنس استیل ضد زنگ بوده و ضد حساسیت است به گونه‌ای که اصلا باعث اذیت دست شما نمی‌شود و در طول زمان اصلا رنگ خود را از دست نمی‌دهد. با توجه به جنس و کیفیت عالی و رنگ ثابت این محصول، تا سالیان سال بدون نگرانی می‌توانید از آن استفاده کنید بدون اینکه مشکلی برایش پیش بیاید. یکی دیگر از نکات مثبت بند یاد شده این است که در رنگ‌های متفاوتی در دسترس بوده و شما می‌توانید طبق سلیقه‌ی خود هر کدام را که می‌خواهید انتخاب و خریداری کنید. در خرید این محصول شک نکنید چراکه با اطمینان کامل آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بند درمه مدل Diamond مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02

۲. بند درمه مدل Lava

لوازم جانبی شیائومی می واچ

دومیم بند مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02، بند درمه مدل Lava نام دارد. این بند از کیفت بسیار عالی و خوبی بهره می‌برد و با توجه به داشتن رنگ ثابت و ضد حساسیت بودن خود می‌توانید به راحتی و بدون نگرانی برای مدتی طولانی از آن استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید. بند یاد شده ظاهری بسیار شیک و جذاب دارد و زیبایی آنچه تمام‌تر را برای دستان‌تان به ارمغان میاورد. یکی از نکته‌های مثبت و خوب بند یاد شده این است که می‌توانید سایز بند را تغییر دهید و این ویژگی آن را از دیگر بند‌های موجود در بازار متمایز و محبوب‌تر می‌کند. محصول یاد شده هم برای بانوان و هم برای آقایان قابل استفاده بوده و در چند رنگ مختلف طلایی، نقره‌ای و رزگلد در بازار موجود است که طبق سلیقه‌ی خود هر کدام را که می‌خواهید می‌توانید انتخاب و خریداری کنید.

مطالب مرتبط
بهترین هدفون‌های بی‌سیم برای تمام نیازها و سلیقه‌ها
بند درمه مدل Lava مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02

۳. بند درمه مدل Nova

لوازم جانبی شیائومی می واچ

بند درمه مدل Nova یکی دیگر از بند‌های ساعت می واچ XMWTCL02 است که در نوع خود منحصر به فرد بوده و برای همه‌ نوع سبکی قابل استفاده است. این بند هم مناسب بانوان است و هم آقایان و به لطف بهره‌مندی از ظاهر خاصی که دارد می‌توان آن را در انواع و اقسام مراسم مختلف از رسمی گرفته تا غیر رسمی و… استفاده کرد. محصول یاد شده رنگی ثابت دارد و از همین جهت می‌توانید با خیالی راحت همیشه از آن استفاده کنید. علاوه بر این باید اشاره کرد که این بند ضد حساسیت نیز بوده که باعث می‌شود مشکلات پوستی و یا خارش به سراغ‌تان نیاید. محصول یاد شده در چند رنگ مختلف مشکی، رزگلد، طلایی و سورمه‌ای در دسترس بوده و شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود هر کدام را که می‌خواهید خریداری و استفاده کنید.

بند درمه مدل Nova مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02

۴. بند درمه مدل Feather

لوازم جانبی شیائومی می واچ

افراد خوش‌ سلیقه و خاص پسند همیشه می‌دانند چه انتخابی بسیار لوکس و جذاب به نظر می‌رسد و معمولا هیچ چیز را برای داشتن ظاهر و تیپی جذاب از قلم نمی‌اندازند. بند درمه مدل Feather برای ساعت هوشمند یکی از همان انتخاب‌هاست که قطعا می‌تواند استایل شما را دگرگون کند. بند درمه مدل Feather علی‌رغم بهره‌مندی از ظاهری زیبا و جذاب، قیمت مناسبی هم دارد تا بدین ترتیب افراد با بودجه‌ی محدودتر هم بتوانند از زیبایی آن بهره‌مند شوند. این بند به طور آهن‌ربایی بسته می‌شود و جنسی عالی و با کیفیت دارد. با وجود داشتن محفظه‌هایی روی آن، حین استفاده مچ دستتان عرق نمی‌کند و خارش نمی‌گیرد. از همین رو این بند برای افرادی که پوستی حساس دارند بسیار مناسب است. بند درمه مدل Feather در یازده رنگ گوناگون در دسترس است و طبق سلیقه‌ی خود می‌توانید هر کدام را بیشتر دوست دارید را انتخاب کنید.

بند درمه مدل Feather مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02

۵. بند درمه مدل Pirana

لوازم جانبی شیائومی می واچ

بند درمه مدل پیرانا از مواد استیل ضد زنگ تولید شده تا بدین ترتیب دیگر نگران از بین رفتن رنگ آن در درازمدت باشید. همچنین خبری از حساسیت پوستی هم نخواهد بود. از جمله قابلیت‌های خوب این محصول این است که در برابر آب کاملا مقاوم است و اصلا آسیب نمی‌بیند. قفل این بند با فشار دست به‌راحتی باز و بسته می‌شود، بسیار محکم و سفت است و اگر فعالیت‌های سنگین انجام بدهید ابدا از روی مچ دستتان باز نمی‌شود. بند درمه مدل پیرانا، نسبت به بندهای سیلیکونی این ساعت کمی وزن بیش‌تری دارد که به علت استفاده از متریال فلز در ساخت این بند استیل است. از این بند می‌توانید برای مراسم‌های رسمی، مهمانی‌ها و محیط کاری خود استفاده کنید اما با استایل رسمی و کلاسیک سازگارتر است. هرچند به خاطر وزن بیشتر، پیشنهاد می‌شود برای انجام فعالیت‌های ورزشی از آن استفاده نکنید. این بند در حال حاضر در ۵ رنگ مختلف که شامل سرمه‌ای، نقره‌ای، طلایی، چند رنگ و رزگلد می‌شود در دسترس قرار دارد.

مطالب مرتبط
بررسی تقویت‌کننده WiFi شیائومی AC1200؛ کوچک و کار راه‌انداز
بند درمه مدل Pirana مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02

۶. بند درمه مدل Reflex

لوازم جانبی شیائومی می واچ

یکی از بندهای دیگری که قصد داریم در این مطلب معرفی کنیم باز هم از برند درمه و باز هم از جنس استیل ضد زنگ است. این محصول با قیمت نسبتا بالایی عرضه می‌شود اما با این حال کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارد باعث می‌شود خیلی این موضوع به چشم نیاید چرا که شما دقیقا بهای کیفیت آن را پرداخت می‌کنید. این بند در چهار رنگ نقره‌ای، استیل، ذغالی و کروم در دسترس قرار دارد و می‌توانید هر کدام را که می‌خواهید انتخاب کنید. این بند مثل بندهای دیگر برند درمه ضد حساسیت است و بدون اینکه نگرانی از بابت خارش یا سایر حساسیت‌ها داشته باشید می‌توانید از آن استفاده کنید.

بند درمه مدل Reflex مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02

۷. بند درمه مدل Rayon
لوازم جانبی شیائومی می واچ

تا اینجای کار بندهای فلزی زیادی را به شما معرفی کرده‌ایم اما به جرئت می‌توان گفت در دسته‌ی لوازم جانبی شیائومی می واچ کمتر بند فلزی به خاصی و زیبایی بند درمه مدل Rayon وجود دارد. این بند زیبایی نفس‌گیری دارد و ظاهر زیبای آن زمانی خود را نشان می‌دهد که آن را روی دست قرار دهید. این بند هم برای آقایان مناسب است و هم بانوان و در حال حاضر در رنگ‌های طلایی و رزگلد هم در دسترس قرار دارد اما در رنگ‌های دیگر نظیر مشکی هم می‌توانید آن را خریداری کنید. بند درمه مدل Rayon یک بند ساخته شده از استیل ضد زنگ است که دوام و ماندگاری فوق‌العاده بالایی دارد. این بند ضد حساسیت است و می‌توانید بدون نگرانی ساعت‌ها آن را روی دست خود داشته باشید.

بند درمه مدل Rayon مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02

۸. بند درمه مدل Berelian

لوازم جانبی شیائومی می واچ

یک ساعت هوشمند چون روی مچ دست قرار می‌گیرد، انتخاب بندی مناسب که بتواند ظاهر مچ دست را زیبا کند اهمیت بسیار زیادی دارد. بند درمه مدل Berelian یکی از همین بندهاست که در دسته‌ی لوازم جانبی شیائومی می واچ یکی از زیباترین‌هاست و می‌تواند شما را از خرید زیورآلات بی‌نیاز کند. هدف از ساخت این بند هم دقیقا همین بوده که شما با خرید آن با یک تیر در واقع دو نشان بزنید. هم بندی جذاب و زیبا داشته باشید که ساعت را روی دست شما نگه دارد و هم اینکه آنقدر زیبا و جذاب باشد که شما را از خرید زیورآلات بی‌نیاز کند. این بند را همچنین می‌توان با سایر زیورآلات روی دست هم ست کرد که زیبایی آن را دوچندان می‌کند. این بند از استیل ضد زنگ ساخته شده و مثل سایر بندهای برند درمه کاملا ضد حساسیت است.

مطالب مرتبط
معرفی بهترین نرم افزارهای طراحی صنعتی
بند درمه مدل Berelian  مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02

۹. بند درمه مدل Maggy

لوازم جانبی شیائومی می واچ

برند درمه به صورت کلی در ساخت بندهای جذاب و زیبا به خصوص برای بانوان مهارت دارد. بندهای بالا به خوبی گویای چنین مسئله‌ای هستند و حالا هم بند بند درمه مدل Maggy که مثل سایر بندهای معرفی شده فوق‌العاده زیبا و جذاب است. این بند برای خانم‌هایی طراحی شده که در انتخاب یک محصول بسیار سخت‌پسند هستند و همیشه به دنبال زیباترین وخاص‌ترین می‌گردند. زیبایی و ظرافت به کار رفته در ساخت این بند آنقدر بالاست که برای چشمان همه گیرا خواهد بود. Maggy ضد حساسیت بوده و ماندگاری بالایی دارد. این بند اگرچه در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، رزگلد و طلایی عرضه می‌شود اما فعلا در دو رنگ طلایی و رزگلد در دسترس قرار دارد.

بند درمه مدل Maggy  مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02

۱۰. بند گودزیلا مدل Ro-Carti

لوازم جانبی شیائومی می واچ

اگر به لوازم جانبی گجت‌های هوشمند سر بزنید، تقریبا غیر ممکن است که نام برند گودزیلا را نبینید. این برند محصولات فوق‌العاده باکیفیت و جذابی را تولید می‌کند و در دسته‌ی ساعت‌های هوشمند هم خوشبختانه شاهد مواردی این‌چنینی هستیم. برای مثال بند گودزیلا مدل Ro-Carti یکی از همین موارد است که از استیل ضد زنگ ساخته شده و در چهار رنگ مشکی، طلایی، رزگلد و نقره‌ای به فروش می‌رسد. بدنه‌ی این محصول به شکل زنجیر طراحی شده و ظاهری شبیه به زیورآلات دارد. در نتیجه بیشتر برای دست بانوان مناسب است تا آقایان. هرچند رنگ مشکی آن می‌تواند برای آقایان هم انتخاب مناسبی باشد.

بند گودزیلا مدل Ro-Carti مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02

۱۱. بند گودزیلا مدل Ro-5BE

لوازم جانبی شیائومی می واچ

بند فلزی گودزیلا مدل Ro-5BE یکی دیگر از بندهای جذابی است که می‌توانید برای ساعت هوشمند می واچ خریداری کنید. این بند هم مثل سایر بندهای این برند کیفیت ساخت بالایی داشته و در درازمدت تغییر رنگ نمی‌دهد. شما می‌توانید این محصول را همین حالا در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، طلایی و رزگلد خریداری کنید. این بند به خاطر طراحی خاصی که دارد هم برای آقایان مناسب است و هم بانوان و می‌توانید آن را در مراسمات مختلف هم به دست کنید.

بند گودزیلا مدل Ro-5BE مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02

۱۲.  بند گودزیلا مدل Ro-Sil-SQ

لوازم جانبی شیائومی می واچ

بند گودزیلا مدل Ro-Sil-SQ یکی دیگر از بند‌های محبوب در بازار است که برخلاف بندهای استیلی که تا اینجای کار معرفی کردیم جنسی سیلیکونی و نرم دارد. اگر شما از علاقه‌مندان به لوازم جانبی سیلیکونی هستید این بند حسابی به دلتان می‌نشیند و حس خوبی به مچ دستتان می‌دهد چراکه جنس آن از سیلیون بسیار با کیفیتی است و باعث می‌شود مچ دستتان هنگام استفاده به هیچ عنوان اذیت نشود. شاید باورتان نشود ولی محصول یاد شده در ۱۸ رنگ مختلف در بازار موجود است و دستتان در انتخاب بسیاز باز است. بند گودزیلا مدل Ro-Sil-SQ برخلاف کیفیت و خوش ساخت بودن خود، قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه دارد و می‌توانید به آسانی آن را خریداری کنید.

مطالب مرتبط
دوربین شیائومی ۱۳ پرو در رتبه‌ی ۱۶ رده‌بندی DxOMark قرار گرفت
بند گودزیلا مدل Ro-Sil-SQ مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02

۱۳. بند کروکودیل مدل Silicon

لوازم جانبی شیائومی می واچ

اگر به دنبال یک بند سیلیکونی جذاب هستید که بتواند در انجام فعالیت‌های ورزشی همراه‌تان باشد، بند کروکودیل مدل Silicon می‌تواند انتخاب جذابی باشد. این بند به خاطر وزن پایینی که دارد اصلا باعث ایجاد احساس خستگی نمی‌شود. همچنین این بند به خاطر جنس مواد به کار رفته در ساخت آن بسیار نرم و انعطاف‌پذیر است و اصلا به دست فشار وارد نمی‌کند. در نتیجه می‌توانید همیشه و در همه‌ی شرایط آن را به دست داشته باشید. این بند می‌تواند برای آن دسته از افرادی که نمی‌توانند ساعت را با بند فلزی در همه‌ی شرایط به دست داشته باشند انتخاب بسیار مناسبی باشد چرا که هم قیمت پایینی دارد و به عنوان بند دوم می‌تواند انتخابی استثنائی باشد و هم در ۱۷ رنگ مختلف در دسترس قرار دارد.

 بند کروکودیل مدل Silicon مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02

۱۴. بند کروکودیل مدل C-NK-M

لوازم جانبی شیائومی می واچ

بند کروکودیل مدل C-NK-M یک بند بسیار جذاب با جنس سیلیکون است که برخلاف بند سیلیکونی بالا، ظاهر ساده‌ای ندارد. این بند به خاطر حفره‌هایی که درون آن تعبیه شده باعث می‌شود دستتان عرق نکند و در نتیجه تا ساعت‌ها می‌توانید آن را روی دست خود داشته باشید و به انجام تمرین‌های ورزشی سنگین بپردازید. این بند در ۶ رنگ مختلف در دسترس قرار دارد که شامل مشکی، سفید، آبی، سبز، بنفش و خاکستری می‌شود و در نتیجه برای انواع و اقسام سلیقه‌ها می‌تواند مناسب باشد.

بند کروکودیل مدل C-NK-M مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02

۱۵. بند تراستکتور مدل Comfort

لوازم جانبی شیائومی می واچ

در نهایت می‌رسیم به بند تراستکتور مدل Comfort که از جنس چرم مصنوعی ساخته شده و بی‌نهایت زیبا و جذاب است. در دسته‌ی لوازم جانبی شیائومی می واچ، این بند یکی از زیباترین‌هاست که به خاطر طراحی رگه‌ای که دارد در نگاه نخست شما را به یاد بند اپل واچ اولترا می‌اندازد. زیبایی، کیفیت بالا، سهولت استفاده، تنوع رنگ‌بندی، به روز و شیک بودن از جمله مواردی است که شما را مجاب می‌کند از این بند استفاده کنید. چرم مصنوعی به کار رفته در این بند دوام بسیار بالایی دارد و به خاطر رنگ‌بندی جذابی که دارد، برای ست کردن با انواع استایل‌ها مناسب است. این محصول آهنربایی است و روی دست به خوبی محکم می‌شود. همچنین به خاطر نوع طراحی، هم برای آقایان مناسب است و هم بانوان و می‌توان آن را در مراسمات مختلف هم به دست کرد.

مطالب مرتبط
بهترین ماوس پد (در سال 1401، 2022)
بند تراستکتور مدل Comfort مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02

محبوب‌ترین محافظ‌های صفحه شیائومی می واچ XMWTCL02


۱. محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل PMMA

لوازم جانبی شیائومی می واچ

اما می‌رسیم به محافظ صفحه. ساعت هوشمند می واچ ساعت گران‌قیمتی است که اصلا دلتان نمی‌خواهد در برخورد با یک سطح سفت و سخت، نمایشگر آن آسیب ببیند. در نتیجه محافظت از نمایشگر آن امری ضروری و حیاتی است. یک ساعت هوشمند هم با خراب شدن نمایشگر عملا از کار می‌افتد و بردن به مراکز تعمیراتی برای تعمیر آن هم شاید نتیجه‌ی دلخواه را در پی نداشته باشد. محافظ صفحه‌ی بادیگارد مدل PMMA با هدف آسودگی خاطر شما ساخته شده است. این محافظ صفحه کاملا نشکن بوده و تمام صفحه نمایش ساعت یادشده و حتی حواشی آن را پوشش می‌دهد. آموزش نصب آن درون بسته‌بندی وجود دارد و بدین ترتیب نیازی ندارید محصول را نزد شخص خاصی ببرید. خودتان در خانه می‌توانید خیلی راحت آن را روی ساعت هوشمند خود قرار دهید.

محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل PMMA مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02

۲. محافظ صفحه نمایش ساتیان مدل PMMA

لوازم جانبی شیائومی می واچ

یکی از بهترین لوازم جانبی که می‌توانید برای ساعت هوشمند می واچ خود خریداری کنید، محافظ صفحه نمایش ساتیان مدل PMMA است. محصولی از جنس نانو که از شیشه حرارت‌دیده و تحت شرایط خاص با درجه‌ی سختی ۹H ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی در برابر خط و خش دارد. این محصول در برابر اثر انگشت مقاومت بالایی داشته و قطرات آب و چربی را جذب نمی‌کند. این محصول به خاطر ضخامت کمی که دارد، اصلا حساسیت تاچ را کاهش نمی‌دهد و ۹۹٪ از نور را هم رد می‌کند تا بدین ترتیب بازتاب نور چشم شما را آزار ندهد. این محصول لبه‌های خمیده‌ای دارد تا دیگر خبری از حباب هم بعد از نصب نباشد.

محافظ صفحه نمایش ساتیان مدل PMMA مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02

البته این محصول را می‌توانید در یک مدل دیگر هم خریداری کنید که درون بسته‌بندی آن دو محافظ صفحه قرار دارد. از لحاظ جنس هیچ فرقی بین دو مدل ندارد و شما همچنان به همان محافظ ضد خط و خش، ضد حباب، باریک و مقاوم دسترسی دارید. این محصول ضد باکتری است و مثل مدل بالا در برابر آب و چربی هم مقاومت خوبی دارد.

 محافظ صفحه نمایش ساتیان  گلس مدل PMMA مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02 بسته دوعددی

محبوب‌ترین لوازم جانبی شیائومی می واچ XMWTCL02؛ سخن پایانی

ساعت هوشمند می واچ یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی محسوب می‌شود که می‌توانید با خرید آن به امکانات زیادی دسترسی داشته باشید. این ساعت در مقایسه با ساعت‌های برندهای دیگر نظیر اپل و سامسونگ قیمت پایین‌تری داشته اما از لحاظ کیفیت و امکانات نرم‌افزاری، می‌تواند نیاز شما را برطرف کند. در این مطلب هم می‌توانید بهترین لوازم جانبی را برای شیائومی می واچ XMWTCL02 خریداری کنید تا در کنار بهره‌مندی از امکانات مختلف، ظاهر زیباتری هم به مچ دست خود ببخشید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch XMWTCL02 بند سلیکونی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا