لوازم جانبی

ارزان ترین پاوربانک (شارژر همراه) موجود در بازار (کیفیت خوب در سال 1401،2022)

راهنمای خرید ارزان ترین پاور‌بانک موجود در بازار

اگر مانند بسیاری از افراد جامعه به طور متداول از گوشی هوشمند یا تبلت خود استفاده می‌کنید و با مشکل تخلیه باتری در حین انجام امور مواجه می‌شوید، بدون شک شما به یک شارژر همراه نیاز دارید تا به وسیله آن دستگاه هوشمند خود را حتی در حین حرکت شارژ کنید و دیگر نگران از دست دادن باتری نباشید. پاوربانک حتی در هنگام مسافرت یا رفتن به گردش نیز می‌تواند نیاز شما را به پریز برق برطرف کرده و با عملکرد مطلوب خود رضایت شما را به طور کامل جلب کند. لازم به ذکر است که پاوربانک‌ها در انواع و اندازه‌های مختلف با ظرفیت باتری متفاوت در بازار موجود هستند که شما می‌توانید بر‌حسب سلیقه و نیاز خود یکی از بهترین مدل‌ها را انتخاب و خریداری کنید و ضمن تامین شارژ مورد نیاز، از باتری دستگاه خود نیز در برابر مشکلاتی از قبیل اضافه جریان و ولتاژ محافظت کنید. ممکن است به نظر برسد ارزان ترین پاوربانک از کیفیت پایینی برخوردار باشد؛ اما باید توجه کنید که مدل‌هایی نیز در بازار وجود دارند که کیفیت بسیار خوبی را همراه با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌دهند و با عملکرد مطلوب خود از باتری دستگاه شما به خوبی محافظت می‌کنند. به همین منظور ما در این مقاله از مبیت لیستی با عنوان ارزان ترین پاوربانک تهیه کرده‌ایم و در آن به معرفی بهترین پاوربانک ارزان پرداخته‌ایم، تا شما را در انتخابی خوب و خریدی رضایت بخش همراهی کنیم. 

اطلاعات خود را در مورد بهترین ساندبار موجود در بازار افزایش دهید.

نکاتی که پیش از خرید ارزان ترین پاوربانک باید بدانید

ظرفیت پاوربانک

اولین نکته‌ای که در خرید ارزان ترین پاوربانک مورد توجه قرار می‌گیرد، میزان ظرفیت آن است که نشان می‌دهد دستگاه هوشمند شما را تا چند مرتبه شارژ می‌کند. شارژر‌های همراه معمولا با ظرفیت‌هایی بین 10 تا 20 هزار میلی آمپر ساعت در بازار وجود دارند که شما می‌توانید بر‌اساس نیاز خود یکی از ظرفیت‌ها را انتخاب کنید. 

کاربرد پاوربانک

شما همچنین باید هدف خود را از خرید پاوربانک در نظر بگیرید تا بتوانید انتخابی هوشمندانه‌تر داشته باشید؛ برای مثال اگر پاوربانک را تنها برای تامین شارژ روزانه گوشی موبایل می‌خواهید، می‌توانید ظرفیت‌های پایین‌تر را انتخاب کنید؛ اما اگر قصد خرید شارژر همراه برای لپ تاپ یا برای تامین شارژ گوشی در هنگام مسافرت‌های طولانی را دارید، باید محصولی با ظرفیت بالای باتری انتخاب کنید. 

ورودی‌ها و خروجی‌ها

موضوع دیگری که در خرید ارزان ترین پاوربانک باید به آن توجه کنید، نوع ورودی و خروجی‌ها است که باید با نوع دستگاه هوشمند شما سازگار باشند؛ به این معنی که شارژر همراه مورد نظر باید دارای پورت‌های Type C یا micro USB به عنوان درگاه ورودی و دارای پورت‌های USB به عنوان درگاه خروجی باشد؛ اگر هم گوشی هوشمند شما از برند اپل می‌باشد، باید پاوربانکی که تهیه می‌کنید دارای درگاه لایتنینگ باشد. شایان ذکر است که اگر می‌خواهید به وسیله یک شارژر همراه انرژی چندین دستگاه را فراهم کنید، باید پاوربانکی خریداری کنید که مجهز به چند درگاه خروجی باشد. 

اندازه پاوربانک

ارزان ترین پاوربانک همچنین باید دارای ابعاد و اندازه‌ای جمع و جور باشد تا به راحتی در کیف یا جیب لباس شما قرار بگیرد و امکان حمل آسان را به ارمغان بیاورد. 

آمپر پاوربانک

باید توجه داشته باشید که هر‌چپه میزان آمپر شارژر همراه بیشتر باشد، سرعت شارژ نیز بیشتر می‌شود. میزان آمپر پاوربانک‌ها معمولا بین 1 تا 3.5 آمپر است که برای دریافت سرعت شارژ بیشتر باید پاوربانکی با میزان آمپر بالا‌تر تهیه کنید. 

اگر به برنامه‌های رادیویی علاقه دارید و در صدد خرید یک رادیو با کیفیت هستید، بهترین برند رادیو در بازار را مطالعه کنید.

سایر نکاتی که در هنگام خرید ارزان ترین پاوربانک مورد توجه قرار می‌گیرند

نشانگر‌های LED

در خرید پاوربانک دقت کنید که محصول مورد نظر مجهز به نشانگر‌های LED باشد تا بتوانید در هر زمان از میزان شارژ باقیمانده و وضعیت عملکرد مطلع شوید.

طول عمر دستگاه

در هنگام خرید ارزان ترین پاوربانک همچنین باید به کیفیت ساخت و استاندارد‌های مقاومتی دستگاه توجه کنید تا مطمئن شوید که تا مدت طولانی شما را در تامین شارژ مورد نیاز دستگاهتان همراهی خواهد کرد. 

جنس باتری

باید گفت که باتری‌ها در استفاده طولانی مدت به مرور فرسوده می‌شوند و علاوه بر کاهش ظرفیت ممکن است در برابر شرایط سخت آسیب دیده و حتی منفجر شوند. بنابراین اگر می‌خواهید که از پاوربانک خود زیاد استفاده کنید، باید در هنگام خرید محصولی را انتخاب کنید که دارای باتری با کیفیت بالا و عمر طولانی باشد. 

قبل از خرید ماوس، مقاله ارزان‌ترین ماوس را بخوایند. 

 

مطالب مرتبط
طراحی گوشی ردمی K60 اولترا فاش شد

بررسی پاوربانک اککیو مدل ML05

پاوربانک اککیو مدل ML05

کمپانی اککیو که یک برند شناخته شده در تولید شارژر‌های همراه است، پاوربانک مدل ML05 را با کیفیت مناسب و قیمتی اقتصادی تولید و روانه بازار کرده است که در گروه ارزان ترین پاوربانک قرار می‌گیرد و با عملکرد مطلوب خود در جهت جلب رضایت شما قدم برمی‌دارد. این شارژر همراه دارای ابعادی به اندازه 63x10x13 میلیمتر و وزنی معادل 122 گرم است که کاملا سبک و جمع و جور به نظر می‌رسد؛ از این رو به راحتی در کیف و حتی جیب لباس شما قرار می‌گیرد و شما را در بیرون از منزل به خوبی همراهی می‌کند. کمپانی خوشنام اککیو در ساختار بدنه ارزان ترین پاوربانک با نام ML05 از پلاستیک به همراه مواد سیلیکونی استفاده کرده است که باعث می‌شود در برابر ضربه و سایر خطرات احتمالی مقاومت مطلوبی را نشان دهد و احساس بسیار خوشایندی را نیز هنگام قرار گرفتن در دست به شما منتقل کند.

اگر به فکر خرید یک دوربین امنیتی با کیفیت و اقتصادی هستید، ارزان‌ترین دوربین مداربسته را مطالعه کنید.

روی بدنه دو درگاه خروجی USB مشاهده می‌شود که هر کدام از ولتاژ 5 ولت و شدت جریان 2.1 آمپر بهره می‌برند؛ در نتیجه به شما امکان می‌دهند دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید و یا پاوربانک را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. شایان ذکر است که شارژر همراه از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و شارژ گوشی همراه شما را در مدت زمان کوتاهی از صفر به صد در صد می‌رساند. ارزان ترین پاوربانک با عنوان اککیو مدل ML05 همچنین از تکنولوژی مدیریت هوشمند شارژ پشتیبانی می‌کند و جریانی متناسب با نوع دستگاه هوشمند شما ارسال می‌کند؛ در این صورت از باتری دستگاه به طور کامل محافظت می‌کند و مانع از آسیب دیدن آن در طولانی مدت می‌شود. علاوه بر درگاه‌های خروجی دو درگاه ورودی نیز روی بدنه دیده می‌شود که یکی از آن‌ها از نوع TypeC با ولتاژ 5 ولت و شدت جریان 2.0 آمپر است و به عنوان درگاه خروجی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای آشنایی با ارزان‌ترین مانیتور کلیک کنید.

درگاه دیگر از نوع micro USB است که پاوربانک را با  ولتاژ 5 ولت و شدت جریان 2.0 آمپر در مدت زمان مناسبی به طور کامل شارژ می‌کند. برای ML05 که تحت عنوان ارزان ترین پاوربانک به فروش می‌رسد یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده است که برای تامین روزانه انرژی گوشی کاملا مناسب می‌باشد. روی بدنه همچنین چهار نشانگر LED تعبیه شده است که هرکدام 25 درصد از شارژ کل را به نمایش می‌گذارند و شما را از میزان شارژ باقیمانده مطلع می‌کنند. بنابراین اگر فکر می‌کنید ویژگی‌های پاوربانک اککیو مدل ML05 با نیاز‌های شما مطابقت دارد، می‌توانید به سایت مبیت مراجعه کنید و آن را با قیمتی حدود 190 تومان خریداری کنید. 

 

مطالب مرتبط
سونی SRS-XB13 در برابر انکر Mini 3 Pro؛ جدال اسپیکرهای اقتصادی

بررسی پاوربانک الدینیو مدل PR518

پاوربانک الدینیو مدل PR518

محصول بعدی که در لیست ارزان ترین پاوربانک قرار می‌گیرد، الدینیو مدل PR518 است که با ابعادی کاملا جمع و جور و وزنی سبک به اندازه 125 گرم روانه بازار شده است؛ بنابراین به راحتی در کیف یا کف دست شما قرار می‌گیرد و سهولت در حمل را به ارمغان می‌آورد. پاوربانک همچنین دارای بدنه‌ای از جنس پلاستیک می‌باشد که باعث می‌شود در برابر ضربه و دیگر خطرات احتمالی به خوبی مقاومت کند. از دیگر ویژگی‌های این مدل شارژر همراه می‌توان به درگاه‌های ورودی و خروجی اشاره کرد که با استفاده از دو درگاه ورودی Type C و micro USB خود پاوربانک را با ولتاژ 5 ولت و شدت جریان 2.0 آمپر در مدت زمان کوتاهی به طور کامل شارژ می‌کند. البته پورت Type C به عنوان درگاه خروجی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و دیگر دستگاه‌های هوشمند را با سرعت مناسبی شارژ می‌کند.

قبل از خرید یک کیبورد خوب و در عین حال اقتصادی، ارزان‌ترین کیبورد را بخوانید.

ارزان ترین پاوربانک با نام PR518 همچنین دارای یک درگاه خروجی از نوع USB است که گوشی هوشمند یا تبلت شما را با ولتاژ 5 ولت و شدت جریانی معادل 2.1 آمپر به خوبی شارژ می‌کند. موضوع دیگری که باعث می‌شود این محصول به عنوان بهترین پاوربانک ارزان معرفی شود، پشتیبانی از فناوری Quick Charge 1.0 است که با استفاده از آن دستگاه مورد نظر را با سرعت بالا و در مدت زمان کوتاهی شارژ می‌کند. در این صورت با صرفه جویی در وقت ارزشمند شما، زمان بیشتری را برای انجام امور ارائه می‌دهد. در کنار درگاه‌های خروجی و ورودی یک دکمه پاور تعبیه شده است که برای روشن یا خاموش کردن دستگاه و روشن شدن چراغ‌های LED مورد استفاده قرار می‌گیرد. هرکدام از نشانگر‌ها، 25 درصد از شارژ کل را نمایش داده و زمان درست برای تامین شارژ پاوربانک را اطلاع می‌دهند.

الدینیو مدل PR518 که با عنوان ارزان ترین پاوربانک به فروش می‌رسد، انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت تامین کرده که به وسیله آن شارژ گوشی هوشمند شما را بیش از یک بار به طور کامل تامین می‌کند. در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که این مدل پاوربانک از طراحی زیبا و رنگ چشم نوازی بهره می‌برد که توجه هر بیننده‌ای را به راحتی جلب می‌کند. به طور کلی اگر به دنبال یک پاوربانک با کیفیت ساخت بالا و ظرفیتی مناسب هستید که قیمت اقتصادی نیز داشته باشد و مشکل شما را بابت دسترسی به پریز برق در بیرون از منزل برطرف کند، پاوربانک الدینیو مدل PR518 با قیمت حدود 200 تومانی خود به عنوان محصولی ایده‌آل و عالی باشد. 

 

مطالب مرتبط
نخستین گوشی شیائومی با جزیره پویا شاید به بازار جهانی بیاید

بررسی پاوربانک دنمن مدل DP05

پاوربانک دنمن مدل DP05

اگر می‌خواهید با ارزان‌ترین CPU و در عین حال با کیفیت آشنا شوید، کلیک کنید.

کمپانی دنمن ارزان ترین پاوربانک را با نام DP05 روانه بازار کرده است که دارای ابعادی به اندازه 15.8×67.8×142.5 میلیمتر و وزنی معادل 291 گرم می‌باشد؛ در این صورت در گروه پاوربانک‌های سبک وزن و جمع و جور قرار می‌گیرد و امکان حمل آسان را در اختیار شما قرار می‎‌دهد. این مدل شارژر همراه همچنین دارای بدنه‌ای با طراحی ساده و زیبا از جنس پلاستیک مرغوب است که می‌تواند در برابر انواع آسیب‌های احتمالی مقاومت بالایی را نشان دهد. روی بدنه شارژر همراه شما می‌توانید دو درگاه خروجی از نوع USB 2.0 با شدت جریان‌های 2.4 و 2.5 آمپر مشاهده کنید که دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ می‌کنند و عملکرد بسیار خوبی را در هر زمان ارائه می‌دهند. ارزان‌ترین پاوربانک با نام دنمن DP05 همچنین از فناوری مدیریت هوشمند شارژ به همراه تخصیص کارآمد شارژ پشتیبانی می‌کند که به وسیله آن‌ها نوع دستگاه هوشمند شما را تشخیص می‌دهد و شدت جریانی متناسب با همان نوع را ارسال می‌کند؛

اگر مشغول به حرفه طراحی هستید، بهترین کارت گرافیک برای رندر برای شما نوشته شده است.

به علاوه بعد از اتمام شارژ، ارسال جریان را به طور خودکار متوقف می‌کند تا هیچ‌گونه آسیبی به باتری دستگاه مورد نظر وارد نشود. از دیگر مزیت‌های این محصول که آن را در گروه بهترین پاوربانک ارزان قرار می‌دهد، پشتیبانی از شارژ ایمن است؛ به این معنی که از باتری دستگاه در برابر مشکلاتی از قبیل افزایش دما، اضافه جریان و اتصال کوتاه محافظت می‌کند و با فراهم کردن شارژی ایمن رضایت شما را از هر نظر جلب می‌کند.

در کنار درگاه‌های خروجی یک درگاه ورودی از نوع micro USB نیز تعبیه شده است که وظیفه تامین شارژ خود پاوربانک را بر‌عهده دارد. از دیگر مواردی که روی بدنه ارزان ترین پاوربانک با نام DP05 دیده می‌شود، چهار نشانگر LED است که هرکدام از آن‌ها 25 درصد از شارژ کل را نمایش می‌دهند و با روشن شدن خود شما را از سطح توان باتری مطلع می‌کنند؛ در این صورت تنها با یک نگاه ساده به نشانگر‌ها می‌توانید زمان درست برای تامین شارژ را تشخیص داده و با مشکل کمبود باتری و تخلیه شارژ مواجه نشوید. کمپانی دنمن برای این مدل پاوربانک یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعت در نظر گرفته است که به وسیله کابل میکرو یو اس بی به طور کامل شارژ می‌شود و پس از آن گوشی هوشمند شما یا سایر دستگاه‌های دیجیتال را حداقل دو‌بار به طور کامل شارژ می‌کند.

بنابراین اگر در صدد خرید ارزان ترین پاوربانک برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه هوشمند خود در بیرون از منزل هستید که کیفیت خوب را همراه با قیمتی مقرون به صرفه ارائه دهد، دنمن مدل DP05 با قیمت حدود 230 تومانی خود می‌تواند در صدر جدول شما قرار بگیرد. 

 

بررسی پاوربانک دنمن مدل DP02

پاوربانک دنمن مدل DP02

برای خرید یک ساعت هوشمند با کیفیت و مقرون به صرفه، ارزان‌ترین ساعت هوشمند را مطالعه کنید.

از دیگر محصولاتی که در گروه ارزان ترین پاوربانک قرار می‌گیرد، دنمن مدل DP02 است که با ابعادی به اندازه 139x79x16 میلیمتر و وزنی معادل 291 گرم تولید و به بازار عرضه شده است؛ در نتیجه به راحتی در دست یا کیف شما قرار می‌گیرد و هیچ‌گونه مشکلی را هنگام حمل در بیرون از منزل به وجود نمی‌آورد. کمپانی خوشنام دنمن در ساختار بدنه این شارژر همراه از مواد پلاستیکی ABS استفاده کرده است تا محصول بتواند در برابر انواع ضربه و آسیب‌های احتمالی مقاومت بالایی را نشان دهد. روی بدنه زیبا و بادوام پاوربانک یک صفحه نمایش LED به صورت گرد تعبیه شده است که میزان شارژ باقیمانده را به صورت درصد نمایش می‌دهد؛ در این صورت شما می‌توانید با نگاه به آن از سطح توان باتری مطلع شوید و در زمان مناسب اقدام به تامین شارژ پاوربانک کنید. برای این کار می‌توانید ارزان ترین پاوربانک با نام دنمن مدل DP02 را با استفاده از کابل micro USB با جریانی معادل 2.1 آمپر شارژ کرده و سرعت بالایی را در تامین شارژ مورد نیاز دریافت کنید.

اگر به دنبال خرید یک هارد دیسک با کیفیت و اقتصادی برای ذخیره اطلاعات خود هستید، ارزان‌ترین هارد اکسترنال را بخوانید.

روی بدنه شارژر همراه همچنین دو درگاه خروجی USB دیده می‌شود که هر کدام از میزان ولتاژ 5 ولت و شدت جریان 2.1 آمپر بهره می‌برند و امکان شارژ سریع دو دستگاه به صورت همزمان را فراهم می‌کنند. به علاوه به شما امکان می‌دهند تا پاوربانک را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و آن‌ها را نیز از شارژی سریع و ایمن بهره مند سازید. از دیگر مشخصات قابل توجه در ارزان ترین پاوربانک با نام دنمن مدل DP02 باید به باتری لیتیوم پلیمری تعبیه شده در آن اشاره کرد که با ظرفیت 10000 هزار میلی آمپر ساعتی خود گوشی هوشمند یا تبلت شما را تا بیش از دو‌بار به طور کامل شارژ می‌کند و از نگرانی شما بابت تخلیه شارژ در هنگام مسافرت یا بیرون از منزل می‌کاهد. بنابراین اگر به دنبال یک پاوربانک خوش ساخت و با ظرفیت مناسب هستید، می‌توانید دنمن مدل DP02 را با قیمت حدود 280 تومان در بالای لیست ارزان ترین پاوربانک قرار دهید. 

بررسی شارژر همراه کلومن مدل KP-310

پاوربانک کلومن مدل KP-310

همچنین بخوانید : ارزان‌ترین پاوربانک برای آیفون

از دیگر برند‌های شناخته شده در زمینه تولید پاوربانک، کلومن است که با تولید محصولات عالی رضایت کاربران را به خوبی جلب می‌کند. یکی از این محصولات که در گروه ارزان ترین پاوربانک قرار می‌گیرد، شارژر همراه مدل KP-310 است که دارای ابعادی به اندازه 140x67x19 میلیمتر و وزنی معادل 223.9 گرم می‌باشد؛ در این صورت کاملا خوش دست و سبک وزن به نظر می‌رسد و راحتی شما را در هنگام حمل تضمین می‌کند. کمپانی کلومن در ساختار بدنه این مدل پاوربانک از پلاستیک مات استفاده کرده است تا در برابر جذب لکه، اثر‌انگشت و خراش کاملا مقاوم باشد. هنگامی که پاوربانک را در دست می‌گیرید، با یک صفحه نمایش LCD مواجه می‌شوید که به صورت مستطیلی شکل در قسمت بالایی بدنه قرار گرفته است؛ این صفحه نمایش میزان شارژ باقیمانده را به صورت درصد نمایش می‌دهد و با اعلام سطح توان باتری، شما را از زمان درست برای تامین انرژی مورد نیاز پاوربانک مطلع می‌کند.

اگر طرفدار برند شیائومی هستید، ارزان‌ترین پاوربانک شیائومی را نیز بخوانید.

در قسمت فوقانی بدنه ارزان ترین پاوربانک با نام کلومن مدل KP-310 یک درگاه micro USB به همراه درگاه Type C و لایتنینگ قرار گرفته است که پورت micro USB به عنوان درگاه ورودی مورد استفاده قرار می‌گیرد و شارژ پاوربانک را با سرعت مناسبی تامین می‌کند. دو پورت دیگر نیز هم به عنوان درگاه ورودی و هم به عنوان درگاه خروجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و انواع دستگاه‌های اندرویدی و iOS را با ولتاژ 5 ولت و شدت جریان 2.0 آمپر به طور کامل شارژ می‌کنند. شایان ذکر است که پاوربانک از فناوری‌های پیشرفته شارژ سریع یعنی QC و PD پشتیبانی می‌کند و سرعت بالایی را در تامین شارژ ارائه می‌دهد.

از دیگر مزیت‌های ارزان ترین پاوربانک با نام کلومن KP-310 ارائه شارژی ایمن است که با استفاده از آن از باتری دستگاه در برابر مشکلات متداولی مانند اتصال کوتاه و اضافه جریان محافظت می‌کند. کمپانی کلومن برای این محصول خود یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته است که با یک بار شارژ کامل گوشی هوشمند شما را حداقل دو‌بار شارژ می‌کند. برای خرید این محصول می‌توانید به سایت مبیت مراجعه کرده و آن را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. 

برای انتخاب و خرید ارزان‌ترین تبلت کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط
محبوب‌ترین لوازم جانبی شیائومی ردمی نوت ۱۰S در دیجی‌کالا

بررسی شارژر همراه وریتی مدل V-PP-128

پاوربانک وریتی مدل V-PP-128

آخرین محصولی که به عنوان ارزان ترین پاوربانک معرفی می‌شود، شارژر همراه وریتی مدل V-PP-128 است که از طراحی منحصر به فرد و کیفیت ساخت بالایی بهره می‌برد. این محصول به واسطه ابعاد جمع و جور و وزن سبکی که دارد، راحتی در حمل و نقل را به ارمغان می‌آورد. همچنین با استفاده از بدنه پلاستیکی و مقاوم خود در برابر انواع ضربه و لکه و حتی سقوط از ارتفاع مقاومت می‌کند. برای شارژر همراه دو کابل micro USB و Type C در نظر گرفته شده است که به بدنه متصل شده‌اند و برای تامین شارژ مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر آن در قسمت پایینی بدنه نیز یک درگاه تایپ سی به همراه یک درگاه میکرو یو اس بی و یک درگاه USB تعبیه شده است که سرعت بالایی را در تامین شارژ ارائه می‌دهند.

اگر شما هم طرفدار برند اپل هستید و می‌خواهید با ارزان‌ترین گوشی اپل آشنا شوید، کلیک کنید.

به طور کلی شما می‌توانید با استفاده از ارزان ترین پاوربانک با نام V-PP-128 سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید و از شارژی سریع و ایمن در هر لحظه لذت ببرید. پاوربانک همچنین با استفاده از مکانیزم داخلی حفاظت از مدار‌ها به شما اطمینان می‌دهد که هیچ‌گونه آسیبی را به باتری دستگاه هوشمند وارد نکند. ارزان ترین پاوربانک با نام وریتی مدل V-PP-128 مجهز به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است که پس از یک بار شارژ، انرژی مورد نیاز دستگاه هوشمند شما را تا چند مرتبه به طور کامل تامین می‌کند. شما می‌توانید با نگاه به نشانگر‌های LED تعبیه شده روی بدنه از سطح توان باتری مطلع شوید و انرژی محصول را در زمان مناسب تامین کنید. بنابراین اگر به فکر خرید این محصول خوش ساخت و با کیفیت از برند وریتی هستید، به فروشگاه مبیت مراجعه کرده و آن را با قیمتی حدود 290 تومان تحت عنوان ارزان ترین پاوربانک خریداری کنید. 

 

مطالب مرتبط
ارزان ترین کارت گرافیک (در سال 1401، 2022)

جمع بندی ارزان ترین پاوربانک موجود در بازار

در این مقاله از مبیت به معرفی ارزان ترین پاوربانک پرداختیم تا شما بتوانید با مطالعه آن و بررسی مشخصات دقیق هر یک از محصولات، بهترین پاوربانک ارزان را انتخاب و خریداری کنید و نگرانی خود را بابت کمبود شارژ در بیرون از منزل یا هنگام مسافرت از‌بین ببرید. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شود و شما را در خریدی رضایت بخش به خوبی راهنمایی کند. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا