لوازم جانبینرم افزار

بررسی تقویت‌کننده WiFi شیائومی AC1200؛ کوچک و کار راه‌انداز

اگر در خانه‌ای بزرگ زندگی می‌کنید یا فضای محل کار به حدی بزرگ است که فقط یک مودم نمی‌تواند در تمام نقاط آن سیگنال وای‌فای خوبی ارائه دهد، در این شرایط با استفاده از یک تقویت‌کننده وای‌فای می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. این نوع دستگاه‌ها با اتصال به مودم، می‌توانند محدوده‌ی سیگنال وای‌فای را افزایش دهند. در این ویدیو تقویت‌کننده WiFi شیائومی AC1200 را بررسی می‌کنیم.

تقویت کننده WiFi شیائومی مدل AC1200

برای وصل کردن این تقویت‌کننده به پریز برق نیازی به تبدیل ندارید و می‌توانید آن را به طور مستقیم به برق وصل کنید. این محصول از بدنه‌ی ساده‌ای بهره می‌برد و وزن بسیار پایینی دارد. در بخش کناری آن می‌توانیم منافذی را مشاهده کنیم تا هوا درون بدنه جریان پیدا کند و این تقویت‌کننده چندان داغ نشود. در قسمت پایینی یک پورت اترنت هم وجود دارد تا بتوانید مودم را با کابل به آن وصل کنید.

برای اتصال این تقویت‌کننده به مودم، باید از اپلیکیشن ارائه شده توسط شیائومی استفاده کنید. اگر بلوتوث گوشی شما روشن باشد، به طور خودکار این تقویت‌کننده در اپ ظاهر می‌شود. البته می‌توانید به طور دستی هم آن را به اپ اضافه کنید. در همان اپ می‌توانید ببینید که سیگنال ارائه شده برای تقویت‌کننده تا چه حد قدرت دارد. به لطف بهره‌گیری از فناوری WPS، می‌توانید دستگاه‌های مختلف را بدون نیاز به استفاده از پسورد و با فشار دادن این دکمه در بدنه‌ی تقویت‌کننده به آن وصل کنید.

روی هم رفته استفاده از تقویت‌کننده WiFi شیائومی AC1200 بسیار ساده است و برای محیط‌های مختلف که با مشکل ضعیف‌ بودن سیگنال وای‌فای روبرو هستید، به‌شدت مثمر ثمر واقع می‌شود. در این زمینه تقویت‌کننده‌های زیادی با قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسد ولی در هر صورت شیائومی تقویت‌کننده‌های وای‌فای خوبی را راهی بازار کرده و تقویت‌کننده WiFi شیائومی AC1200 هم از این قاعده مستثنا نیست.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

مطالب مرتبط
نخستین گوشی شیائومی با جزیره پویا شاید به بازار جهانی بیاید

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا