لوازم جانبینرم افزار

ردمی نوت ۱۲ توربو با اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ معرفی شد

همانطور که انتظار داشتیم، ساعاتی قبل شیائومی از گوشی ردمی نوت ۱۲ توربو رونمایی کرد که اولین گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ محسوب می‌شود. همچنین در کنار چیپست شاهد بهره‌گیری از حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر ۱ ترابایت فضای داخلی هستیم.

در پنل جلویی این گوشی نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED تعبیه شده که رزولوشن FHD+ ارائه می‌دهد و از رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی ردمی نوت ۱۲ توربو در حفره‌ی نمایشگر تعبیه شده است. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و اولترا واید ۸ مگاپیکسلی مستقیما روی بدنه‌ قرار گرفته‌اند و در نتیجه ماژول دوربین جداگانه مورد استفاده قرار نگرفته است. در سمت راست این دو دوربین، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود که ابعاد لنز آن بسیار کوچک‌تر از دو دوربین اصلی است.

ردمی نوت 12 توربو

انرژی گوشی از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. از نظر ارتباطات هم باید به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۳ و وای‌فای ۶ اشاره کنیم. خوشبختانه در بدنه شاهد قرارگیری جک هدفون هستیم که بدون شک این مشخصه با استقبال کاربران طرفدار هدفون‌های سیمی روبرو می‌شود.

مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۲۹۰ دلار راهی بازار چین می‌شود و کاربران برای خرید مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی باید ۳۰۵ دلار بپردازند. گران‌ترین مدل ردمی نوت ۱۲ توربو که از ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند، با قیمت ۳۷۸ دلار به دست کاربران می‌رسد.

در ضمن شیائومی با همکاری کمپانی فیلمسازی برادران وارنر یک مدل خاص از این گوشی برای طرفداران کتاب‌ها و فیلم‌های هری پاتر هم تولید کرده است که از طراحی خاص و جذابی بهره می‌برد. این مدل که از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه بهره می‌برد، ۳۴۹ دلار قیمت دارد.

مطالب مرتبط
سری شیائومی ۱۳ در تاریخ ۷ اسفند راهی بازار جهانی می‌شوند

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۴۵,۰۰۰,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

۶,۹۸۲,۵۰۰

تومان

منبع: GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا