لوازم جانبینرم افزار

رندرهای شیائومی ۱۳ اولترا ماژول دوربین غول‌پیکر آن را نشان می‌دهند

شیائومی قصد دارد تا حدود دو هفته‌ی دیگر از گوشی جذاب شیائومی ۱۳ اولترا رونمایی کند و حالا به لطف انتشار رندرهای این گوشی، می‌توانیم به جزئیات طراحی آن بپردازیم. در مورد تاریخ دقیق رونمایی از این گوشی، هنوز شیائومی خبر رسمی اعلام نکرده ولی بر اساس اعلام برخی افشاگران، ظاهرا ۷ روز دیگر شاهد معرفی آن خواهیم بود.

بر اساس این رندرها، این گوشی شباهت زیادی به شیائومی ۱۲S اولترا دارد که آن گوشی هم با ماژول دوربین دایره‌ای شکل بسیار بزرگی راهی بازار چین شد. در این ماژول ۴ دوربین تعبیه شده و همچنین باید به وجود ۲ فلش LED در بخش پایینی آن اشاره کنیم.

همانطور که در تصاویر می‌توانید ببینید، این ماژول دوربین علاوه بر اینکه اندازه‌ی بسیار بزرگی دارد، به طور قابل توجهی از پنل پشتی هم بیرون زده است. اندازه‌ی بدنه‌ی شیائومی ۱۳ اولترا ۱۶۳.۱ در ۷۴.۶ در ۹.۵۷ میلی‌متر است ولی ضخامت ماژول دوربین به ۱۵.۶۱ میلی‌متر می‌رسد. دوربین اصلی از سنسور ۱ اینچی IMX989 سونی استفاده می‌کند و در کنار آن ۳ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی قرار دارد. همچنین برای ثبت عکس‌های سلفی می‌توانید از سنسور ۳۲ مگاپیکسلی بهره ببرید.

شیائومی 13 اولترا

شیائومی برای این گوشی از نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز استفاده کرده است. از دیگر ویژگی‌های فاش شده از آن می‌توانیم به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. در ضمن نباید استفاده از باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سیمی ۹۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی را از قلم بیندازیم.

مطالب مرتبط
مشخصات کلیدی شیائومی ۱۳ لو رفت؛ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی متفاوت

خوشبختانه این گوشی فقط مختص بازار چین نیست و بعد از معرفی در چین، چند هفته بعد از این مراسم برای بازارهای جهانی هم معرفی خواهد شد. به تازگی در برخی منابع آمده که این گوشی با قیمت حدود ۹۱۰ دلار راهی بازار چین می‌شود و بنابراین برای بازار جهانی احتمالا حدود ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۱۰,۲۵۰,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت

۳,۶۶۵,۰۰۰

تومان

منبع: Android Authority

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا