لوازم جانبینرم افزار

بررسی هاب ۴ پورت USB 3.0 شیائومی؛ پرسرعت و کاربردی

اگر هنگام استفاده از کامپیوتر و لپ‌تاپ با مشکل کمبود پورت روبرو می‌شوید، پس چاره‌ای جز استفاده از یک هاب ندارید. با توجه به اینکه در این زمینه انتخاب‌های زیادی وجود دارد، همین موضوع منجر به سردرگمی کاربران می‌شود. در این ویدیو هاب ۴ پورت USB 3.0 شیائومی مدل XMFXQ01QM را بررسی می‌کنیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

طرز استفاده از یک هاب بسیار ساده است و فقط باید کابل آن را به پورت USB کامپیوتر دسکتاپ یا لپ‌تاپ وصل کنید تا بتوانید از چند پورت جدید بهره ببرید. مهم‌ترین مزیت این هاب این است که ۴ پورت USB 3.0 در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین اگر سرعت انتقال اطلاعات اهمیت زیادی برای شما دارد، این هاب گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود.

برای مزیت دوم هم باید به بهره‌گیری از یک ورودی مجزای برق اشاره کنیم. به زبان ساده وقتی یک هاب را به مثلا لپ‌تاپ وصل می‌کنیم، از طریق پورت USB برقی در حد ۵ ولت و ۲ آمپر راهی هاب می‌شود. بنابراین اگر مثلا به این هاب ۴ هارد اکسترنال وصل کنید، به هرکدام از این هاردها نیم آمپر برق می‌رسد. به همین خاطر ممکن است دستگاه‌های متصل شده به هاب در طولانی مدت دچار آسیب شوند.

اما پورت USB-C موجود در این هاب، راهکاری برای حل این مشکل به حساب می‌آید. بنابراین بعد از اینکه کابل اصلی هاب را به کامپیوتر وصل کردید، می‌توانید با استفاده از شارژر یا پاوربانک، کابل ثانویه را به این پورت USB-C وصل کنید. با این کار، برق اصلی از طرف شارژر یا پاوربانک تامین می‌شود و خود پورت اصلی صرفا برای انتقال اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مطالب مرتبط
شیائومی ۱۳ لایت با قیمت ۵۳۰ دلار معرفی شد

در کل هاب ۴ پورت USB 3.0 شیائومی محصول بسیار باکیفیتی است که حداکثر سرعت ۳۵۰ مگابایت در ثانیه برای انتقال اطلاعات را می‌تواند ارائه دهد. بنابراین اگر به دنبال خرید یک هاب باکیفیت هستید، خرید این محصول شیائومی را توصیه می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا