لوازم جانبینرم افزار

بررسی ماشین بازی کنترلی شیائومی؛ سرگرم‌کننده با قابلیت اتصال به گوشی

شیائومی در بین محصولات متنوعی که راهی بازار کرده، وارد بازار ماشین‌های کنترلی هم شده است. در این ویدیو ماشین بازی کنترلی شیائومی مدل XMYKC01CM را بررسی می‌کنیم که ویژگی‌های جذابی دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اگر به پشت ماشین نگاهی بیندازید، می‌توانید یک موتور را مشاهده کنید که هر ۴ چرخ را به حرکت درمی‌آورد. در کنار این موضوع باید به تایر توخالی و سیستم تعلیق مناسب اشاره کنیم که به همین خاطر در مسیرهای ناهموار می‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. در کمال تعجب، در جعبه‌ی این ماشین بازی خبری از ریموت کنترلر نیست و در عوض برای کنترل آن باید از گوشی خود استفاده کنید.

شاید در ابتدا کنترل این ماشین با ریموت کنترل مجازی کمی ساخت باشد، اما خیلی زود به این موضوع عادت می‌کنید و می‌توانید به راحتی از گوشی خود برای کنترل ماشین بهره ببرید. این اپلیکیشن امکانات قابل توجهی را برای ماشین ارائه می‌کنیم. به عنوان مثال می‌توانیم به امکان محدود کردن سرعت ماشین اشاره کنیم. همچنین نباید تمرکز کمکی را از قلم بیندازیم که این یعنی اگر دست خود را از آیکن گاز بردارید، ماشین به طور خودکار ترمز می‌کند.

با وجود اینکه بدنه کاملا پلاستیکی است، ولی نسبت به بسیاری از رقبای هم‌قیمت خود کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد. آینه‌های ماشین هم از سیلیکون ساخته شده‌اند و بسیار نرم هستند؛ به همین خاطر متحمل آسیب خاصی نمی‌شوند. حدود سرعت ماشین به ۴ کیلومتر در ساعت می‌رسد که سرعت خوبی محسوب می‌شود. باتری ماشین هم با هر بار شارژ کامل می‌تواند حدود ۲ ساعت انجام وظیفه کند. برای شارژ باتری هم باید حدود یک ساعت و نیم منتظر بمانید.

مطالب مرتبط
بررسی هاب ۴ پورت USB 3.0 شیائومی؛ پرسرعت و کاربردی

در کل اگرچه ماشین بازی کنترلی شیائومی قیمت پایینی ندارد، ولی در هر صورت به لطف اتصال به گوشی و عملکرد مناسب در موقعیت‌های مختلف، از نظر سرگرمی می‌تواند توجهات زیادی را جلب کند.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا