لوازم جانبینرم افزار

بررسی سشوار شیائومی؛ کیفیت مناسب و ظاهر جذاب

داشتن یک سشوار باکیفیت و خوب در خانه برای هرکسی جز لوازم ضروری به شمار می‌رود. علاوه بر اینکه خشک کردن موها بعد از حمام برای مراقبت از مو یک امر ضروری است، بلکه در مواقع مهم شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ای در کم‌ترین زمان به موهایتان حالت بدهید و مدل دلخواهتان را به آن بدهید. در این ویدیو قصد داریم سشوار شیائومی مدل Mi Ionic CMJ01LX3 را به شما معرفی کنیم که علاوه بر کیفیت خوب، ظاهر جذاب و چشم‌گیری هم دارد.

سشوار شیائومی مدل Mi Ionic CMJ01LX3

طراحی و ظاهر این محصول قطعا نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. سشوار شیائومی ابعاد جمع‌وجوری دارد و وزن آن هم مناسب است، البته نسبت به ابعادش می‌توانست کمی سبک‌تر هم باشد. روی دسته‌ی سشوار دو دکمه برای تعیین شدت باد قرار دارد.

یک دکمه‌ی دیگر هم روی دسته وجود دارد که با یک بار فشردن آن، سشوار هر چند ثانیه یک‌بار دما را بین سرد و گرم تغییر می‌دهد. با دو بار فشردن این دکمه باد سشوار کاملا سرد و با فشردن دوباره، دما به حالت گرمایشی برمی‌گردد.

توان مصرفی این سشوار ۱۸۰۰ وات است و یک موتور dc دارد که برای مصارف خانگی استفاده می‌شود و برای استفاده در سالن‌های آرایشی مناسب نیست. در این سشوار از فناوری تولید یون استفاده شده که باعث می‌شود آسیب کمتری به موهای شما وارد شود.

برای بررسی بهتر و دقیق‌تر سشوار شیائومی مدل Mi Ionic CMJ01LX3، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

مطالب مرتبط
شیائومی از گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید ادیشن رونمایی کرد

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا