راهنما خریدرایانه همراهلوازم جانبی

بهترین هدفون‌های بی‌سیم برای تمام نیازها و سلیقه‌ها

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

انتخاب یک هدفون بی‌سیم مناسب برای شما در بین انبوه مدل‌ها و برندها کار چندان آسانی نیست. از این رو تصمیم گرفتیم برخی از بهترین هدفون‌های وایرلس موجود در بازار را به تناسب اولویت‌های هر فرد بررسی کنیم.

بهترین از هر نظر

WH-1000XM5

مشاهده این محصول در دیجی کالا

هدفون‌های ضدنویز سونی در حال حاضر با پنجمین نسل خود در بازار خودنمایی می‌کنند. زیبایی ظاهری و کیفیت صوتی این هدفون‌ها از هر زمان بیشتر است. مدل WH-1000XM5 با ۳۰ ساعت عمر باتری و بهترین کیفیت پخش قادر به حذف سروصدای محیط اطراف بوده و حتی با تشخیص صدای شما قادر است زمانی که مشغول صحبت کردن می‌شوید، پخش موسیقی را متوقف کند تا به ندرت مجبور به فشردن کلید pause شوید. بلندگوهای کوچک ۳۰ میلی‌متری این هدفون موسیقی را در تمیزترین حالت خود پخش می‌کنند.

بهترین ایربادها

ایرباد Beats Fit Pro

مشاهده این محصول در دیجی کالا

ایرباد Beats Fit Pro به لطف سازگاری عالی با هردو سیستم‌عامل اندروید و iOS، قرارگیری آسان و راحت در گوش و کیفیت صدای عالی یکی از بهترین ایربادهای موجود در بازار است. این ایربادهای ساخت اپل از تراشه هدفون H1 اختصاصی این کمپانی بهره‌مند‌ند که آن‌ها را در اتصال به آیفون شبیه به ایرپاد می‌کند. البته عملکرد آن‌ها در اتصال به اندروید نیز بی‌نقص بوده و با اپ تنظیمات و کنترل صدا، هرآنچه انتظار دارید در اختیارتان می‌گذارد. قابلیت حذف نویز و کیفیت میکروفون‌ها نیز در این ایربادها در حد انتظار است. بهتر از هرچیز اینکه این ایربادها در رنگ‌های بسیار متنوع قابل خریداری‌اند.

مطالب مرتبط
معرفی بهترین لپ تاپ های مخصوص گیمینگ

دومین ایرباد برتر

ایرباد soundcore Space A40

ایرباد soundcore Space A40 با قیمتی مناسب شما را از قابلیت حذف نویز، عمر باتری ۱۰ ساعته، امکان اتصال چندنقطه و کیس شارژ بی‌سیم بهره‌مند می‌کند. کیفیت صوتی آن نیز رضایت‌بخش بوده و اپ همراه آن امکان تنظیمات صدا را به کاربر می‌دهد. تنها نقطه ضعف این ایربادها عدم توقف خودکار پخش موسیقی است و کنترل‌های لمسی آن نیز در بالاترین کیفیت قرار ندارند. با این حال اگر به دنبال کیفیتی مشابه با ایرپادز پرو با قیمتی کمتر هستید، این محصول نظر مثبت شما را جلب خواهد کرد.

بهترین برای ورزش

ایربادهای Jabra Elite 7 Active

مشاهده این محصول در دیجی کالا

ایربادهای Jabra Elite 7 Active با پوشش سیلیکونی و اندازه کوچک خود آخرین و بهترین ایربادهای این کمپانی به حساب می‌آیند که با استاندارد IP57 در مقاومت در برابر گردوغبار و آب و عمر باتری ۸ ساعت یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده در حین ورزش می‌باشند. کیفیت صوتی این ایربادها فوق‌العاده بوده و امکان اعمال تنظیمات اکولایزر در اپ Sound+  جبرا نیز وجود دارد.

بهترین برای آیفون

هدفون اپل مدل AirPods Max

مشاهده این محصول در دیجی کالا

هدفون اپل مدل AirPods Max جزو گران‌قیمت‌ترین هدفون‌های بی‌سیم در بازار به شمار می‌رود که قادر به پخش موسیقی با بهترین کیفیت ممکن است. کاربران اپل از سازگاری و عملکرد متقابل این هدفون با دستگاه‌های iOS خود رضایتمندی کامل خواهند داشت، خصوصاً‌ در پخش صدای ویدیوها. برای مثال، زمانی که در اپ‌های به‌خصوصی (همچون HBO Max) مشغول تماشای محتوا باشید، این هدفون می‌تواند با تشخیص حرکت سر شما، صدا را به‌گونه‌ای تطبیق دهد که همواره در حالت فراگیر (ساراند) باشد.

دیگر هدفون برتر برای آیفون

نسل اول Apple AirPods Pro

مشاهده این محصول در دیجی کالا

نسل اول Apple AirPods Pro با عمر باتری متوسط خود به مذاق بسیاری از خریداران خوش نیامد. اما حالا این مشکل در نسل دوم ایرپادها برطرف شده و عمر باتری شش ساعت در کنار کیس شارژ جدید و یک اسپیکر برای استفاه از قابلیت “Find My” اپل،‌ نظر خریداران بسیاری را به این محصول جلب کرده است. کنترل‌های لمسی در نسخه جدید ایرپادها نیز کیفیت و سرعت بالاتری پیدا کرده و عملکرد ایرپادها در حذف نویز ارتقاء یافته است. در صورتی که صاحب یک آیفون هستید، نسل دوم  AirPods Pro یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شماست.

مطالب مرتبط
تصویر واقعی شیائومی ۱۳ اولترا به بیرون درز کرد

بهترین برای دستگاه‌های اندرویدی

ایربادهای Pixel Buds Pro

مشاهده این محصول در دیجی کالا

ایربادهای Pixel Buds Pro همتای  AirPods Pro برای دستگاه‌های اندرویدی به حساب می‌آیند. این ایربادهای جذاب در رنگ‌های مختلف موجود بوده و با قابلیت حذف نویز عالی خود و ایستایش خوب در گوش‌ها حتی عمر باتری بیشتری (۷ ساعت) در مقایسه با همتای اپلی خود دارند. همچنین به سرعت قادر به جابه‌جایی میان چندین دستگاه متصل به خود می‌باشند. این ایربادها بهترین عملکرد را در اتصال به اندروید دارند و برای استفاده با آیفون‌ها چندان مناسب نمی‌باشند.

بهترین برای تماس‌های تلفنی

Bose Noise Canceling 700

مشاهده این محصول در دیجی کالا

پردازش ویژه سیگنال دیجیتال (DSP) و وجود میکروفون‌های پیشرفته در هدفون Bose Noise Canceling 700 آن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای انجام تماس‌های صوتی بدل کرده است. فناوری حذف نویز در این هدفون با کارآمدی تمام در زمان برقراری تماس دست‌به‌کار می‌شود تا رد هرگونه سروصدای محیط اطراف را محو کند. راحتی هدفون در کنار عمر باتری مناسب و کیفیت پخش عالی، آن را به انتخابی برتر برای انجام جلسات صوتی آنلاین و تماس‌های تلفنی بدل می‌سازد.

بهترین برای گوشی‌های سامسونگ

samsung galaxy buds 2

مشاهده این محصول در دیجی کالا

افرادی که چندان مجذوب پیکسل بادز پرو نشده‌اند، می‌توانند به سراغ Buds2 Pro سامسونک بروند. این ایربادها در گوش بسیار راحت‌اند و با داشتن بلندگوهای دوگانه کیفیت صدای بهتری در مقایسه با پیکسل بادز دارند، هرچند از قابلیت اتصال به چند دستگاه بی‌بهره‌اند. با این حال کیفیت میکروفون‌ها نیز در این محصول بهتر از ایربادهای گوگل بوده و همین ویژگی آن را برای انجام مکالمات در کنار پخش موسیقی بسیار مناسب کرده است.

مطالب مرتبط
شیائومی از رابط کاربری MIUI 14 رونمایی کرد

بهترین هدفون‌ بی‌سیم ارزان‌قیمت

هدفون  Audio-Technica

مشاهده این محصول در دیجی کالا

هدفون  Audio-Technica به دلیل کیفیت ساخت بالا و صدای باکیفیت‌اش دهه‌هاست که به عنوان هدفون محبوب دی‌جی‌ها و تولیدکنندگان محتوا شناخته می‌شود. ارزش خرید این هدفون بسیار بالا بوده و باتری آن پس از هر بار شارژ تا ۶۰ ساعت دوام می‌آورد. این هدفون حتی به‌صورت کابلی نیز قابل استفاده است.

بهترین هدفون‌ روگوشی با کیفیت صدای عالی

هدفون Focal Bathys

هدفون Focal Bathys با بلندگوهای ساخت فرانسه و پدهای از جنس چرم خود جزو مرغوب‌ترین هدفون‌های بی‌سیم به حساب می‌آید. این هدفون خوش بر و رو همچنین عملکرد بسیار خوبی در حذف سروصدای محیط دارد. در صورتی که نخواهید در حالت وایرلس از این هدفون به موسیقی گوش دهید، می‌توانید از طریق مبدل DAC را به پورت USB-C دستگاه خود استفاده کنید. سی ساعت عمر باتری این هدفون شما را حتی در طولانی‌ترین سفرها از شارژ مجدد دستگاه بی‌نیاز می‌کند. هرچند پس از آن نیز می‌توانید با ۱۵ دقیقه شارژ کردن هدفون تا ۵ ساعت بیشتر از آن استفاده کنید.

بهترین ایربادها از نظر کیفیت صدا

Astell & Kern UW100

در صورتی که خوره موسیقی باشید، حتماً عادت کرده‌اید که پخش‌کننده موسیقی پرتابل و هدفون سیمی خود را در همه حال همراه خود داشته باشید. اما ایرباد  Astell & Kern UW100 می‌تواند موسیقی را با کیفیتی به مراتب بالاتر از هرآنچه تابه‌حال سراغ داشته‌اید، پخش کند. این محصول به راحتی عنوان بهترین ایرباد برای طرفداران جدی موسیقی را از آن خود می‌کند.

بهترین ایربادهای ارزان‌قیمت

ایربادهای JLab Audio Go Air

مشاهده این محصول در دیجی کالا

ایربادهای JLab Audio Go Air یک انتخاب اقتصادی اما نسبتاً رضایت‌بخش بوده که با عمر باتری ۵ ساعت (در کنار چهار ساعت در کیس شارژ) به قدر کافی در گوش راحت هستند و با توجه به قیمت، کیفیت صدای قابل قبولی دارند. استاندارد IP44 نیز آن‌ها را در برابر تعریق مقاوم می‌سازد. گفتنی است که کیس شارژ این ایربادها دارای یک کابل USB درونی است.

مطالب مرتبط
مشخصات کلیدی شیائومی ۱۳ لو رفت؛ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی متفاوت

ایرباد اقتصادی Back Bay Audio Tempo 30 با جنس مرغوب بدنه خود هرچند از نظر کیفیت تماس چندان قوی نیست، اما ضدآب بوده و عمر باتری بیشتری در مقایسه با ایرباد  JLabs دارد.

بهترین از نظر راحتی

Bowers & Wilkins Px7 S2

ترکیبی منحصربفرد از چرم و فوم و پلاستیک در هدفون Bowers & Wilkins Px7 S2 در کنار وزن کم آن را به یکی از باکیفیت‌ترین هدفون‌ها از نظر راحتی بر روی گوش‌ها بدل کرده است. کیفیت صدای این هدفون انگلیسی به پشتوانه ده‌ها مهندسی بسیار عالی است. شاید بتوان نقطه‌ ضعف آن را عملکرد متوسط سیستم حذف نویز آن برشمرد که در مقایسه با بهترین هدفون‌های سونی یا Bose یک پله پایین‌تر قرار می‌‌گیرد.

بهترین برای تولید صدا

هدفون‌ Audio-Technica ATH-M50X

مشاهده این محصول در دیجی کالا

هدفون‌ Audio-Technica ATH-M50X به کیفیت صدا و دوام بدنه خود مشهور است. این برند جزو محبوب‌ترین‌ها برای استفاده در استودیوهای ضبط موسیقی و فیلمسازی در سراسر جهان به شمار می‌رود. در صورتی که به دنبال یک گزینه وایرلس ساخت این کمپانی باشید، می‌توانید با انتخاب مدل ATH-M50XBT بی‌نیاز از هرگونه کابل شوید. البته این نسخه بلوتوثی به همراه کابل استودیویی موجود در مدل اصلی نیز قابل استفاده است.

بهترین ایرباد از نظر اندازه مناسب

Ultimate Ears Fits

بسیاری از ما در یافتن ایربادی که با شکل گوش‌هایمان کاملاً سازگار باشد، دچار مشکل هستیم. ایرباد Ultimate Ears Fits در سازوکاری عجیب قادر است با استفاده از اپ مخصوص و اشعه UV داخلی خود، نوک ایربادها را به شکل متناسب با گوش‌های شما درآورد تا ایربادها حتی در صورت فعالیت شدید نیز در گوش‌های شما تکان نخورند. در صورتی که در یافتن ایرباد مناسب با اندازه گوش‌های خود به مشکل برخورده‌اید، این محصول را امتحان کنید.

مطالب مرتبط
مشخصات کامل شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو فاش شد

بهترین ایربادها برای واقعیت افزوده (Augmented Reality)

ایربادهای جدید LinkBuds

مشاهده این محصول در دیجی کالا

در صورتی که مایل به شنیدن صدای دنیای اطراف در کنار موسیقی هستید، ایربادهای جدید LinkBuds سونی مختص به شماست. این ایربادهای کوچک دارای حفره‌هایی در بلندگوهای خود هستند که امکان عبور دادن صدای محیط اطراف را به آن‌ها می‌دهد. این ایربادها کوچک و راحت بوده و کیس شارژ آن‌ها حتی در کوچکترین جیب‌ها قابل حمل است. تنها نقطه ضعف آن‌ها را باید عدم امکان شارژ بی‌سیم برشمرد.

بهترین هدفون برای گیمینگ

هدست بی‌سیم HP HyperX Cloud Alpha

مشاهده این محصول در دیجی کالا

هدست بی‌سیم HP HyperX Cloud Alpha در کنار کیفیت ساخت مرغوب، صدای عالی و میکروفون قوی با عمر باتری باورنکردنی بیش از ۲۰۰ ساعت خود به عنوان بهترین هدفون برای گیمینگ شناخته می‌شود. کسی هنوز نمی‌داند که کمپانی  HyperX چطور توانسته دوام باتری این محصول خود را ۱۰ برابر بیشتر از رقبای خود افزایش دهد، اما این حقیقت بر جای خود باقی‌ست که این هدفون در بین همتایان خود، بهترین انتخاب‌ برای گیمینگ به شمار می‌رود.

بهترین برای کودکان

هدفون Belkin Soundform Mini

یک هدفون صورتی‌رنگ! این شاید مهم‌ترین ویژگی برای هر کودک هشت ساله باشد. هدفون Belkin Soundform Mini با کیفیت ساخت خوب خود برای همه کودکان بالای دو سال قابل استفاده است. بلندی صدا در این هدفون بنابر توصیه بنیاد OSHA محدود به ۸۵ دسیبل بوده تا هیچ آسیبی به گوش کودک وارد ننماید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا