لوازم جانبینرم افزار

بررسی ردمی A2 پلاس شیائومی؛ بهترین گوشی فوق اقتصادی بازار؟

شیائومی که عمده تمرکزش روی تولید و عرضه‌ی محصولات میان‌رده و اقتصادی بوده، در سال ۲۰۲۳ همچنان به این استراتژی ادامه داده و برای رقابت با رقبای سرسخت و قدرتمندش، گوشی‌های هوشمند قیمت‌مناسب و باکیفیتی را به کاربران ارائه کرده که ردمی A2 پلاس، یکی از جدیدترین آن‌هاست. این گوشی که مدعی تازه‌وارد عنوان بهترین گوشی فوق اقتصادی بازار به شمار می‌رود، به دلیل امکانات و قیمت مناسبش با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شده است. در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی ردمی A2 پلاس شیائومی بپردازیم و ببینیم که آیا با توجه به مشخصات و قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد، خرید آن منطقی است یا نه.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A2 Plus دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت - گلوبال

مشخصات کلی ردمی A2 پلاس شیائومی در یک نگاه


شیائومی سال گذشته از گوشی هوشمند اقتصادی ردمی A1 پلاس رونمایی کرد. این گوشی با قیمت بسیار مناسب و امکانات قابل قبول روانه‌ی بازار شد و اتفاقاً مورد استقبال کاربران زیادی نیز قرار گرفت. اکنون این برند موفق چینی نسخه‌ی جایگزین این گوشی هوشمند اقتصادی را با نام ردمی A2 پلاس در اختیار کاربران قرار داده و آن را دستخوش تغییرات مثبتی نیز کرده است. قبل از اینکه به نقد و بررسی بخش‌های مختلف گوشی هوشمند ردمی A2 پلاس شیائومی بپردازیم و ببینیم که آیا این گوشی ارزش خرید دارد یا نه، خالی از لطف نیست که نگاهی به جدول مشخصات فنی این گوشی هوشمند اقتصادی داشته باشیم تا ببینیم وضعیت آن روی کاغذ به چه صورت است.

نام گوشی ردمی A2 پلاس شیائومی 
ابعاد و وزن  ۱۶۴.۹ در ۷۶.۸ در ۹.۱ میلی‌متر / ۱۹۲ گرم
مشخصات نمایشگر IPS LCD با پشتیبانی از نرخ رفرش‌ریت ۶۰ هرتز، بیشینه‌ی روشنایی ۴۰۰ نیت – اندازه‌ی ۶.۵۲ اینچی با تراکم پیکسلی ۲۶۹ پیکسل بر هر اینچ و وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ – نسبت تصویر ۲۰:۹ – نسبت نمایشگر به بدنه حدود ۸۱.۴ درصد
گواهی ضد آب و ضد گردوغبار ندارد
کیفیت ساخت فریم و پنل پشتی از جنس پلاستیک باکیفیت
سیستم‌عامل و پردازنده اندروید ۱۲ نسخه‌ی گو عرضه با رابط کاربری MIUI / پردازنده‌ی ۱۲ نانومتری هلیو G36 مدیاتک – همراه با پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR GE8320
ترکیب حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی

۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR4X

۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR4X

دوربین‌ها  ۸ مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 – دوربین ۰.۰۸ مگاپیکسلی تشخیص عمق تصویر
دوربین سلفی سنسور ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 
کیفیت فیلم‌برداری و حالت‌های دوربین دوربین اصلی ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه – دوربین سلفی ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه – مجهز بودن به حالت HDR
باتری و شارژر  باتری غیر قابل تعویض ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی – پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۰ واتی
سایر مشخصات بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ – حسگر اثر انگشت تعبیه شده در پنل پشتی گوشی – دو سیم‌ کارت – درگاه USB 2.0 میکرو – پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه (۴G) – اسپیکر – جک ۳.۵ میلی‌متری صدا – پشتیبانی از OTG – شتاب‌سنج – ژیروسکوپ – قطب‌نما
رنگ‌های قابل عرضه مشکی، آبی و سبز

طراحی و کیفیت ساخت


اگرچه شیائومی از طراحی منحصر‌به‌فردی برای ردمی A2 پلاس تازه‌وارد استفاده کرده، اما نگاه کلی به پنل‌های جلویی و عقبی آن، ممکن است یادآور طراحی گوشی پرچم‌دار آیفون ۱۱ اپل باشد و این یعنی شاید شیائومی در این موضوع از طراحی گوشی پرچم‌دار اپل الگوبرداری‌ کرده باشد. در هر صورت، شیائومی برای گوشی هوشمند ردمی A2 پلاس خود از طراحی بسیار ساده‌ای بهره برده که با توجه به رده‌ی قیمتی که این گوشی هوشمند به فروش می‌رسد، این موضوع کاملاً منطقی است. از برخی جهات، ظاهر این گوشی یادآور طراحی دیگر گوشی اقتصادی این شرکت یعنی ردمی A2 است و از بدنه‌ای تمام پلاستیکی ساخته شده که کیفیت ساخت مناسبی دارد.

مطالب مرتبط
این رندرها طراحی پنل پشتی شیائومی ۱۳ اولترا را نشان می‌دهند

در پنل جلویی حاشیه‌های تقریباً زیادی نمایشگر این گوشی هوشمند شیائومی را دربر گرفته‌اند و خیلی نمی‌توانیم از این موضوع گله‌مند باشیم. در پنل پشتی این گوشی یک سیستم دوربین دوگانه دیده می‌شود که برآمدگی زیادی دارد و اگر گوشی را بدون کاور محافظ روی سطح صاف قرار دهید، گوشی لق می‌زند و ممکن است به سیستم دوربین آسیب وارد شود. قرار گرفتن حسگر اثر انگشت گوشی در مرکز پنل پشتی ردمی A2 پلاس برای کاربران بسیار خوشایند خواهد بود، چراکه دسترسی به آن بسیار آسان است و پس از مدتی استفاده از گوشی، خیلی ساده محل آن را بدون نیاز به دیدن پنل پشتی پیدا خواهید کرد.

شیائومی برای این گوشی از ساختار مات استفاده کرده که ظاهر جذابی به گوشی داده و همچنین مانع لیز خوردن گوشی از دست کاربران می‌شود. علاوه بر این، چنین ساختاری به هیچ عنوان اثر انگشت و ذرات چربی را به جذب نمی‌کند. بدنه‌ی ردمی A2 پلاس شیائومی ضخامت بسیار کم ۷.۳ میلی متری دارد و  وزن ۱۹۲ گرمی آن نیز سنگین نیست و برای استفاده کاربران و همچنین حمل و نقل، هیچ مشکلی به وجود نمی‌آورد.

در فریم سمت راستی این گوشی هوشمند اقتصادی جدید آنر دکمه‌‌ی پاور و دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا دیده می‌شوند. در فریم پایینی شاهد قرارگیری یک میکروفون، پورت شارژ میکرو USB و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هستیم که هنوز هم طرفداران بسیار زیادی دارد و اکثر کاربران از وجود آن در گوشی‌های هوشمند استقبال می‌کنند. فریم بالایی گوشی نیز میزبان یک بلندگو و میکروفون است.

در فریم سمت چپ نیز درگاه سیم کارت و کارت حافظه‌ی میکرو SD که برای افزایش فضای ذخیره‌سازی گوشی می‌توان از آن استفاده کرد، به چشم می‌خورد. حفره‌ی نمایشگر در بالاترین قسمت پنل جلویی میزبان دوربین سلفی است که به لطف همین اقدام، حاشیه‌های کمتری در بخش‌های بالایی این پنل به چشم می‌خورند. ردمی A2 پلاس شیائومی از لبه‌های گرد بهره می‌برد تا گوشی خیلی راحت‌تر درون دست کاربران جای بگیرد.

مطالب مرتبط
معرفی بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم و اپلیکیشن‌های ویرایش ویدیو

این گوشی به طور همزمان از دو سیم کارت فعال پشتیبانی می‌کند و همراه با کابل شارژ میکرو USB درون جعبه به کاربران تقدیم می‌شود. شیائومی همچنین برخلاف سایر برندهای فعال در حوزه گوشی‌های هوشمند، آداپتور ۱۰ واتی این گوشی را نیز درون جعبه قرار داده و کاربران نیازی به خرید آداپتور به صورت جداگانه نخواهند داشت. طبیعتاً نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که این گوشی سوپر اقتصادی شیائومی مجهز به گواهینامه ضدآب و یا ضدگردوغبار باشد، بنابراین این موضوع را نیز در هنگام استفاده باید مد نظر خود قرار دهید. درون ماژول دوربین مستطیلی شکل این گوشی، یک فلش LED نیز به چشم می‌خورد. در مجموع و به طور کلی می‌توان گفت که ردمی A2 پلاس شیائومی به عنوان یک گوشی هوشمند اقتصادی از طراحی و کیفیت بسیار خوبی بهره می‌برد.


نمایشگر و اسپیکر


گوشی‌های هوشمند اقتصادی معمولاً در بخش نمایشگر حرف‌های زیادی برای گفتن ندارند و این موضوع در مورد گوشی ردمی A2 پلاس شیائومی به درستی صدق می‌کند. شیائومی برای این گوشی هوشمند جدید خود از یک نمایشگر ۶.۵۲ اینچی از جنس LCD IPS استفاده کرده که تراکم پیکسلی ۲۶۹ پیکسل دارد و محتواهای تصویری را با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد. حدود ۸۱ درصد از پنل جلویی این گوشی هوشمند را نمایشگر احاطه کرده و حاشیه‌های زیادی اطراف آن به چشم می‌خورند که این حاشیه‌ها در بخش پایینی بسیار بیشتر از بخش بالایی این گوشی هستند.

ردمی A2 پلاس شیائومی به طور کلی به عنوان یک گوشی هوشمند اقتصادی نمایشگر بسیار بزرگی دارد. این صفحه‌نمایش از نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد و این موضوع به این معنی است که کاربران این گوشی در مقایسه با نسبت تصویر استاندارد ۱۶:۹، با نمایشگر قد بلندتری روبرو خواهند شد. نمایشگر این گوشی از نرخ رفرش ریت ۶۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند که شاید این موضوع خیلی باب میل کاربران نباشد. اکثر گوشی‌های هوشمند اقتصادی جدید از حداقل نرخ رفرش ریت ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کنند و حتی در برخی موارد پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در این گوشی‌ها دیدیم، اما شیائومی برای این گوشی به نرخ ۶۰ هرتز بسنده کرده که اسکرول چندان روانی را به کاربران ارائه نمی‌دهد.

ردمی A2 پلاس شیائومی

حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی هوشمند اقتصادی ۴۰۰ نیت است و با این تفاسیر در زیر نور شدید آفتاب خیلی نمی‌توانید از گوشی هوشمند خود استفاده کنید. همچنین وقتی از زوایای مختلف به نمایشگر این گوشی نگاه می‌کنید، روشنایی در همه‌ی بخش‌های این صفحه‌نمایش یکسان نیست. شیائومی به عنوان محافظ نمایشگر در این گوشی هوشمند اقتصادی خود، از پوشش محافظ باکیفیتی استفاده کرده که مقاومت خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها دارد و کاربران می‌توانند روی مقاومت آن حساب باز کنند. با این حال اما، پیشنهاد می‌شود که حتما از گلس جداگانه نیز برای محافظت از نمایشگر این گوشی بهره ببرید. به طور کلی، این گوشی هوشمند اقتصادی شیائومی نمایشگر بزرگ و با کیفیت متوسطی دارد.

مطالب مرتبط
ردمی نوت ۱۲ توربو با اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ معرفی شد

ردمی A2 پلاس شیائومی مجهز به اسپیکر تکی روی فریم بالایی گوشی است که بلندی صدای مناسبی دارد و محل قرارگیری آن موجب شده تا صدا بسیار واضح‌تر به گوش کاربران برسد. اما به طور کلی کیفیت صدای این اسپیکر چندان رضایت‌بخش نیست و خیلی نمی‌توانید روی آن حساب باز کنید. شاید به همین دلیل است که شیائومی از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا نیز در این گوشی سوپر اقتصادی جدید خود استفاده کرده تا تجربه‌ی صوتی بسیار بهتری را به کاربران ارائه دهد.


عملکرد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری


ردمی A2 پلاس شیائومی

ردمی A2 پلاس شیائومی به عنوان قلب تپنده‌ی خود، از پردازنده‌ی هلیو G36 مدیاتک بهره برده که محصول سال ۲۰۲۳ است. این پردازنده‌ی نه چندان قدرتمند که برای استفاده در گوشی‌های هوشمند اقتصادی عرضه‌ی بازار شده، یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای است که با لیتوگرافی ۱۲ نانومتری مدیاتک تولید شده و ۴ هسته‌ی Cortex-A53 آن با حداکثر فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی دیگر آن با حداکثر فرکانس کاری ۱.۷ گیگاهرتز مشغول به فعالیت هستند. در کنار آن نیز پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR GE8320 که قدرت بیشتری نسبت به نسل قبلی دارد، به انجام وظیفه می‌پردازد. ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR4X و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز برای این گوشی هوشمند اقتصادی شیائومی در نظر گرفته شده که از درگاه کارت حافظه‌ی میکرو SD نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران این امکان را دارند تا فضای ذخیره‌سازی آن را تا حداکثر ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهند.

در مورد عملکرد پردازشی این گوشی هوشمند شیائومی باید اشاره کنیم که نمی‌توانیم انتظار خاصی از آن داشته باشیم. در استفاده‌های معمولی این گوشی اندکی نسبت به گوشی نسل قبل خود بهتر شده و کاربران برای اجرا کردن اپلیکیشن‌های مختلف خیلی منتظر نخواهند ماند. همچنین لگ‌وباگ‌های کمتری هنگام اسکرول کردن بین اپلیکیشن‌ها و در فضای سیستم‌عامل این گوشی به چشم می‌خورند. این موضوع به لطف استفاده از حافظه‌ی رم LPDDR4X در این گوشی است که در کنار افزایش رم مجازی، بهبود نسبی عملکرد پردازشی گوشی را به ارمغان می‌آورد. البته گاهی اوقات نیاز است تا برای اجرای یک اپلیکیشن، چند بار روی آیکون آن ضربه بزنید؛ چرا که سرعت پاسخگویی لمس آن کمی پایین است.

به طور کلی اگر اهل استفاده‌ی سنگین از گوشی نباشید و صرفاً برای گشتن در فضای مجازی و دیدن فیلم و سریال از گوشی استفاده کنید، این گوشی اقتصادی می‌تواند تا حدود زیادی شما را راضی نگه دارد. اما اگر اهل بازی کردن هستید و قصد اجرای اپلیکیشن‌های سنگین را روی گوشی دارید، پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ عنوان به سراغ ردمی A2 پلاس شیائومی نروید. این گوشی اگرچه بازی‌های سنگین با تنظیمات گرافیکی پایین را اجرا می‌کند، اما میزان لگ‌وباگ آن به حدی است که شما را از بازی کردن پشیمان خواهد کرد. به طور کلی، گوشی‌های هوشمند اقتصادی خیلی برای انجام بازی‌ها مناسب نیستند و ردمی A2 پلاس شیائومی نیز از این قضیه مستثنی نیست.

مطالب مرتبط
ارزان ترین اسپیکر خانگی

ردمی A2 پلاس شیائومی

در مورد عملکرد نرم‌افزاری این گوشی اول از همه باید اشاره کنیم که سیستم‌عامل اندروید ۱۲ گو ادیشن به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند اقتصادی نصب شده و رابط کاربری MIUI را اجرا می‌کند. اندروید ۱۲ گو ادیشن، اگرچه ممکن است که امکانات کمتر و محدودتری نسبت به سیستم‌عامل اندروید ۱۲ داشته باشد، اما رابط کاربری MIUI، امکانات شخصی‌سازی بسیار خوبی دارد و کاربران می‌توانند بخش‌های مختلف گوشی هوشمند خود را طبق سلیقه‌شان تغییر دهند. این گوشی همچنین به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید ۱۳ گو ادیشن را نیز دریافت خواهد کرد و از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد.


دوربین


ردمی A2 پلاس شیائومی

سیستم دوربین، همواره یکی از نقاط ضعف گوشی‌های هوشمند اقتصادی بازار بوده و دلیل این موضوع را می‌توان این طور بیان کرد که استفاده از سنسورهای دوربین قدرتمند، قیمت گوشی را افزایش می‌دهد و آن از رده‌بندی گوشی‌های هوشمند اقتصادی خارج می‌کند. در پنل پشتی ردمی A2 پلاس شیائومی یک سیستم دوربین دوگانه به همراه فلش LED به چشم می‌خورد که شامل سنسور اصلی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0  و دوربین ۰.۰۸ مگاپیکسلی تشخیص عمق تصویر می‌شوند. طبیعتاً انتظار زیادی نمی‌توانید از این سیستم دوربین داشته باشید. عملکرد سنسور اصلی در شرایط نوری مناسب، قابل قبول است. در تصاویر ثبت شده با دوربین اصلی این گوشی، جزئیات زیادی دیده نمی‌شود و این موضوع با زوم کردن عکس‌ها، بدتر خواهد شد. نمایش رنگ‌ها در این تصاویر تعریفی ندارد و نویزهای بسیار زیادی در آن‌ها دیده می‌شود.

عملکرد دوربین ۰.۰۸ مگاپیکسلی تشخیص عمق این گوشی، بد نیست و می‌توانید عکس‌های خوبی را در شرایط نوری مناسب ثبت کنید. شیائومی در حفره‌ی نمایشگر این گوشی از یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 استفاده کرده که کیفیت قابل تعریفی ندارد. سلفی‌های گرفته شده با دوربین این گوشی، نویز بسیار زیادی دارند، شارپنس خوبی ندارند و جزئیات بسیار پایینی را برای شما به نمایش می‌گذارند. ردمی A2 پلاس شیائومی قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰p و با حداکثر سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را به کاربران ارائه می‌دهد و لرزشگیر اپتیکال نیز ندارد، بنابراین شاید خیلی نتوانید ویدیوهای خوبی را با این دوربین ضبط کنید. در مجموع سیستم دوربین این گوشی هوشمند اقتصادی شیائومی، برای عکاسی اصلا مناسب نیست.


باتری و شارژدهی


ردمی A2 پلاس شیائومیمنبع تغذیه‌ی گوشی سوپر اقتصادی جدید شیائومی یعنی ردمی A2 پلاس، یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که شارژدهی بسیار خوبی دارد و بسته به استفاده کاربران می‌تواند حداکثر یک روز و نیم شارژدهی به کاربران ارائه دهد. در بررسی‌های صورت گرفته روی باتری این گوشی مشخص شد که پس از چند ساعت پخش ویدیو و موسیقی از طریق شبکه WiFi و LTE، باتری این گوشی ۵۰ درصد از شارژ را مصرف کرد و این یعنی کاربران حداقل در بخش باتری، هیچ دغدغه‌ای از لحاظ شارژدهی نخواهند داشت.

مطالب مرتبط
مشخصات کامل شیائومی ۱۳، ۱۳ پرو و ۱۳ لایت فاش شد

اما متاسفانه این گوشی از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و با کابل میکرو USB و آداپتور ۱۰ واتی که خوشبختانه درون جعبه‌ی آن موجود است، باید آن را شارژ کرد. همین موضوع نیز موجب شده تا کاربران برای شارژ شدن کامل باتری این گوشی به حدود سه ساعت زمان نیاز داشته باشند که زمان بسیار زیادی است و ممکن است برای بسیاری از افراد، آزاردهنده باشد. به طور کلی، باتری این گوشی انرژی لازم برای روشن ماندن ردمی A2 پلاس را برای مدت زمان طولانی فراهم می‌کند و از این نظر حائز اهمیت است.


جمع‌بندی و سخن‌ پایانی


ردمی A2 پلاس شیائومی

ردمی A2 پلاس شیائومی، مدعی جدید عنوان بهترین گوشی فوق اقتصادی بازار است که نسبت به هزینه‌ای که برای خرید آن پرداخت می‌کنید، امکانات قابل قبولی را به شما ارائه می‌دهد، اما خیلی نمی‌توانید روی توانایی‌های این گوشی هوشمند اقتصادی شیائومی حساب باز کنید. این گوشی نمایشگر معمولی دارد و از یک باتری پرظرفیت برای شارژدهی طولانی‌مدت بهره می‌برد. از طرفی دیگر، طراحی جذاب و خوش‌دست بودن آن می‌تواند انتخاب خوبی برای کاربرانی باشد که قصد ندارند هزینه‌ی زیادی برای خرید گوشی بپردازند. در رنج قیمتی ردمی A2 پلاس شیائومی می‌توان به رقبایی نظیر آنر X5 و ردمی ۹A شیائومی اشاره کرد که اولی از مشخصاتی تقریباً یکسان با ردمی A2 پلاس بهره می‌برد و دومی سیستم دوربین به مراتب قدرتمندتر نسب به ردمی A2 پلاس دارد.

مزایای ردمی A2 پلاس شیائومی

  • نمایشگر بزرگ با کیفیت معمولی
  • باتری با شارژدهی بسیار خوب
  • طراحی سبک و خوش‌دست

معایب ردمی A2 پلاس شیائومی

  • پردازنده‌ی ضعیف
  • سیستم دوربین ضعیف
  • عدم پشتیبانی از شارژ سریع

در این مقاله به نقد و بررسی گوشی اقتصادی ردمی A2 پلاس شیائومی پرداختیم. آیا شما خرید این گوشی شیائومی را به دیگران توصیه می‌کنید یا نظر دیگری دارید؟ به نظرتان این گوشی با این قیمت در بازار ارزش خرید دارد؟ لطفاً نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران دیجی کالا مگ در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

منبع: trustedreviews

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A2 Plus دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت - گلوبال

سوالات متداول در مورد گوشی ردمی A2 پلاس شیائومی

آیا گوشی ردمی A2 پلاس شیائومی برای انجام کارهای سنگین و بازی مناسب است؟

خیر. این گوشی پردازنده‌ی ضعیفی دارد و نمی‌تواند از پس انجام کارهای سنگین بر بیاد.

آیا گوشی ردمی A2 پلاس شیائومی مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متر صدا است؟

بله. این گوشی از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا بهره می‌برد.

آیا گوشی ردمی A2 پلاس شیائومی برای عکاسی مناسب است؟

خیر. انتظار چندانی از سیستم دوربین این گوشی نمی‌رود.

آیا گوشی ردمی A2 پلاس شیائومی شارژدهی خوبی دارد؟

بله. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی شارژدهی بسیار خوبی ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا