لوازم جانبینرم افزار

گلکسی S21 فن ادیشن در مقابل شیائومی ۱۲T؛ کدام را بخریم؟

در این مطلب به مقایسه دو گوشی بسیار پرطرفدار، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار یعنی گلکسی S21 فن ادیشن با شیائومی ۱۲T می‌پردازیم؛ دو گوشی که فقط در یک سری از بخش‌ها نظیر سیستم‌عامل با یکدیگر وجه اشتراک دارند و در سایر بخش‌ها تفاوت‌های زیادی را بین آن‌ها شاهد هستیم. اگر در فکر خرید پرچم‌دار اقتصادی خوب و ارزشمند هستید، حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید چرا که هر دو گوشی در در دسته‌ی محبوب‌ترین پرچم‌داران اقتصادی بازار قرار دارند.

شیائومی ۱۲T در مقابل گلکسی S21 فن ادیشن؛ بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها در یک نگاه

  • پنل پشتی گلکسی S21 فن ادیشن پلاستیکی و فریم آن آلومینیومی است اما پنل پشتی شیائومی ۱۲T شیشه‌ای و فریم آن پلاستیکی است.
  • شیائومی ۱۲T نمایشگری ۶٫۶۷ اینچی دارد ولی گلکسی S21 فن ادیشن از نمایشگر ۶٫۴ اینچی بهره می‌برد.
  • رفرش‌ریت نمایشگر در هر دو گوشی ۱۲۰ هرتزی است.
  • هر دو گوشی از اندروید ۱۲ به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض بهره می‌برند اما گلکسی S21 فن ادیشن یک سال آپدیت بیشتری دریافت می‌کند (چهار در مقابل سه).
  • از لحاظ قدرت پردازشی عملکرد دو گوشی تقریبا یکسان است.
  • هر دو گوشی در بازار ایران در نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شوند.
  • دوربین اصلی شیائومی ۱۲T سنسوری به بزرگی ۱۰۸ مگاپیکسل دارد ولی در گلکسی S21 فن ادیشن ۱۲ مگاپیکسلی است.
  • گلکسی S21 فن ادیشن دوربین تله‌فوتو دارد اما در نماینده‌ی شیائومی خبری از آن نیست.
  • دوربین سلفی گلکسی S21 فن ادیشن ۳۲ مگاپیکسلی است ولی شیائومی ۲۰ مگاپیکسل.
  • هر دو گوشی بلندگوی استریو دارند.
  • هر دو گوشی سنسور اثر انگشت زیر صفحه از نوع اپتیکال دارند.
  • ظرفیت باتری نماینده‌ی شیائومی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و ظرفیت باتری گلکسی S21 فن ادیشن ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.
  • سرعت شارژر شیائومی ۱۲T به ۱۲۰ وات می‌رسد اما گلکسی S21 فن ادیشن از شارژر ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G SM-G990E/DS دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل 12T دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

جعبه گشایی

درون جعبه‌ی گلکسی S21‌فن ادیشن و شیائومی ۱۲T با دو صحنه‌ی کاملا متفاوت روبرو می‌شوید. وقتی نماینده‌ی سامسونگ را جعبه گشایی کنید، می‌بینید که به جز گوشی، کابل USB-C به USB-C و دفترچه‌ی راهنما، هیچ چیز دیگری در آن وجود ندارد.

شیائومی 12T گلکسی S21 فن ادیشن

اما با جعبه گشایی شیائومی ۱۲T شما نه تنها آداپتور ۱۲۰ واتی و کابل شارژر بلکه یک گارد ژله‌ای را هم شاهد خواهید بود؛ موضوعی که باعث می‌شود از همان ابتدای مقایسه پیش‌بینی کنیم نماینده‌ی شیائومی احتمالا در نهایت به عنوان محصولی با ارزش خرید بیشتر معرفی خواهد شد. در جعبه‌ی گلکسی S21 فن ادیشن خبری از همان آداپتور ۲۵ واتی معمولی هم نیست که برای خرید آن باید به صورت جداگانه هزینه کنید.

شیائومی 12T گلکسی S21 فن ادیشن


طراحی و کیفیت ساخت

در بخش طراحی، باز هم دو گوشی متفاوت از هم ساخته شده‌اند. شیائومی ۱۲T یک گوشی نسبتا بزرگ با پنل ۶٫۷ اینچی است که قطعا هنگام کار با یک دست با آن با مشکل مواجه می‌شوید. وزن این گوشی هم به ۲۰۲ گرم می‌رسد تا بدین ترتیب در دسته‌ی گوشی‌های نسبتا سنگین قرار بگیرد. علاوه بر این‌ها، ضخامت شیائومی ۱۲T هم به ۸٫۶ میلی‌متر می‌رسد اما این میزان در گلکسی S21 فن ادیشن ۷٫۹ میلی‌متر است تا بدین ترتیب از لحاظ خوش‌دست بودن، نماینده‌ی سامسونگ دست بالاتر را داشته باشد.

مطالب مرتبط
ارزان ترین پاوربانک (شارژر همراه) موجود در بازار (کیفیت خوب در سال 1401،2022)

در آن طرف گلکسی S21 فن ادیشن یک گوشی متوسط با اندازه‌ی ۶٫۴ اینچ است که وزن آن کمی بیشتر از ۱۷۰ گرم است. بدین ترتیب شما با در دست گرفتن این گوشی قطعا تفاوت وزنش با نماینده‌ی شیائومی را حس خواهید کرد. اما این تفاوت وزن علاوه بر اندازه‌ی بزرگ‌تر ۱۲T به کیفیت ساخت آن هم بر می‌گردد. شیائومی در ساخت این محصول از شیشه برای پنل پشتی استفاده کرده ولی فریم را پلاستیکی در نظر گرفته است. این در حالی است که سامسونگ برای گلکسی S21 فن ادیشن از پلاستیک در ساخت پنل پشتی استفاده کرده و فریم آن هم آلومینیومی است.

روی پنل جلوی هر دو محصول، شاهد تعبیه‌ی دوربین سلفی درون یک حفره‌ی کوچک هستیم تا بدین ترتیب از نمای جلو جز اندازه، هیچ تفاوتی بین دو دستگاه دیده نشود. نکته‌ی جالب اینجاست که هر دو شرکت در کاهش اندازه‌ی حواشی اطراف نمایشگر هم عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند به گونه‌ای که در هر دوی آن‌ها نسبت پنل به بدنه به ۸۶٫۷٪ می‌رسد.

روی پنل پشتی اما همه چیز کاملا فرق می‌کند. شیائومی ۱۲T یک ماژول نسبتا بزرگ در سمت چپ-بالای پنل پشتی دارد که یک دوربین بسیار بزرگ در بالاترین قسمت آن تعبیه شده است و دو دوربین کوچک هم به ترتیب به صورت عمودی در زیر آن قرار گرفته‌اند. در کنار آن‌ها هم یک فلش دیده می‌شود. در گلکسی S21 فن ادیشن اما هر سه دوربین با اندازه‌ای یکسان به صورت عمودی روی ماژولی تعبیه شده‌اند که به نظر می‌رسد با فریم ادغام شده اما اینطور نیست. بیرون ماژول هم یک فلش کوچک در قسمت بالا تعبیه شده است.

در نهایت می‌رسیم به استاندارد مقاومتی که برای نماینده‌ی شیائومی در این بخش شاهد استاندارد IP53 هستیم و این یعنی این گوشی در قطرات آب و گرد و غبار کم مقاومت خوبی دارد اما نمی‌توان آن را درون آب قرار داد. از آن طرف گلکسی S21 فن ادیشن از استاندارد IP68 برخوردار است که یعنی بالاترین استاندارد مقاومتی IP که برای گوشی‌های معمولی در نظر گرفته می‌شود (نه مدل‌های جان‌سخت).

بنابراین در بخش طراحی، به نظر می‌رسد نماینده‌ی سامسونگ امتیاز خوش‌دست‌تر بودن و باکیفیت‌تر بودن را دریافت می‌کند اما نماینده‌ی شیائومی به لطف شیشه‌ی به کار رفته در پنل پشتی‌اش، امتیاز پریمیوم بودن را می‌گیرد.

همچنین پنل S21 فن ادیشن توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود که کیفیت فوق‌العاده بالایی هم دارد اما برای شیائومی ۱۲T از گوریلا گلس ۵ به عنوان محافظ صفحه در نظر گرفته شده است که البته آن هم اصلا محافظ ضعیفی محسوب نمی‌شود.

مطالب مرتبط
سیستم عامل مک بوک چیست ؟ + معرفی ۱۰ ویژگی مخفی سیستم‌عامل مک

نمایشگر گلکسی S21 فن ادیشن در مقابل شیائومی ۱۲T

در بخش نمایشگر، روی کاغذ برتری با نماینده‌ی شیائومی است چرا که وضوح بیشتری دارد. اما از آن طرف گلکسی S21 فن ادیشن هم نمایشگر بی‌کیفیتی ندارد. پنل ۱۲T 6٫۷ اینچی از نوع AMOLED بوده و از استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌کند. رفرش‌ریت آن هم به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. دقیقا همین مشخصات را برای نماینده‌ی سامسونگ هم شاهد هستیم با این تفاوت که نمایشگر آن ۶٫۴ اینچی و نوع پنل به کار رفته در آن Dynamic AMOLED 2X است. تفاوت دیگر دو گوشی در این بخش به تراکم پیکسلی بر می‌گردد؛ جایی که برای نماینده‌ی شیائومی این میزان به ۴۴۶ پیکسل بر هر اینچ و برای نماینده‌ی سامسونگ هم به ۴۰۳ پیکسل بر هر اینچ می‌رسد.

برتری دیگر نمایشگر ۱۲T در این بخش به گلکسی S21 فن ادیشن به نرخ الگوبرداری لمس بر می‌گردد. جایی که در نماینده‌ی شیائومی این میزان ۴۸۰ هرتز اما در نماینده‌ی سامسونگ در حالت گیمینگ ۲۴۰ هرتز است که در حالت عادی به ۱۲۰ هرتز کاهش پیدا می‌کند. این یعنی شما با شیائومی ۱۲T واکنش‌های سریع‌تر و نرم‌تری را به کنش‌های لمسی خود احساس خواهید کرد.

برتری‌های شیائومی ۱۲T در بخش نمایشگر ظاهرا تمامی ندارند چرا که از لحاظ رفرش‌ریت هم شاید در ظاهر به این خاطر که هر دو گوشی ۱۲۰ هرتزی هستند تفاوتی را شاهد نباشیم اما وقتی به جزئیات فنی نگاه می‌کنیم می‌بینیم که گلکسی S21 فن ادیشن وقتی روی ۱۲۰ هرتز قرار می‌گیرد، مهم نیست چه محتوایی روی صفحه به نمایش گذاشته می‌شود، رفرش‌ریت همچنان روی همین میزان قرار دارد مگر اینکه خودتان آن را روی ۶۰ هرتز قرار دهید.

در نماینده‌ی شیائومی رفرش‌ریت وقتی روی ۱۲۰ هرتز قرار می‌گیرد، در هنگام تماشای تصاویر ثابت به صورت خودکار به ۶۰ هرتز می‌رسد تا در مصرف انرژی به شکل قابل توجهی صرفه‌جویی شود. همچنین این نمایشگر قادر است بین مقادیر ۳۰، ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ در شرایط مختلف سوئیچ کند. برای مثال وقتی نمایشگر همیشه روشن را فعال کنید این میزان به ۳۰، وقتی هم بازی را که در نهایت به رفرش‌ریت ۹۰ هرتز می‌رسند اجرا کنید این میزان به ۹۰، در هنگام تماشای تصاویر ثابت، پخش یا استریم ویدیو و استفاده از اپ‌هایی که از رفرش‌ریت بیشتر از ۶۰ هرتز پشتیبانی نمی‌کنند به ۶۰ و در تمام محیط‌های رابط کاربری به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

بیشترین میزان روشنایی نمایشگر هم جایی است که شیائومی ۱۲T دست بالاتر را دارد. این گوشی در بیشترین حالت با اسلایدر خود گوشی به ۵۱۳ نیت و در زیر نور خورشید هم به ۹۵۴ نیت رسید. این در حالی است که در نماینده‌ی سامسونگ با اسلایدر، بیشترین میزان روشنایی فقط به ۳۸۵ نیت رسید که با تنظیمات مختلف در نهایت روی ۷۹۲ نیت قرار گرفت. هرچند در این حالت گوشی یک اخطار هم به کاربر می‌دهد. کمترین میزان روشنایی هم در گلکسی S21 فن ادیشن ۱٫۸ و در نماینده‌ی شیائومی ۱٫۹ نیت است که شاید بتوان این را یک نقطه برتری برای گلکسی در نظر گرفت.

مطالب مرتبط
ردمی ۱۲C با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و قیمت ۱۰۰ دلار معرفی شد

طول عمر باتری و سرعت شارژ

منبع تغذیه‌ی شیائومی ۱۲T یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند گوشی را در حالت عادی به راحتی تا یک روز و یا حتی بیشتر روشن نگه دارد. این باتری در تست‌های صورت گرفته توسط وب‌سایت معتبر GSMArena توانست امتیاز بالای ۱۰۴ ساعت را کسب کند در حالی که این میزان برای نماینده‌ی سامسونگ که از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه بهره می‌برد فقط ۹۲ ساعت به دست آمد. به تفکیک عملکرد هم مقادیر به دست آمده به شرح زیر است:

نام گوشی شیائومی ۱۲T گلکسی S21 فن ادیشن
مکالمه ۳۳ ساعت و ۵۰ دقیقه ۳۱ ساعت و ۱۳ دقیقه
وب‌گردی ۱۳ ساعت و ۳۱ دقیقه ۱۰ ساعت و ۲۵ دقیقه
پخش ویدیو ۱۶ ساعت و ۴۵ دقیقه ۱۶ ساعت و ۳۳ دقیقه

اما جایی که شیائومی ۱۲T واقعاً درخشان ظاهر می‌شود در سرعت شارژ شدن است. این گوشی از یک شارژر فوق سریع ۱۲۰ واتی بهره می‌برد که می‌تواند باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی را با سرعت خارق‌العاده‌ای تنها در مدت ۲۳ دقیقه شارژ کند. همچنین در مدت ۵ دقیقه این گوشی تا ۳۵٪، در مدت ۱۰ دقیقه تا ۵۵٪، در مدت ۱۵ دقیقه تا ۷۱٪ و در مدت ۲۰ دقیقه تا ۹۵٪ شارژ می‌شود. شارژ می‌شود. این در حالی است که نماینده‌ی سامسونگ بعد از ۳۰ دقیقه تنها ۵۱٪ و بعد از حدودا ۷۵ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود.

البته در گوشی شیائومی یک حالت شارژ تحت عنوان Boost وجود دارد که اگر فعال باشد نتایج بالا رقم می‌خورد. در واقع به لطف این قابلیت گوشی با بالاترین سرعت ممکن شارژ می‌شود، آن هم در صورتی که نمایشگر خاموش باشد تا گوشی دچار داغی بیش از حد نشود. اگر این قابلیت را که به صورت پیش‌فرض هم خاموش است، خاموش کنید، گوشی در مدت زمان ۵، ۱۰، ۱۵ و ۳۰ دقیقه به ترتیب ۳۰٪، ۴۶٪، ۶۰٪ و ۹۶٪ شارژ می‌شود و شارژ کامل آن هم ۳۱ دقیقه طول خواهد کشید. اگرچه هر دو میزان بیشتر از ۱۹ دقیقه‌ای است که شیائومی ادعا کرده (که باز هم بسته به شرایط شارژ دارد) اما با این حال نماینده‌ی سامسونگ چه در نگهداری شارژ و چه در سرعت شارژ مجدد هیچ حرفی برای گفتن در مقابل ۱۲T ندارد.


سخت‌افزار و نرم‌افزار گلکسی S21 فن ادیشن در مقابل شیائومی ۱۲T

در بخش سخت‌افزار هر دو گوشی پردازنده‌ای فوق‌العاده قدرتمند و سریع دارند که از پس انجام کارهای سنگین به خوبی بر می‌آیند. قلب تپنده‌ی نماینده‌ی شیائومی دایمنسیتی ۸۱۰۰ اولترا ساخت مدیاتک است در حالی که در گلکسی S21 فن ادیشن اسنپدراگون ۸۸۸ را شاهد هستیم. امتیاز این دو پردازنده در بنچمارک‌های مختلف به شرح زیر است:

مطالب مرتبط
شیائومی ۱۳ پرو با استاندارد ضد آب IP راهی بازار می‌شود
نام گوشی شیائومی ۱۲T گلکسی S21 فن ادیشن
گیک‌بنچ ۵ تک هسته‌ای ۹۲۵ ۱۰۹۶
گیک‌بنچ ۵ چند هسته‌ای ۳۷۵۶ ۳۰۴۹
AnTuTu 9 ۷۸۰۲۰۴ ۷۱۹۶۹۶
پایداری بعد از ۱ ساعت %۹۲ %۶۸

همانطور که مشاهده می‌کنید، شیائومی ۱۲T در بخش تک هسته‌ای عملکرد خیلی خوبی در مقایسه با رقیب ندارد اما در بخش چند هسته‌ای کاملا این موضوع را جبران می‌کند. همچنین در بنچمارک AnTuTu هم که یک امتیاز کلی به عملکرد گوشی در تمامی بخش‌ها می‌دهد می‌بینیم که نماینده‌ی شیائومی با اختلاف محسوسی بالاتر ایستاده است.

اما نکته‌ی مهمی که باید به آن توجه داشت، پایداری عملکرد است. اگرچه هیچ یک از این دو گوشی در انجام سنگین‌ترین کارهای روزانه نظیر انجام بازی، وب‌گردی، استفاده از اپ‌های سنگین و… به اندازه‌ای که به شدت کند شوند داغ نمی‌کنند اما اگر مداوم زیر فشار سنگین با آن‌ها کار کنید، نماینده‌ی شیائومی عملکرد به مراتب بهتری خواهد داشت چرا که بعد از ۱ ساعت تحمل سنگین‌ترین تست‌ها، ۹۲٪ از توان خود را حفظ کرد در حالی که این میزان برای نماینده‌ی سامسونگ به ۶۸٪ رسید.

در بخش نرم‌افزار، گلکسی S21 فن ادیشن با One UI 5.0 و شیائومی ۱۲T هم با MIUI 13 به عنوان رابط کاربری و اندروید ۱۲ به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض راهی بازار شده‌اند. هر دو رابط واقعاً غنی از قابلیت‌های خوب و بسیار سریع و روان هستند و شما در استفاده‌ی روزمره اصلا شاهد لگ یا هنگ و کندی نخواهید بود. ولی نماینده‌ی سامسونگ به لطف سیاست نرم‌افزاری عالی این شرکت هم یک سال آپدیت اندروید بیشتری دریافت می‌کند هم در دریافت آپدیت‌ها بسیار سریع‌تر است. (۴ در مقابل ۳ سال).


دوربین گلکسی S21 فن ادیشن در مقابل شیائومی ۱۲T

جذاب‌ترین بخش مقایسه‌ی این دو گوشی حالاست. البته ۱۲T فقط در این بخش به دوربین اصلی خود متکی است چرا که در سایر بخش‌ها حرفی برای گفتن ندارد اما نماینده‌ی سامسونگ سه دوربین عالی روی پنل پشتی و یک دوربین سلفی بسیار خوب در پنل جلو دارد. در این بخش شما می‌توانید با مشاهده‌ی تصاویر ثبت شده، خودتان عملکرد دو گوشی را قضاوت کنید.

دوربین اصلی

دوربین فوق عریض

دوربین تله‌فوتو

پرتره

دوربین سلفی

به صورت کلی اگر بخواهیم راجع به دوربین این دو گوشی نظر دهیم باید بگوییم در زمینه‌ی زوم به خاطر اینکه شیائومی ۱۲T هیچ دوربین زومی ندارد، کاملا به رقیب می‌بازد. در بخش عکاسی با دوربین اصلی، هر دو گوشی در نور روز و شب عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش می‌گذارند و نمی‌توان گفت یکی از دیگری برتر است. در تصاویر ثبت شده توسط دوربین اصلی هر دو گوشی جزئیات به اندازه‌ی کافی وجود دارند و میزان نویز هم روی حداقل قرار دارد. در واقع اگر قرار به انتخاب بین یکی از این دو باشد باید حتما نوع نمایش رنگ‌ها را مد نظر قرار داد در غیر این صورت همه چیز عالی است.

مطالب مرتبط
راهنمای خرید بهترین گوشی با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

عملکرد دوربین فوق عریض هم در هر دو گوشی خوب است اما به صورت کلی سامسونگ در نور روز و شب امتیاز بیشتر را کسب می‌کند چون به وضوح مشخص است که عملکرد بهتری در شرایط مختلف دارد. در زمینه‌ی عکاسی پرتره هم گلکسی S21 فن ادیشن به لطف دوربین تله‌فوتو هم از سوژه‌های دور و هم نزدیک قادر به ثبت تصاویر پرتره است. جداسازی سوژه از پس‌زمینه هم به بهترین شکل ممکن در این گوشی انجام می‌گیرد تا در این بخش هم امتیاز به نماینده‌ی سامسونگ برسد.

دوربین سلفی گلکسی S21 فن ادیشن هم تصاویری با کیفیت بسیار خوب ثبت می‌کند و عملکرد آن از دوربین سلفی شیائومی ۱۲T که نویز به وضوح در نمونه‌های آن دیده می‌شود بهتر است. این نتیجه‌گیری را راجع به حالت پرتره دوربین سلفی هم می‌توان زد. به صورت کلی به نظر می‌رسد برنده‌ی این بخش گلکسی S21 فن ادیشن باشد اما مقایسه‌ی دوربین‌های اصلی آن‌ها شما را به نتیجه‌ی تقریبا برابری می‌رساند. همچنین در بخش فیلم‌برداری هم عملکرد هر دو گوشی عالی است اما با گلکسی S21 می‌توانید با دوربین سلفی و اصلی ویدیوهایی با وضوح ۴K و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ثبت کنید در حالی که این میزان برای شیائومی ۱۲T برای دوربین اصلی به ۴K@30 و دوربین سلفی به ۱۰۸۰P@30/60 می‌رسد.


نتیجه

نقاط قوت گلکسی S21 فن ادیشن در مقایسه با شیائومی ۱۲T

  • بدنه‌ی باریک‌تر، سبک‌تر، کوچک‌تر و خوش‌دست‌تر
  • بهره‌مندی از استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP68
  • مجموعه‌ی دوربین بهتر با وجود دوربین تله‌فوتو
  • پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌تر

نقاط قوت شیائومی ۱۲T در مقایسه با گلکسی S21 فن ادیشن

  • نمایشگر بزرگ‌تر و باکیفیت‌تر
  • رفرش‌ریت متغیر
  • باتری بزرگ‌تر و شارژر بسیار سریع‌تر
  • وجود شارژر و قاب محافظ درون جعبه
  • پنل پشتی شیشه‌ای
  • پردازنده‌ای با عملکرد پایدارتر در انجام کارهای سنگین
  • قیمت پایین‌تر بدون در نظر گرفتن قیمت شارژر گلکسی S21 فن ادیشن

با توجه به این مقایسه، به نظر می‌رسد به صورت کلی شیائومی ۱۲T ارزش خرید بیشتری از گلکسی S21 فن ادیشن داشته باشد خصوصا اینکه قیمت آن‌ها هم در مدل‌هایی با ترکیب حافظه‌ی مشابه، به شکل محسوس با یکدیگر فرق دارد و نماینده‌ی سامسونگ گران‌تر است. اگر به دنبال یک گوشی پرچم‌دار اقتصادی با دوربین اصلی عالی، باتری بادوام، نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت، شارژر سریع و توان سخت‌افزاری عالی هستید، نماینده‌ی شیائومی گزینه‌ی مناسبی خواهد بود، اما اگر به دنبال گوشی با کیفیت ساخت بیشتر، مجموعه‌ی دوربین بهتر، با بدنه‌ی نه چندان بزرگ و وزن نه چندان زیاد و پشتیبانی نرم‌افزاری بیشتر هستید، این گلکسی S21 فن ادیشن است که می‌تواند نیازتان را برطرف کند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۸,۷۶۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۸,۳۳۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

۵,۱۹۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

۵,۹۳۰,۰۰۰

تومان

منبع: GSMArena (۱,۲)

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا