لوازم جانبینرم افزار

بررسی ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02؛ بهتر از انتظار

محصولات مختلف شرکت شیائومی در بازار ایران طرفداران پروپاقرص زیادی دارند و ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02 یکی از همین محصولات پرطرفدار به حساب می‌آید. این ساعت از نمایشگر بزرگ و باکیفیت، باتری فوق‌العاده قوی، طراحی شیک، GPS داخلی و بسیاری از ویژگی‌های جذاب دیگر بهره می‌برد. در ادامه این ساعت هوشمند را بررسی می‌کنیم.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch XMWTCL02 بند سلیکونی

جعبه‌ی ساعت، هم‌رنگ خود ساعت است و این یعنی اگر مثلا مدل سرمه‌ای رنگ خریداری کنید، با جعبه‌ی سرمه‌ای روبرو می‌شوید. همان ابتدا که ساعت را در دست خود می‌گیرید، حس خوبی به شما منتقل می‌کند. با وجود اینکه بدنه مبتنی بر پلی‌کربنات است، ولی اصلا حس یک محصول ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت را دریافت نمی‌کنید. البته به لطف بهره‌گیری از پلی‌کربنات، با بدنه‌ی بسیار سبکی روبرو هستیم. وزن آن فقط به ۳۲ گرم می‌رسد که برای یک ساعت هوشمند وزن بسیار کمی محسوب می‌شود.

نمایشگر استفاده شده کاملا تخت است و بنابراین در لبه‌های آن با خمیدگی روبرو نیستیم. کنار بدنه‌ی ساعت شاهد دو دکمه هستیم که یکی از آن‌ها برای مراجعه به منوی اصلی و از دیگری برای سر زدن به بخش ورزش‌ها می‌توانید بهره ببرید. دکمه‌ی دوم را می‌توانید برای ورزش موردنظر خود تنظیم کنید. این یعنی اگر علاقه‌ی زیادی به دوچرخه‌سواری دارید، می‌توانید کاری کنید که با فشار دادن این دکمه، حالت دوچرخه‌سواری فعال شود.

بند ارائه شده مبتنی بر ماده TPU است که مقداری با سیلیکون تفاوت دارد. سایز این بند به ۲۲ میلی‌متر می‌رسد و بنابراین هر بندی که دوست دارید می‌توانید به راحتی در بازار خریداری کنید. از نظر مقاومت در برابر نفوذ آب هم باید بگوییم که تا عمق ۵۰ متری می‌تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند. برای نمایشگر این ساعت از پنل ۱.۳۹ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ استفاده شده است. فارغ از اعداد ارائه شده، نمایشگر این ساعت کیفیت بسیار خوبی دارد و حتی نگاه کردن به آن هم لذت‌بخش است.

مطالب مرتبط
۱۲ قاب پوکو X5 Pro برتر بازار؛ گزینه‌های کاربرپسند برای خرید

بر روی نمایشگر شیشه محافظ گوریلا گلس ۳ تعبیه شده و بنابراین تا حدی می‌تواند در برابر خط و خش مقاومت کند. در رابط کاربری این ساعت، به راحتی می‌توانید به بخش‌های مختلف رابط کاربری دسترسی داشته باشید. خوشبختانه این ساعت از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند و در این زمینه با مشکلی روبرو نمی‌شوید. تعداد ورزش‌های پشتیبانی شده به ۱۱۷ می‌رسد و بنابراین بدون شک از ورزش موردنظر شما هم پشتیبانی می‌کند.

در بدنه‌ی این ساعت تمام سنسورهای مهم قرار دارند. یکی از این سنسورها، وظیفه‌ی تنظیم روشنایی نمایشگر را بر عهده دارد. برای یادآوری باید بگوییم که در ساعت‌های هوشمند ارزان‌قیمت معمولا چنین سنسوری دیده نمی‌شود و باید روشنایی نمایشگر را در محیط‌های مختلف به طور دستی تنظیم کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ساعت این است که از GPS داخلی بهره می‌برد و بنابراین بدون نیاز به گوشی، می‌توانید مسیر فعالیت‌های ورزشی را ردیابی کنید.

در مورد عمر باتری باید بگوییم که اگر از ساعت استفاده سبکی داشته باشید، تا ۲۲ روز دوام می‌آورد. در صورت استفاده بسیار سنگین، عمر باتری به ۷ روز کاهش پیدا می‌کند. به طور کلی ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch XMWTCL02 ارزش خرید بالایی دارد و در این محدوده‌ی قیمتی یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

مطالب مرتبط
معرفی 8 مورد از بهترین کیبورد های گیمینگ که میتوانید با آن سطح بازی خود را ارتقا دهید!

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا