لوازم جانبینرم افزار

ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس در تاریخ ۱۵ دی راهی بازارهای جهانی می‌شود

ساعاتی قبل شیائومی رسما اعلام کرد که گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس در تاریخ ۱۵ دی برای بازارهای جهانی عرضه می‌شود. این گوشی که حدود دو ماه قبل در چین معرفی شده از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

با وجود اینکه شیائومی اشاره‌ای به عرضه‌ی دیگر مدل‌های این خانواده نکرده، اما به احتمال زیاد مدل‌های ردمی نوت ۱۲ و ۱۲ پرو هم به دست کاربران سایر کشورها می‌رسند. در این میان باید به مدل دیسکاوری هم اشاره کنیم که عملا همان ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس محسوب می‌شود با این تفاوت که از شارژ ۲۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. به احتمال زیاد این مدل محدود به بازار چین باقی می‌ماند.

طی سال‌های گذشته گوشی‌های سری ردمی نوت با استقبال گسترده کاربران روبرو شده‌اند و مدتی قبل شیائومی از فروش بیش از ۳۰۰ میلیون واحد از این گوشی‌ها خبر داد که ۷۲ میلیون واحد از آن‌ها در هند به فروش رسیده است. در این میان هنوز مشخص نیست گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ با چه قیمتی به دست کاربران ساکن کشورهای مختلف می‌رسند.

برای مقایسه باید بگوییم که سال گذشته ردمی نوت ۱۱ با قیمت ۱۸۰ دلار راهی بازار جهانی شد و شیائومی برای مدل ردمی نوت ۱۱S قیمت ۲۵۰ دلار را تعیین کرد. همچنین کاربران برای خرید مدل‌های ردمی نوت ۱۱ پرو و نوت ۱۱ پرو به ترتیب با قیمت ۳۰۰ و ۳۳۰ دلار روبرو شدند. بنابراین باید ببینیم آیا امسال شیائومی نسل جدید این گوشی‌ها را با قیمت مشابه ارائه می‌دهد یا نه.

خرید گوشی‌های شیائومی از دیجی‌کالا

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط
ردمی نوت ۱۲S احتمالا همان ۱۱S است ولی با شارژ ۶۷ واتی!

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا