لوازم جانبینرم افزار

محبوب‌ترین لوازم جانبی شیائومی ۱۲T پرو در دیجی‌کالا

شیائومی ۱۲T پرو یکی از گوشی‌های تازه‌نفس این شرکت محسوب می‌شود که طی همین مدت موفق شده مورد توجه زیادی قرار بگیرد. در این مطلب به محبوب‌ترین لوازم جانبی شیائومی ۱۲T پرو در دیجی‌کالا می‌پردازیم.

مشخصات گوشی شیائومی ۱۲T پرو

این گوشی که حدودا دو ماه قبل معرفی شده، از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. رزولوشن این نمایشگر به ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ می‌رسد و بر روی آن یک شیشه محافظ گوریلا گلس ۵ تعبیه شده است. با توجه به پشتیبانی از گواهی IP53، این گوشی ضدآب نیست و فقط می‌تواند در برابر نفوذ قطرات آب مقاومت کند. قلب تپنده‌ی این گوشی، چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است که توان سخت‌افزاری بسیار بالایی برای آن به ارمغان می‌آورد.

لوازم جانبی شیائومی 12T پرو

برای خرید این گوشی باید بین ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دست به انتخاب بزنید و خبری از درگاه کارت حافظه نیست. دوربین اصلی این گوشی مبتنی بر سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی است و در کنار آن اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. برای ثبت عکس‌های سلفی باید از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی استفاده کنید. انرژی شیائومی ۱۲T پرو از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که به لطف پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ واتی، کل فرایند شارژ فقط ۱۹ دقیقه طول می‌کشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل 12T Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - گلوبال

قاب‌های محافظ شیائومی ۱۲T پرو

کاور بادیگارد مدل Sky

برند بادیگارد به‌عنوان سازنده‌ی قاب‌های باکیفیت برای گوشی‌های مختلف شهرت زیادی دارد و در این میان مدل Sky توانسته توجه کاربران زیادی را جلب کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کاور، پنل پشتی آن است که به خوبی طراحی بخش پشتی گوشی را نشان می‌دهد. برخی قاب‌ها از نظر لبه‌ها حرف زیادی برای گفتن ندارند ولی این مدل به لطف استفاده از لبه‌های ضخیم می‌تواند به خوبی در برابر ضربات از گوشی محافظت کند. بسیاری از کاربران نگران آسیب رسیدن به ماژول دوربین هستند ولی این قاب اطراف ماژول دوربین برآمدگی قابل توجهی دارد و بنابراین حتی اگر از پنل پشتی روی زمین بیفتد، ماژول دوربین متحمل آسیب زیادی نخواهد شد. خوشبختانه این قاب وزن پایینی دارد و بنابراین خیلی زود به استفاده از آن عادت می‌کنید. با توجه به تمام این نکات، این قاب توانسته به لیست پرفروش‌ترین لوازم جانبی شیائومی ۱۲T پرو در دیجی‌کالا راه پیدا کند.

مطالب مرتبط
کدام گوشی‌های شیائومی به‌زودی MIUI 14 را دریافت می‌کنند؟
کاور بادیگارد مدل Sky مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 12T / 12T Pro

کاور سامورایی مدل AF

لوازم جانبی شیائومی 12T پرو

از ویژگی‌های جذاب این قاب می‌توانیم به شیارهای ظریف به کار رفته در بدنه و پایین بودن وزن آن اشاره کنیم که مورد دوم برای بسیاری از کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد. خوشبختانه در کنار مقاومت بالا در برابر ضربات، انعطاف‌پذیری خوبی هم دارد و به راحتی می‌توانید گوشی را درون آن قرار دهید یا اینکه قاب را جدا کنید. برش‌های انجام شده برای این کاور با دقت صورت گرفته‌اند و در نتیجه برای دسترسی به پورت‌ها با هیچ مشکلی روبرو نخواهید شد. خوشبختانه این قاب به خوبی از ماژول دوربین محافظت می‌کند و صرفا لنز دوربین‌ها را می‌توانید مشاهده کنید. بنابراین هیچ خط و خشی روی بخش ماژول دوربین باقی نمی‌ماند. با توجه به اینکه برند سامورایی در زمینه‌ی ساخت قاب شهرت زیادی دارد، بدون نگرانی تا مدت‌ها می‌توانید از این محصول بهره ببرید.

کاور سامورایی مدلAF مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 12T / 12T Pro

کاور نیلکین مدل CamShield Pro

لوازم جانبی شیائومی 12T پرو

برند نیلکین قاب‌های بسیار باکیفیت و بادوامی را برای انواع گوشی‌ها و تبلت‌ها تولید می‌کند ولی این قاب‌ها معمولا با قیمت نسبتا بالایی فروخته می‌شوند. اما اگر مشکلی با قیمت بالای این قاب‌ها ندارید، از خرید آن‌ها پشیمان نخواهید شد. کاور نیلکین مدل CamShield Pro یکی از پرطرفدارترین قاب‌های ساخت این شرکت است. در پنل پشتی آن شاهد درب کشویی برای ماژول دوربین هستیم و این یعنی زمانی که نیازی به دوربین ندارید، می‌توانید این درب را جلوی ماژول دوربین قرار دهید تا هیچ آسیبی به بخش دوربین وارد نشود. در لبه‌های قاب شیارهای ریزی وجود دارد که همین موضوع جلوی لیز خوردن گوشی از دست کاربر را می‌گیرد. در ضمن با وجود اینکه لبه‌های قاب به خوبی از نمایشگر محافظت می‌کنند، اما این لبه‌ها مشکلی برای گلس محافظ نمایشگر ایجاد نمی‌کنند.

مطالب مرتبط
قیمت و مشخصات فنی شیائومی ۱۳ لایت فاش شد
کاور نیلکین مدل CamShield Pro مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 12T Pro

کاور سامورایی مدل Specter

لوازم جانبی شیائومی 12T پرو

اگر به دنبال خرید یک قاب خاص برای شیائومی ۱۲T پرو هستید، بدون شک کاور سامورایی مدل Specter یکی از بهترین گزینه‌ها برای این کار محسوب می‌شود. پنل پشتی آن یک پلاستیک سخت و مات است که به خوبی طراحی بخش پشتی گوشی را نشان می‌دهد. همچنین به لطف همین بات بودن پنل پشتی، وقتی که آن را در دست می‌گیرید حس خوبی منتقل می‌کند. لبه‌های قاب اندکی انعطاف‌پذیر هستند و به همین خاطر به راحتی می‌توانید قاب را از گوشی جدا کنید. بنابراین اگر به دنبال یک قاب مقاوم با ظاهر جذاب هستید، خرید این مدل را توصیه می‌کنیم و با خیال راحت‌ مدت‌ها می‌توانید از آن بهره ببرید.

کاور سامورایی مدل Specter مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 12T / 12T Pro

کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield Pro

لوازم جانبی شیائومی 12T پرو

بسیاری از کاربران با این کاور آشنا هستند که تقریبا برای تمام گوشی‌ها ارائه شده است. این کاور از پلاستیک سخت بسیار باکیفیتی ساخته شده و به همین خاطر با وجود اینکه وزن آن فقط ۱۵ گرم است، اما در برابر انواع ضربات می‌تواند به‌خوبی از بدنه‌ی گوشی محافظت کند. سطح مات قاب محافظ و نقاط برجسته‌ و ریزی که سرتاسر قاب محافظ را پوشانده است، مانع از جذب لک، چربی و اثر انگشت روی قاب گوشی می‌شود. از سوی دیگر به لطف همین بافت خاص قاب، اصطکاک کافی در دست ایجاد می‌کند و بنابراین لازم نیست نگران لیز خوردن گوشی از دست خود باشید. برش صورت گرفته برای پورت‌ها و دکمه‌ها با دقت بسیار بالایی انجام شده‌اند و برای بهره‌گیری از این موارد هیچگونه مزاحمتی را ایجاد نمی‌کند. این قاب روی ماژول دوربین قرار نمی‌گیرد ولی اطراف ماژول کمی برآمدگی دارد که این یعنی در صورت قراردادن گوشی روی میز، بین ماژول و سطح میز یک فاصله ایجاد می‌شود.

مطالب مرتبط
شیائومی ۱۳ در تست باتری آیفون ۱۴ پرو مکس را پشت سر گذاشت
کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield Pro مناسب گوشی شیائومی 12T Pro

کاور نیلکین مدل Textured Fiber S

این هم یکی دیگر از قاب‌های جذاب نیلکین محسوب می‌شود که البته با قیمت بالایی به فروش می‌رسد. همانطور که در این عکس می‌توانید ببینید، در همان نگاه اول ظاهر خاص آن توجه زیادی را جلب می‌کند. این قاب از یک درب کشویی برای ماژول دوربین بهره می‌برد و زمانی که این درب روی ماژول دوربین قرار داشته باشد، وجود این ماژول تا حد زیادی مخفی می‌شود. البته چنین قابی برای افرادی که چندان اهل عکس گرفتن و فیلمبرداری نیست گزینه‌ی بهتری نیست زیرا اگر می‌خواهید مرتبا عکس بگیرید، باز و بسته کردن این درب کشویی به فرایند آزاردهنده‌ای تبدیل می‌شود. اما در هر صورت اگر به دنبال خرید یک قاب بسیار جذاب و مقاوم هستید، خرید این کاور را پیشنهاد می‌دهیم.

کاور نیلکین مدل Textured Fiber S مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 12T Pro

کاور اپیکوی مدل Horse-Leather

اگر به استفاده از قاب‌های چرمی علاقه‌ی زیادی دارید، پس احتمالا این محصول می‌تواند توجه شما را جلب کند که پنل پشتی آن از چرم مصنوعی تشکیل شده است. گفتنی است این قاب نسبت به رقبای خود، در برابر ضربات نمی‌تواند مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد و از سوی دیگر باید به هم‌سطح بودن با ماژول دوربین هم اشاره کنیم. بنابراین در صورت وارد شدن ضربه به بدنه، احتمال آسیب دیدن دوربین‌ها وجود دارد. اما در کل اگر به دنبال یک قاب جذاب هستید که وقتی آن را در دست می‌گیرید حس خوبی به شما منتقل کند و در برابر خط و خش هم از بدنه محافظت کند، این گزینه می‌تواند خرید خوبی برای شما باشد.

کاور اپیکوی مدل Horse-Leather مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi K50 Ultra / 12T / 12T Pro

کاور شیائومی مدل SILICONE

قاب‌های سیلیکونی نیازی به معرفی ندارند و به دلیل بدنه‌ی انعطاف‌پذیر آن‌ها، کاربران زیادی به استفاده از آن‌ها علاقه دارند. البته این قاب سیلیکونی روی ماژول دوربین قرار نمی‌گیرد و اگر نگران بروز خط و خش روی ماژول دوربین هستید، می‌توانید یک برچسب محافظ ماژول دوربین خریداری کنید. برخی از قاب‌های سیلیکونی بعد از مدتی استفاده دچار رنگ‌پریدگی می‌شوند ولی این مدل چنین مشکلی ندارد و تا مدت‌ها با خیال راحت می‌توانید از آن بهره ببرید.

مطالب مرتبط
این رندرها طراحی پنل پشتی شیائومی ۱۳ اولترا را نشان می‌دهند
کاور شیائومی مدل SILICONE مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Mi 12T / 12T pro / K50 Ultra

محافظ لنز دوربین

محافظ لنز شیشه ای دوربین اسپریگ مدل LGS

همانطور که گفتیم، برخی کاربران نگرانی زیادی بابت آسیب رسیدن به دوربین گوشی دارند و به همین خاطر ترجیح می‌دهند از قاب محافظ دارای درب کشویی برای ماژول دوربین یا گلس محافظ برای دوربین بهره ببرند. این محصول که یکی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی شیائومی ۱۲T پرو محسوب می‌شود، صرفا برای دوربین اصلی ساخته شده و بنابراین نمی‌تواند از دو دوربین دیگر محافظت کند. خوشبختانه محافظ لنز شیشه ای اسپریگ دقیقا به اندازه دوربین پشت گوشی شما ساخته شده است و از این رو به خوبی روی آن قرار گرفته و نصب آسانی هم دارد. به لطف کیفیت بالای این گلس، در کنار محافظت از دوربین اصلی، کیفیت تصاویر ثبت شده با آن را کاهش نمی‌دهد. بنابراین اگر مشکلی با اندازه‌ی آن ندارید، خرید این محصول را توصیه می‌کنیم.

محافظ لنز شیشه ای دوربین اسپریگ مدل LGS مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 12T / 12T Pro

گلس‌های محافظ شیائومی ۱۲T پرو

محافظ صفحه نمایش اینفینیتی مدل  ۱۲tpro

با وجود اینکه بسیاری از گوشی‌های جدید به لطف بهره‌گیری از شیشه‌های محافظ باکیفیت گوریلا گلس در برابر ضربات و خط و خش مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند، اما همچنان بخش بزرگی از کاربران ترجیح می‌دهند برای نمایشگر گوشی خود از گلس محافظ استفاده کنند. البته با توجه به بالا بودن هزینه‌ی تعمیرات، این نگرانی کاملا منطقی است. محافظ صفحه نمایش اینفینیتی یکی از گلس‌های محافظ مناسب برای شیائومی ۱۲T پرو محسوب می‌شود و در نتیجه در لیست لوازم جانبی پرفروش این گوشی در دیجی‌کالا قرار گرفته است. این گلس از استاندارد سختی ۹H بهره می‌برد و به خوبی تمام پنل جلویی را پوشش می‌دهد. خوشبختانه مشکلی برای تاچ نمایشگر به وجود نمی‌آورد و کیفیت نمایشگر را هم کاهش نمی‌دهد.

مطالب مرتبط
معرفی بهترین ساعت های هوشمند شیائومی؛ اسفند ۱۴۰۱
       محافظ صفحه نمایش اینفینیتی مدل xiao- 12tpro مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 12T Pro

محافظ صفحه نمایش حریم شخصی اسپریگ مدل PRYSP

گلس‌های از نوع حریم شخصی، زاویه دید را برای نمایشگر محدود می‌کنند و به همین خاطر در مکان‌های عمومی، اطرافیان شما نمی‌توانند محتوای نمایشگر گوشی را مشاهده کنند. اگر شما هم به استفاده از این نوع گلس‌ها علاقه دارید، محافظ صفحه نمایش حریم شخصی اسپریگ مدل PRYSP گزینه‌ی مناسبی برای خرید محسوب می‌شود. این گلس محافظ در برابر ضربه و خط و خش نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد و به راحتی می‌توانید آن را روی نمایشگر قرار دهید.

محافظ صفحه نمایش حریم شخصی اسپریگ مدل PRYSP مناسب برای گوشی موبایل شیائومی 12T / 12T Pro

سخن آخر

همانطور که گفتیم شیائومی ۱۲T پرو به تازگی راهی بازار شده و به همین خاطر هنوز تعداد لوازم جانبی آن در بازار ایران پایین‌تر از حد انتظار است. اما در هر صورت همین حالا هم محصولات جذابی برای این گوشی عرضه شده که با توجه به نیاز و بودجه‌ی خود می‌توانید از بین آن‌ها دست به انتخاب بزنید.

گوشی موبایل شیائومی مدل 12T Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - گلوبال

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا