لوازم جانبینرم افزار

بررسی مجموعه ۲۵ عددی پیچ گوشتی شیائومی MJJXLSD002QW

همانطور که احتمالا می‌دانید، شیائومی در حوزه‌های مختلف محصولات متنوعی را تولید می‌کند و این شرکت حتی مجموعه‌های پیچ گوشتی را هم راهی بازار کرده است. در این ویدیو مجموعه ۲۵ عددی پیچ گوشتی شیائومی MJJXLSD002QW را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اگر برای باز و بسته کردن پیچ‌های ریز دنبال مجموعه سری پیچ گوشتی مناسبی هستید، احتمالا این محصول می‌تواند توجه شما را جلب کند. این مجموعه از بدنه‌ی فلزی بسیار باکیفیتی بهره می‌برد و زمانی که آن را لمس می‌کنید، به خوبی می‌توانید کیفیت بالای آن را احساس کنید. درون این بدنه‌ی فلزی، یک دسته پیچ‌‌گوشتی ۱۲.۵ سانتی‌متری دیده می‌شود که در کنار ظرافت، از طراحی جذاب و مقاومت بالایی بهره می‌برد.

بعد از انتخاب هر کدام از سری‌ها، به‌صورت مگنتی به دسته‌ی اصلی متصل می‌شود و خوشبختانه بعد از اتصال، سری موردنظر به طور محکم در جای خود قرار می‌گیرد. در بین سری‌های ارائه شده هم تنوع زیادی دیده می‌شود و مثلا می‌توانیم به سری‌های دوسو، ستاره‌ای سوراخ‌دار، ستاره‌ای ۶ پر و سری مثلثی اشاره کنیم که این یعنی می‌تواند برای انواع و اقسام کاربردها مورد استفاده قرار بگیرد. درون بدنه شاهد قرارگیری سری‌ها در ۴ قسمت اصلی هستیم که به همین خاطر به سرعت می‌توانید سری موردنظر خود را پیدا کنید. مجموعه ۲۵ عددی پیچ گوشتی شیائومی MJJXLSD002QW با قیمت مناسبی در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد که برای خرید آن می‌توانید از لینک قرار گرفته در بخش فوقانی استفاده کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

مطالب مرتبط
سری شیائومی ۱۳ در تاریخ ۲۰ آذر رونمایی می‌شود

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا