لوازم جانبینرم افزار

ردمی ۱۲C با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و قیمت ۱۰۰ دلار معرفی شد

مدتی قبل شیائومی از گوشی‌های سری ردمی K60 رونمایی کرد و حالا در آستانه‌ی آغاز سال ۲۰۲۳، ردمی ۱۲C هم معرفی شده است که در ادامه به مشخصات این گوشی می‌پردازیم.

این گوشی از نمایشگر ۶.۷۱ اینچی با رزولوشن HD+ بهره می‌برد و درون بریدگی نمایشگر آن دوربین ۵ مگاپیکسلی دیده می‌شود. در پنل پشتی می‌توانیم نوار مورب را مشاهده کنیم که جذابیت ظاهری آن را دوچندان کرده و در سمت راست بخش پایینی ماژول دوربین، حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است و اگرچه شیائومی مشخصات دوربین دوم را اعلام نکرده، ولی به نظر می‌رسد با سنسور تشخیص عمق سروکار داریم.

قلب تپنده‌ی ردمی ۱۲C چیپست هلیو G85 است که در کنار آن حداکثر ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی انجام وظیفه می‌کند. البته به لطف پشتیبانی از کارت حافظه microSD، می‌توانید به راحتی ظرفیت حافظه را افزایش دهید. شیائومی اعلام کرده که این گوشی از نسخه‌ی خاصی از رابط کاربری MIUI 13 استفاده می‌کند و بنابراین کاربران با خرید این گوشی، از تمام ویژگی‌های این رابط کاربری بهره‌مند نخواهند شد.

ردمی 12C

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پورت microUSB و وجود جک هدفون اشاره کنیم. کاربران چینی برای خرید مدل ۴/۶۴ گیگابایتی باید ۱۰۰ دلار بپردازند و مدل‌های ۴/۱۲۸ و ۶/۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب با قیمت ۱۱۵ و ۱۳۰ دلار راهی بازار چین می‌شوند. هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی به بازارهای جهانی راه پیدا می‌کند یا نه.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G 2201116PG دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۹,۹۹۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

مطالب مرتبط
رندرهای شیائومی ۱۳ اولترا ماژول دوربین غول‌پیکر آن را نشان می‌دهند

۶,۲۴۹,۰۰۰

۶,۱۲۹,۰۰۰

تومان

منبع: GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا