لوازم جانبینرم افزار

بررسی زنگ هوشمند شیائومی MJML06-FJ؛ جذاب ولی نه‌چندان کاربردی

شیائومی تقریبا به هیچ محصولی نه نمی‌گوید و به همین خاطر حتی در بازار ایران هم می‌توانید انواع و اقسام محصولات شیائومی را خریداری کنید. زنگ هوشمند شیائومی MJML06-FJ یکی از همین محصولات نسبتا عجیب است که در این ویدیو به بررسی آن می‌پردازیم تا ببینیم آیا به غیر از جذابیت ظاهری، یک محصول کاربردی محسوب می‌شود یا نه.

زنگ هوشمند شیائومی مدل MJML06-FJ

این محصول از دو بخش اصلی تشکیل شده است. قطعه‌ی اصلی باید در بخش بیرونی درب خانه وصل شود که روی آن یک دکمه‌ی بزرگ دیده می‌شود. با فشردن این دکمه، قطعه‌ی قرار گرفته در محیط داخلی خانه به صدا درمی‌آید. قطعه‌ی داخلی صرفا همین کار را انجام می‌دهد ولی قطعه‌ی خارجی از پس انجام کارهای دیگری هم برمی‌آید.

برای بهره‌گیری از این قابلیت‌ها، ابتدا باید اپلیکیشن موردنظر را در گوشی خود نصب کنید و سپس از طریق بلوتوث، گوشی را به زنگ هوشمند وصل کنید. با این کار، می‌توانید رنگ هوشمند را به یک شبکه وای‌فای وصل کنید. این زنگ هوشمند دارای دوربین هم هست و می‌تواند به صورت زنده، تصویری از محیط بیرون را در اختیار شما قرار دهد. از دیگر امکانات آن، می‌توانیم به برقراری مکالمه از طریق نرم‌افزار و دستگاه اصلی اشاره کنیم.

دوربین استفاده شده برای زنگ هوشمند، بر اساس ادعای شیائومی زاویه ۱۸۰ درجه را پوشش می‌دهد. اما طبق بررسی‌های صورت گرفته، زاویه دید آن ۱۸۰ درجه نیست اما در هر صورت زاویه دید خوبی دارد. این دوربین دارای سنسور مادون قرمز است که این یعنی در نور خیلی کم هم تصاویر واضحی می‌توانید دریافت کنید. قطعه‌ی اصلی که بیرون در قرار می‌گیرد، دارای باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. این باتری حدود ۱ تا ۲ ماه دوام می‌آورد و بعد از اتمام شارژ، باید آن را به شارژر وصل کنید.

مطالب مرتبط
تصاویر واقعی ردمی واچ ۳ لایت طراحی این ساعت را نشان می‌دهند

قطعه‌ی داخلی هم یک پورت USB-C دارد و همیشه باید به آداپتور متصل باشد. حالا باید به نقاط ضعف زنگ هوشمند شیائومی MJML06-FJ بپردازیم. با توجه به نحوه‌ی اتصال بین قطعات، تا حد زیادی اینترنت مورد استفاده قرار می‌گیرد که با توجه به وضعیت اینترنت ایران، این موضوع به معنای تاخیر بالا برای انجام کارهای مختلف است.

در نهایت واقعیت این است که زنگ هوشمند شیائومی MJML06-FJ یک محصول چندان کاربردی به حساب نمی‌آید. به عنوان مثال اگر کسی زنگ خانه را بزند، باید گوشی را باز کنید و اگر وضعیت اینترنت کاملا نرمال باشد، با تاخیر و لگ می‌توانید تصویر طرف مقابل را مشاهده کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا