لوازم جانبینرم افزار

بررسی چراغ مطالعه شیائومی ۱S؛ مینیمال ولی گران‌قیمت

چراغ مطالعه شیائومی ۱S برنده‌ی یکی از جایزه‌های مهم طراحی شده و بنابراین می‌دانیم که قرار است با طراحی جذاب و خاصی روبرو شویم. اما آیا این چراغ مطالعه ارزش خرید بالایی دارد؟ برای دستیابی به پاسخ این سوال، این ویدیو را تماشا کنید.

چراغ مطالعه شیائومی مدل 1S

در همان نگاه اول، طراحی بسیار ساده و مینیمال این چراغ مطالعه توجه را جلب می‌کند. یک پایه‌ی دایره‌ای کوچک برای آن استفاده شده و یک پیچ کنترلی کوچک هم روی این پایه انجام وظیفه می‌کند. خوشبختانه در تمام بخش‌های بدنه کیفیت ساخت خوبی دارد و در این زمینه می‌تواند عرض اندام کند. برای تامین انرژی از آداپتور ۹ وات موجود در جعبه استفاده می‌کند و پیچ کنترلی قرار گرفته روی پایه برای تغییر شدت نور مورد استفاده قرار می‌گیرد. به غیر از تغییر شدت نور، می‌توانید بین نور سرد و گرم جابجا شوید.

در کنار این امکانات، باید به قابلیت اتصال به گوشی هم اشاره کنیم و از طریق اپلیکیشن شیائومی قادر به انجام کارهای جالبی هستید. به عنوان مثال می‌توانیم به تعیین زمان‌بندی برای روشن و خاموش شدن اشاره کنیم. حالت فوکوس هم دارد که مثلا می‌توانید تعیین کنید بعد از ۴۵ دقیقه کار کردن، ۱۰ دقیقه استراحت کنید. با فعال‌سازی این مشخصه، در این محدوده‌های زمانی خاموش و روشن می‌شود.

از دیگر قابلیت‌های چراغ مطالعه شیائومی ۱S باید به اتصال به گوگل اسیستنت، اپل هوم‌کیت و الکسا آمازون اشاره کنیم. بنابراین با بهره‌گیری از دستیار‌های صوتی هم می‌توانید آن را کنترل کنید. پایه‌ی استفاده شده برای آن تعادل و پایداری بسیار خوبی را ارائه می‌کند و به منظور کاهش آسیب به چشم، نور آبی خیلی کمی مورد استفاده قرار گرفته است.

مطالب مرتبط
ارزان ترین پاوربانک (شارژر همراه) موجود در بازار (کیفیت خوب در سال 1401،2022)

در نهایت باید بگوییم که این چراغ مطالعه با وجود اینکه از طراحی مینمال و بسیار جذابی بهره می‌برد، اما از سوی دیگر بسیاری از قابلیت‌های ارائه شده از آن چندان کاربردی نیستند. به دلیل همین قابلیت‌ها هم قیمت آن به طور قابل توجهی افزایش یافته است. بنابراین با این قیمت بالا، می‌توانیم بگوییم که بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند از بین دیگر گزینه‌ها دست به انتخاب بزنند.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا