لوازم جانبینرم افزار

مشخصات فنی ردمی K60 ،K60 پرو و K60SE لو رفت

شیائومی قصد دارد سری ردمی K60 را در سه مدل استاندارد، پرو و SE با پردازنده‌های مختلف راهی بازار کند که در همین راستا به‌تازگی شاهد افشای مشخصات فنی آن‌ها بوده‌ایم.

طبق اطلاعاتی که به تازگی از مشخصات فنی سری ردمی K60 منتشر شده فهمیده‌ایم که این گوشی‌ها در سه مدل استاندارد، پرو و SE راهی بازار خواهند شد. یک مدل از این سه گوشی اوایل همین ماه موفق به دریافت گواهی ۳C شده به احتمال زیاد همان ردمی K60 است. اما نکته اینجاست که ردمی K60SE در صورت رونمایی و عرضه، جانشین هیچ گوشی نخواهد شد چون در سال گذشته ردمی K50SE را شاهد نبودیم.

به گزارش وب‌سایت Sparrows News، شیائومی به تازگی موفق شده گواهی ۳C را برای دو مدل دیگر سری ردمی K60 هم دریافت کند. طبق اسکرین‌شاتی که از این گواهی به دست آمد و با استناد بر دانسته‌های گذشته، می‌توانیم بگوییم فقط یک مدل از این سری شارژر ۱۲۰ واتی بسیار سریع خواهد داشت که به احتمال فراوان همان مدل SE یا پرو خواهد بود. دو مدل دیگر هم به شارژر ۶۷ واتی مجهز خواهند شد.

هنوز مشخص نیست SE دقیقا به چه مدلی اشاره دارد اما می‌تواند به معنای Special Edition (نسخه‌ی خاص) یا اکستریم باشد که در این صورت باید آن را جایگزین ردمی K50 اولترا در نظر گرفت. طبق اطلاعاتی که افشاگر یادشده منتشر کرده، ظاهرا به عنوان قلب تپنده، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰۰ یا حتی ۹۲۰۰ در این گوشی ایفای نقش خواهند کرد که البته از این بابت اطلاعات دقیقی در اختیار نداریم.

مطالب مرتبط
قیمت و مشخصات فنی شیائومی ۱۳ لایت فاش شد

ردمی K60 را به احتمال زیاد با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ راهی بازار می‌شود که در این صورت شایعه‌ی استفاده از دایمنسیتی ۹۲۰۰ در مدل SE بیشتر قوت می‌گیرد. اما نکته‌ی جالب اینجاست که گفته می‌شود مدل پرو از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره خواهد برد و نه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ که می‌تواند یک اشتباه تایپی باشد.

در حال حاضر اطلاعات خاصی از بابت تاریخ عرضه‌ی این گوشی‌ها به بازار چین یا بازار جهانی نداریم اما طبق گفته‌های مدیرعامل این شرکت یعنی لو ویبینگ به احتمال زیاد باید طی یکی دو روز آتی این اتفاق رخ دهد. در حال حاضر ردمی K50 گیمینگ و ردمی K40 گیمینگ به عنوان یک و دو نسل قدیمی‌تر سری ردمی K60 در بازار داخل در دسترس قرار دارند و امید می‌رود سری جدید هم در بازار ما به فروش برسد.

خرید شیائومی ردمی K40 از دیجی‌کالا
خرید شیائومی ردمی K50 گیمینگ از دیجی‌کالا

منبع: NotebookCheck

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا