لوازم جانبینرم افزار

بررسی گوشی شیائومی ۱۱T پرو؛ قدرتمند با دوربین معمولی

شرکت شیائومی هر ساله تعداد زیادی گوشی در بازه‌های قیمتی گوناگون را راهی بازار می‌کند که بسیاری از این گوشی‌ها نسبت به رقبا حرف زیادی برای گفتن دارند. شیائومی ۱۱T پرو یکی از همین گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و جذاب به حساب می‌آید که در این ویدیو به بررسی آن می‌پردازیم.

گوشی موبایل شیائومی مدل 11T Pro 2107113SG 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

پنل پشتی پلاستیکی از جنس شیشه‌ی مات است و به همین خاطر وقتی گوشی را در دست می‌گیرید، حس خوبی به شما منتقل می‌شود. به طور کلی شیائومی برای طراحی این گوشی ظرافت‌های زیادی به خرج داده است. با وجود اینکه ابعاد و وزن بدنه بالا است، اما به لطف انحنای کم در لبه‌های پنل پشتی، گوشی خوش‌دستی است.

نمایشگر استفاده شده برای این گوشی ۶.۶۷ اینچ اندازه دارد که مبتنی بر پنل AMOLED است و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌کند. باید توجه کنید که این یک گوشی پرچم‌دار نیست و با توجه به همین موضوع، نمایشگر استفاده شده برای آن فوق‌العاده به حساب می‌آید. روشنایی آن هم خوشبختانه در حدی است که زیر نور خورشید به راحتی می‌توانید از آن بهره ببرید.

انرژی شیائومی ۱۱T پرو از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که عمر باتری مناسبی ارائه می‌کند. البته به لطف پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ واتی، کل فرایند شارژ در عرض حدود ۲۰ دقیقه انجام می‌شود. البته به دلیل همین سرعت شارژ بسیار بالا، حین شارژ دمای بدنه به طور قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

دوربین اصلی این گوشی از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که عکس‌های دارای جزئیات و گستره دینامیکی خوبی را ارائه می‌دهد. در محیط‌های کم‌نور اگرچه عکس‌های خوبی را ثبت می‌کند، ولی کیفیت عکس‌ها در حدی نیست که کاربر را به وجد بیاورد. در کنار آن دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی وجود دارد که در طول روز می‌تواند کاربر را راضی نگه دارد. دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی هم برخلاف بسیاری از گوشی‌های میان‌رده، کیفیت بسیار بالایی به ارمغان می‌آورد.

مطالب مرتبط
بررسی هدفون بی‌سیم شیائومی Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic

حسگر اثر انگشت در دکمه‌ی پاور تعبیه شده که سرعت و دقت بسیار بالایی دارد. قلب تپنده‌ی آن، اسنپدراگون ۸۸۸ است که چیپست بسیار قدرتمندی محسوب می‌شود. به لطف این تراشه، می‌توانید انواع بازی‌های سنگین را بدون هیچ مشکلی به بهترین شکل اجرا کنید. برای جمع‌بندی باید بگوییم که شیائومی ۱۱T پرو یک گوشی خوش‌ساخت با سرعت شارژ بسیار بالا است و چیپست آن توان سخت‌افزاری بسیار بالایی در اختیار شما قرار می‌دهد. البته دوربین آن چندان جذاب نیست که با توجه به میان‌رده بودن این گوشی، چنین ضعفی کاملا طبیعی است.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا