لوازم جانبینرم افزار

ردمی از فناوری شارژ ۳۰۰ واتی رونمایی کرد؛ شارژ کامل در ۵ دقیقه

ردمی که یکی از برندهای زیرمجموعه‌ی شیائومی است، ساعاتی قبل از فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی رونمایی کرد. باید خاطرنشان کنیم ردمی ۴ ماه قبل اولین شرکتی بود که موفق به رونمایی از شارژ با سرعت بیشتر از ۲۰۰ وات شد. به لطف فناوری شارژ ۳۰۰ واتی ردمی، یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند در عرض کمتر از ۵ دقیقه به طور کامل شارژ شود. در این رابطه یک ویدیو هم منتشر شده که می‌توانید آن را تماشا کنید.

در این ویدیو شاهد مدل تغییر یافته‌ی ردمی نوت ۱۲ دیسکاوری هستیم که به جای باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. همانطور که در ویدیو می‌توانید ببینید، باتری این گوشی در عرض ۲ دقیقه و ۱۱ ثانیه به ۵۰ درصد می‌رسد و کل فرایند شارژ هم کمتر از ۵ دقیقه طول می‌کشد.

در این میان باید خاطرنشان کنیم اگرچه ردمی اعلام کرده این فناوری شارژ سرعت ۳۰۰ وات را ارائه می‌دهد، ولی در این ویدیو فقط برای حدود ۳ ثانیه سرعت شارژ به ۲۹۰ وات می‌رسد و طی کل این فرایند شاهد سرعت پایین‌تری هستیم. البته باید خاطرنشان کنیم معمولا اعداد مربوط به سرعت شارژ، از نظر تئوری مطرح می‌شوند و در شرایط واقعی حداکثر سرعت شارژ گوشی پایین‌تر از عدد ارائه شده است. بنابراین این موضوع کاملا طبیعی است.

شارژر استفاده شده در این ویدیو مبتنی بر فناوری Double GaN است و با وجود اینکه سرعت بسیار بالایی ارائه می‌کند، ولی اندازه‌ی آن مانند بسیاری از شارژرهای پرسرعت است. هنوز مشخص نیست این فناوری چه زمانی به دست کاربران می‌رسد.

مطالب مرتبط
بررسی پریز هوشمند شیائومی؛ گجتی ارزان برای آغاز هوشمندسازی خانه

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

۷,۷۲۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۱۲,۱۹۹,۰۰۰

تومان

منبع: GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا