لوازم جانبینرم افزار

مشخصات شیائومی پوکو F5 فاش شد

بر اساس گزارش Xiaomiui، مشخصات گوشی پوکو F5 در پایگاه داده IMEI رویت شده است. در همین زمینه باید به قرارگیری این گوشی در پایگاه‌های FCC و IMDA هم اشاره کنیم و بر همین اساس به نظر می‌رسد در آینده‌ی نزدیک شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود.

ظاهرا شیائومی قصد دارد این گوشی را تحت عنوان ردمی نوت ۱۲ توربو یا نوت ۱۲T راهی بازار چین کند. مدتی قبل گزارش‌هایی در مورد احتمال عرضه‌ی آن در بازارهای جهانی تحت عنوان پوکو X5 GT منتشر شد که حالا به نظر می‌رسد شاهد این نام نخواهیم بود و در عوض به عنوان پوکو F5 به دست کاربران ساکن کشورهای مختلف می‌رسد.

طبق گزارش‌های منشر شده، این گوشی از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی بهره می‌برد که مبتنی بر پنل OLED است و رزولوشن FHD+ به همراه رفرش ریت ۱۲۰ هرتز ارائه می‌کند. به احتمال زیاد قلب تپنده‌ی آن اسنپدراگون ۷ نسل ۱ خواهد بود و همراه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد.

انرژی پوکو F5 از طرف باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. هنوز مشخص نیست شیائومی برای این گوشی چه قیمتی در نظر گرفته ولی با توجه به قیمت دیگر گوشی‌های سری پوکو F، به احتمال زیاد با یک گوشی مقرون‌به‌صرفه روبرو خواهیم شد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۲۰,۹۹۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۱۸,۸۹۹,۰۰۰

تومان

منبع: GizmoChina

مطالب مرتبط
تیزر پوکو X5 پرو طراحی آن را فاش کرد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا