لوازم جانبینرم افزار

راهنمای خرید بهترین هندزفری برای مکالمه در دیجی کالا

در دنیای امروز جایگاه و اهمیت تلفن‌های همراه و کلیه گجت‌های هوشمند غیرقابل انکار است. این دیوایس‌ها همیشه و همه جا به بهبود عملکرد و رفع مشکلات کمک شایانی می‌کنند. در این بین هدفون‌ها و هندزفری‌ها نیز در شرایط مختلف کارایی این گجت‌ها را بیشتر کرده‌اند. در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین هندزفری‌های مناسب برای برقراری تماس در دیجی کالا خواهیم پرداخت تا اگر قصد خرید بهترین هندزفری برای مکالمه را برای خود دارید، انتخاب راحت‌تر و سریع‌تری داشته باشید. با دیجی کالا مگ همراه شوید.

هندزفری بلوتوثی مدل  inpods 12

هدفون بی سیم مدل BTH-F9-5


 بهترین هندزفری بی‌سیم برای مکالمه


ایرپادز پرو ۲ اپل

لیست بهترین هندزفری برای مکالمه در فروشگاه آنلاین دیجی کالا را با معرفی نسل جدید ایرپادز پرو اپل آغاز می‌کنیم. این هندزفری بی‌سیم که یکی از بهترین‌ها در جهان به شمار می‌رود، برای ارائه‌ی مکالمه باکیفیت از میکروفون‌ دوگانه از نوع Beamforming بهره می‌برد که عملکرد بسیار خوبی دارد و صدای شما را با کیفیت و شفافیت بسیار بالایی به کاربران منتقل می‌کند.

بررسی جامع ایرپادز پرو ۲ اپل؛ طراحی تکراری با قابلیت‌های پیشرفته‌تر

در نسل دوم ایرپادز پرو، اپل قابلیت نویز کنسلینگ فعال را نسبت به قبل بهبود بخشیده و این محصول قادر است تا ۴۸ بار در ثانیه نویزهای اطراف صدای کاربران را خنثی کند. باتری این محصول نیز تا حداکثر ۴.۵ ساعت در حالت مکالمه و تا ۲۴ ساعت با کیس شارژ دوام می‌آورد.

هدفون بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation همراه با محفظه شارژ

سنهایزر مدل MOMENTUM True Wireless 2

اگر به دنبال هندزفری خوب برای مکالمه می‌گردید، می‌توانید هندزفری سنهایزر مدل MOMENTUM True Wireless 2 را به عنوان یکی از محصولات بسیار باکیفیت این شرکت در نظر بگیرید. این هدفون بی‌سیم از میکروفون‌های بسیار خوبی برای مکالمه بهره می‌برد که یکی از آن‌ها قابلیت نویز کنسلینگ نیز دارد و قادر است صدای شما را با کمترین نویز و بالاترین شفافیت به کاربر طرف مقابل انتقال دهد.

این هندزفری بی‌سیم از نسخه‌ی بلوتوث ۵.۱ برای اتصال به دستگاه‌های شما استفاده می‌کند و باتری آن انرژی مورد نیاز هندزفری را برای مکالمه و پخش آهنگ تا ۷ ساعت فراهم خواهد کرد. این نوع هندزفری‌ها از نوع توگوشی هستند و خیلی راحت درون گوش قرار می‌گیرند و کیفیت صدای بسیار خوبی نیز ارائه می‌دهند. در نهایت نیز باید به مقاومت در برابر رطوبت و عرق این محصول اشاره کرد که هنگام ورزش کردن نیز می‌توان از آن بهره برد.

هدفون بی سیم سنهایزر مدل MOMENTUM True Wireless 2

گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ

اگر از کاربران و طرفداران سامسونگ هستید، نسل جدید هدفون بی‌سیم گلکسی بادز ۲ پرو این شرکت می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای شما جهت مکالمه و برقراری تماس باشد. درون هر سری این هدفون بی‌سیم پرچم‌دار ۲ میکروفون قدرتمند و باکیفیت تعبیه شده تا صدای شما به صورت کاملا شفاف در زمان تماس‌های صوتی و تصویری منتقل شود. همچنین حذف نویز فعال در گلکسی بادز ۲ پرو پیشرفته‌تر از قبل شده که در نتیجه نسبت به نسل قبلی این هدفون بی‌سیم می‌تواند صداهای بیشتری را از محیط اطراف شما حذف کند.

مطالب مرتبط
بررسی سیستم مورد نیاز برای اجرای نرم افزار Lumion

این هندزفری بی‌سیم از درایور ۱۰ میلی‌متری و توییتر ۵.۳ میلی‌متری برای تولید صدا بهره می‌برد و از تکنولوژی صدای ۳۶۰ درجه و فناوری صدای ۲۴ بیتی Hi-Fi نیز پشتیبانی می‌کند. باتری این محصول نیز عملکرد بسیار خوبی دارد و قادر است در صورت فعال بودن نویز کنسلینگ در مجموع تا ۱۸ ساعت و در صورت غیرفعال‌ بودن آن تا ۲۹ ساعت شارژدهی ارائه دهد.

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro

سونی مدل WF-1000XM4

در لیست راهنمای خرید بهترین هندزفری بی‌سیم دیجی کالا، محصولی باکیفیت از شرکت سونی یعنی مدل WF-1000XM4 نیز قرار گرفته است. این محصول از میکروفون‌های بسیار قدرتمندی بهره می‌برد که قادر است صدای کاربر به صورت شفاف و واضح به کاربر طرف مقابل انتقال دهد و برای مکالمه گزینه‌ی خرید خوبی محسوب می‌شود.

همچنین پردازنده‌ی جدید این هندزفری بی‌سیم توانایی سیستم حذف نویز در حذف فرکانس‌های بالا را ۴۰ درصد افزایش داده و با بهره‌گیری از استاندارد IPX4، مقاومت خوبی در برابر پاشش آب و رطوبت از خود نشان می‌دهد. برای ارتقای کیفیت مکالمه‌های کاربران، سونی از حسگر القای استخوانی (bone conduction) و تکنولوژی شکل‌دهی پرتو (beam-forming) در این محصول بهره برده است. در نهایت باید به عمر باتری ۶ ساعته این محصول در حالت مکالمه با نویز کنسلینگ فعال اشاره کرد.

هدفون بی سیم سونی مدل WF-1000XM4

انکر مدل SoundCore Liberty Air 2 Pro

مدل SoundCore Liberty Air 2 Pro انکر، یک هندزفری بی‌سیم قدرتمند و باکیفیت است که می‌تواند همراه بسیار خوب شما در تماس‌هایتان باشد. این محصول از ۶ میکروفون نویز کنسلینگ بهره می‌برد و قادر است صدای شما را با کمترین نویز محیطی ممکن به کاربران دیگر منتقل کند؛ بنابراین در زمینه مکالمه یکی از بهترین‌هاست.

هندزفری انکر مدل SoundCore Liberty Air 2 Pro، مجهز به تکنولوژی HearID نیز است که با بهره‌گیری از اپلیکیشن Soundcore می‌توانید تنظیمات مختلفی را روی آن اعمال کنید. باتری این محصول شارژدهی حدود ۷ ساعته را به کاربران ارائه می‌دهد و کیس شارژ آن نیز با ۱۵ دقیقه شارژ حدود ۳ ساعت دوام می‌آورد. این هدفون در برابر عرق و رطوبت نیز مقاوم است.

هدفون بی سیم انکر مدل SoundCore Liberty Air 2 Pro

هواوی مدل FreeBuds 4i

بهترین هندزفری برای مکالمه

هواوی مدل FreeBuds 4i نیز در لیست بهترین هندزفری بلوتوث برای مکالمه به چشم می‌خورد. این هدفون بی‌سیم از دو میکروفون برای مکالمه کاربران بهره می‌برد که هر دوی آن‌ها نیز نویز کنسلینگ هستند و عملکرد خوبی در انتقال صدای شفاف کاربران دارند. این هندزفری بی‌سیم هواوی به کمک کیس شارژش قادر است با فعال بودن حالت نویز کنسلینگ تا ۴ ساعت شارژدهی برای مکالمه و پخش موسیقی به کاربران ارائه دهد. نسخه‌ی بلوتوث این محصول ۵.۲ است و برای شارژ شدن به نیم ساعت زمان نیاز دارد.

مطالب مرتبط
محبوب‌ترین لوازم جانبی شیائومی ۱۱T پرو ۵G در دیجی کالا
هدفون بی سیم هوآوی مدل FreeBuds 4i

هایلو مدل MOB W1 OEYF TWS 2022

بهترین هندزفری برای مکالمه

محصولات هایلو همواره از کیفیت و محبوبیت خاصی در فروشگاه دیجی کالا برخوردار بوده‌اند و هندزفری بی‌سیم هایلو مدل MOB W1 OEYF TWS 2022 یکی از آن‌هاست. مکالمه با این هدفون بی‌سیم کیفیت بسیار خوبی دارد؛ چراکه هایلو در این محصول از دو میکروفون نویز کنسلینگ استفاده کرده که نویزهای محیط اطراف کاربران را تا حد ممکن کاهش می‌دهند و صدایی بسیار شفاف و واضح را به گوش کاربران طرف مقابل می‌رسانند.

این هندزفری بی‌سیم به لطف طراحی ارگونومیکش به راحتی درون گوش جای می‌گیرد و می‌تواند همراه خوبی برای شما هنگام ورزش کردن باشد. همچنین با بهره‌گیری از گواهی IPX4، هندزفری هایلو مدل MOB W1 OEYF TWS 2022 در برابر رطوبت و عرق تا حد مناسبی مقاوم است. این هدفون قادر است تا ۶ ساعت شما را در امر مکالمه و پخش موسیقی یاری کند.

هدفون بی سیم هایلو مدل MOB W1 OEYF TWS 2022

سامسونگ مدل Level U2

بهترین هندزفری برای مکالمه

اگر به دنبال بهترین هندزفری گردنی برای مکالمه هستید، هندزفری بی‌سیم سامسونگ مدل Level U2 یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای خرید شما به شمار می‌رود. روی این محصول دورگردنی دو عدد میکروفون مجهز به فناوری حذف نویز فعال تعبیه شده که سر و صدای اطراف محیط کاربران را در هنگام برقراری تماس و یا در جلسات صوتی و کلاس‌های آنلاین تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهند.

این هندزفری بی‌سیم بسیار سبک است و وزن حدوداً ۵۰ گرمی آن به هیچ عنوان روی گردن شما سنگینی نخواهد کرد. باتری این محصول نیز تا ۱۸ ساعت پخش موسیقی یا ۱۳ ساعت مکالمه با شارژ کامل را ارائه می‌دهد. درایورهای ۱۲ میلی‌متری درون این محصول سامسونگ استفاده شده و با بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ به سایر محصولات هوشمند متصل می‌شود.

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U2

شیائومی مدل Redmi AirDots

بهترین هندزفری برای مکالمه

محصولات شیائومی در بازار ایران همواره از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار بوده‌اند و در عین داشتن قیمت مناسب، کیفیت بسیار مطلوبی نیز دارند. اگر از کاربران و علاقه مندان به محصولات این شرکت هستید و به دنبال بهترین هندزفری بلوتوث شیائومی برای مکالمه تا ۱ میلیون تومان می‌گردید، هدفون شیائومی مدل Redmi AirDots یکی از بهترین گزینه‌هاست.

این هندزفری بی‌سیم اگرچه مجهز به میکروفون‌های با فناوری نویز کنسلینگ فعال نیست، اما کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و در هنگام مکالمه نیز به خوبی صدای شما به کاربر طرف مقابل می‌رسد. دو درایور ۷.۲ میلی‌متر درون دو گوشی این محصول تعبیه شده که صدای شفافی تولید می‌کنند. باتری این هدفون بی‌سیم نیز قادر است تا حداکثر ۱۲ ساعت شارژدهی به کاربران ارائه دهد. وزن ۳۶ گرمی این هدفون بی‌سیم گوش را اذیت نمی‌کند.

مطالب مرتبط
معرفی بهترین پاوربانک های لپ تاپ که در سال ۲۰۲۰ می‌توانید خریداری کنید
هدفون بی‌ سیم شیائومی مدل Redmi AirDots

وان مور مدل Piston Buds

بهترین هندزفری برای مکالمه

هندزفری بی‌سیم وان مور مدل Piston Buds از دیگر هدفون‌های بسیار خوب و پرفروش فروشگاه آنلاین دیجی کالا به شمار می‌رود که تجربه‌ی مکالمه‌‌ی بسیار مطلوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این هدفون بی‌سیم از ۴ میکروفون ENC و الگوریتم DNN بهره می‌برد که نویز محیط اطراف را تا حد ممکن خنثی کرده و صدایی باکیفیت و با شفافیت بسیار بالا را به کاربر طرف مقابل انتقال می‌دهد.

از دو درایور ۷ میلی‌متری درون این محصول استفاده شده که وظیفه‌ی تولید صدای شفاف و واضح را برعهده دارند و به خوبی نیز از پس انجام این کار بر می‌آیند. وان مور مدل Piston Buds از بلوتوث نسخه‌ی ۵ برای اتصال به گوشی‌های هوشمند شما بهره می‌برد و بردی ۱۰ متری نیز دارد. باتری ۵۳۵ میلی‌آمپر ساعتی کیس این محصول قادر است انرژی مورد نیاز این هدفون‌ها را تا حدود ۲۰ ساعت برای پخش موسیقی و مکالمه تأمین کند. همچنین باید اشاره کنیم که مدت زمان شارژ شدن این هدفون و کیس آن به ترتیب ۱.۵ و ۲ ساعت است.

هدفون بی سیم وان مور مدل Piston Buds

بهترین هندزفری سیمی برای مکالمه


سامسونگ مدل EO-IC100BBEGAE

بهترین هندزفری برای مکالمه

اگرچه هندزفری‌های بی‌سیم محبوبیت بیشتری نسبت به مدل‌های سیمی پیدا کرده‌اند، اما عده‌ای از کاربران همچنان از هندزفری‌های سیمی برای مکالمه و گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کنند. در بین این دسته از محصولات می‌توان به مدل EO-IC100BBEGAE سامسونگ به عنوان بهترین هندزفری سیمی برای مکالمه و تماس‌های تلفنی اشاره کرد. این هندزفری سیمی وزن بسیار سبک ۱۸ گرمی را دارد و به هیچ عنوان در استفاده‌های طولانی‌مدت گوش کاربران را اذیت نمی‌کند.

روی سیم این محصول پنلی طراحی شده که امکان کم و زیاد کردن صدا و همچین توقف کردن موسیقی در حال پخش را به کاربران می‌دهد. در انتهای این پنل یک میکروفون قرار گرفته که کیفیت بسیار خوبی دارد و صدای کاربر را با شفافیت مطلوبی به گوش کاربران طرف مقابل می‌رساند. درگاه USB-C این هدفون سیمی تا ۱۰ برابر بهتر از جک ۳.۵ میلی‌متری سیگنال‌های صدا را منتقل می‌کند.

هدفون سامسونگ مدل EO-IC100BBEGAE

کیو کی زد مدل ZX1

بهترین هندزفری برای مکالمه

اگر به دنبال یک هندزفری سیمی باکیفیت برای مکالمه می‌گردید که سیم آن نیز مقاومت بسیار خوبی داشته باشد، می‌توانید هدفون کیو کی زد مدل ZX1 را به عنوان یکی از بهترین هندزفری‌های مناسب مکالمه فروشگاه دیجی کالا را در نظر بگیرد. اول از همه باید به میکروفون این محصول اشاره کنیم که کیفیت خوبی دارد و صدا را به بهترین شکل ممکن به کاربران دیگر منتقل می‌کند. یکی از بارزترین قابلیت‌های این هندزفری بهره‌گیری از سیستم نویز کنسلینگ است که در هنگام مکالمه نویز‌های موجود در محیط اطراف شما را خنثی کرده و کیفیت صدا را افزایش می‌دهد.

مطالب مرتبط
مشخصات کامل شیائومی ۱۳، ۱۳ پرو و ۱۳ لایت فاش شد

هندزفری کیو کی زد مدل ZX1 به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی درون گوش کاربران قرار می‌گیرد و در استفاده‌های طولانی به هیچ عنوان موجب خستگی گوش آن‌ها نمی‌شود. دو درایور ۱۰ میلی‌متری در این محصول استفاده شده و توسط درگاه ۳.۵ میلی‌متری به دستگاه‌های هوشمند شما متصل می‌شود.

هندزفری کیو کی زد مدل ZX1

میکیا مدل ME06

بهترین هندزفری برای مکالمه

میکیا مدل ME06، یکی دیگر از هندزفری‌های سیمی باکیفیت فروشگاه دیجی کالاست که مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است. نقطه قوت این محصول، میکروفون بسیار خوب آن است که روی پنل آن تعبیه شده و صدای شما را با وضوح و شفافیت بسیار بالا به کاربر طرف دیگر انتقال می‌دهد و از آن می‌توان در مکالمات عادی و همچنین کلاس‌های آنلاین و سایر موارد استفاده کرد.

پنل پلاستیکی روی سیم این محصول علاوه بر مجهز بودن به میکروفون، امکان کم و زیاد کردن حجم صدا و همچنین کنترل قطع و وصل شدن موزیک در حال پخش را به افراد می‌دهد. سیم هندزفری میکیا مدل ME06 مقاومت خوبی دارد، اما بهتر است که برای حفظ دوام بیشتر از محافظ‌ برای آن استفاده کنید. اگرچه این محصول مجهز به فناوری نویز کنسلینگ فعال نیست، اما سری سیلیکونی آن موجب می‌شود تا نویز‌های اطراف هندزفری ایزوله شده و تا حد زیادی به گوش کاربران نرسد.

هندزفری میکیا مدل ME06

لیتو مدل LE-20

هندزفری خوب برای مکالمه

لیتو همانطور که در بخش هدفون‌های بی‌سیم محصولات بسیار پرفروش و محبوبی دارد، در بخش هدفون‌های سیمی نیز موفق ظاهر شده و محصولات بسیار باکیفیتی را روانه بازار کرده که یکی از آن‌ها، هندزفری سیمی مدل LE-20 است. این هدفون از یک میکروفون بسیار قدرتمند بهره می‎‌برد که قادر است صدای شما را در مکالمات صوتی و تصویری به خوبی انتقال دهد.

دو درایور ۱۴ میلی‌متری درون این هدفون بی‌سیم وظیفه‌ی تولید صدا را بر عهده دارند که این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند و صدای بسیار واضح و شفافی را به گوش کاربران می‌رسانند. این محصول نسبت سیگنال به نویز ۱۰۵ دسی‌بل را ایجاد می‌کند و سیم آن نیز از مقاومت خوبی در برابر کشیدگی برخوردار است.

هندزفری لیتو مدل LE-20

ایفورج مدل MA-106

بهترین هندزفری برای مکالمه

هندزفری سیمی مدل MA-106، یک محصول بسیار خوب و باکیفیت از شرکت ایفورج است که امکان برقراری تماس‌های صوتی با وضوح بالا را برای شما فراهم می‌کند. معمولاً سیم هدفون‌های سیمی نقطه‌ی ضعف اصلی آن‌هاست و در صورت کشیده شدن پاره می‌شوند و یا در عملکرد هدفون‌ اشکال ایجاد می‌کنند. اما ایفورج در این محصول این مشکل را برطرف کرده است. این شرکت با بهره‌گیری از تکنولوژی سیم‌های TPE، مقاومت آن را تا حد زیادی افزایش داده و دیگری نیازی نیست نگران پارگی و کشیده شدن آن باشید.

مطالب مرتبط
اندروید 12 ، ویژگی ها،تاریخ انتشار، دستگاه های پشتیبانی شده

روی پنل این هندزفری سیمی علاوه بر میکروفون، کلیدهای کم و زیاد کردن حجم صدا و همچنین کلید متوقف کردن و رد یا پاسخ دادن به تماس نیز به چشم می‌خورد. سری‌های سیلیکونی این محصول به عنوان نویز کنسلینگ غیرفعال عمل می‌کنند و صدای محیط اطراف را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این هندزفری، گواهی IPX-۳ است که آن را در برابر تعریق و رطوبت مقاوم کرده است. در نهایت باید به درایوهای ۱۰ میلی‌متری این محصول اشاره کنیم که از فرکانس‌های ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتزی پشتیبانی می‌کنند.

هندزفری ایفورج مدل MA-106

تسکو مدل TH 5051

بهترین هندزفری برای مکالمه

لیست بهترین هندزفری‌ برای مکالمه دیجی کالا را با معرفی و بررسی محصولی پرفروش و محبوب از تسکو یعنی هندزفری مدل TH 5051 به پایان می‌رسانیم. این هدفون سیمی از میکروفون بسیار باکیفیتی بهره می‌برد که تجربه‌ی مکالمه‌‌ی بسیار باکیفیتی را به شما ارائه می‌دهد. طراحی این محصول به شکلی است که به راحتی درون گوش کاربران قرار گرفته و چفت می‌شود و در استفاده‌ی طولانی مدت گوش را اذیت نخواهد کرد.

درایوهای ۱۰ میلی‌متری این محصول صدای شفاف و واضحی را تولید می‌کنند و سیم  ۱.۲ متری این هدفون نیز کاربری آن را آسان‌تر کرده است. هندزفری مدل TH 5051 تسکو تنها حدود ۳۰ گرم وزن دارد و با جک ۳.۵ میلی‌متری صدا به دستگاه‌های هوشمند شما متصل خواهد شد. سیم این محصول از پلاستیک ABS ساخته شده که مقاومت نسبتا خوبی در برابر کشش و پارگی دارد. در نهایت باید اشاره کنیم که این محصول از نسبت سیگنال به نویز ۴۳ دسی‌بل پشتیبانی می‌کند.

هندزفری تسکو مدل TH 5051

سخن پایانی

هندزفری‌های بی‌سیم طی چند سال گذشته به طور قابل توجهی محبوب‌تر شده‌اند و در عین حال کاربرانی نیز هستند که همچنان از نوع سیمی این محصولات استفاده می‌کنند. در این مقاله به معرفی و بررسی لیستی از بهترین هندزفری‌های مناسب مکالمه در فروشگاه آنلاین دیجی کالا پرداختیم تا اگر علاقه مند به خرید هدفون با هدف برقراری تماس‌‌های باکیفیت هستید، بتوانید بهترین گزینه‌ی ممکن را برای خود انتخاب کنید.

آیا شما هم خرید این هندزفری‌های بی‌سیم و سیمی را به دیگران توصیه می‌کنید یا نظر دیگری دارید؟ به نظرتان گزینه‌های بهتری هم نسبت به هندزفری‌های معرفی شده در بازار هستند؟ بی‌صبرانه منتظر خواندن نظرات و تجربه‌ی شما در این رابطه هستیم.

هندزفری بلوتوثی مدل  inpods 12

هدفون بی سیم مدل BTH-F9-5

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا