لوازم جانبینرم افزار

ساعت و مچ‌بند هوشمند ردمی واچ ۳ و ردمی بند ۲ معرفی شدند

شیائومی در کنار رونمایی از گوشی‌های سری ردمی K60، از ساعت هوشمند ردمی واچ ۳، مچ‌بند هوشمند ردمی بند ۲ و هدفون بی‌سیم ردمی بادز ۴ لایت هم رونمایی کرد که در ادامه به مشخصات آن‌ها می‌پردازیم.

ردمی واچ ۳

این ساعت هوشمند از نمایشگر مربع شکل با اندازه‌ی ۱.۷۵ اینچ بهره می‌برد. تراکم پیکسلی این نمایشگر ۳۴۱ پیکسل در هر اینچ است و رفرش ریت آن به ۶۰ هرتز می‌رسد. بر اساس اعلام شیائومی، حداکثر روشنایی این نمایشگر ۶۰۰ نیت است و بنابراین برای استفاده زیر نور خورشید مشکلی نخواهید داشت. مانند نسل جدید آیفون‌ها، لبه‌های بدنه تخت است و فقط یک دکمه در بخش کناری بدنه دیده می‌شود.

ردمی واچ 3

این ساعت از قابلیت نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کند و برای آن می‌توانید از بیش از ۲۰۰ واچ‌فیس مختلف بهره ببرید. شیائومی باتری این ساعت را بهبود داده و حالا با هر بار شارژ می‌تواند تا ۱۲ روز دوام بیاورد. اگر شناگر هستید، باید بگوییم که ردمی واچ ۳ تا عمق ۵۰ متری می‌تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند. در زمینه‌ی ورزش هم باید به پشتیبانی از ۱۲۱ حالت ورزشی اشاره کنیم.

با توجه به اینکه از GPS داخلی بهره می‌برد، برای ردیابی فعالیت‌های ورزشی نیازی به استفاده از گوشی ندارد. کاربران چینی با پرداخت ۷۰ دلار می‌توانند ساعت هوشمند ردمی واچ ۳ را خریداری کنند.

ردمی بند ۲

این مچ‌بند هوشمند مرز بین مچ‌بند‌ها و ساعت‌های هوشمند را بیش از پیش کم‌رنگ‌تر می‌کند. ردمی بند ۲ دارای نمایشگر ۱.۴۷ اینچی است که ۷۶ درصد بزرگ‌تر از نسل قبلی است. ضخامت بدنه‌ی این مچ‌بند ۹.۹۹ میلی‌متر است و وزن آن به ۱۴.۹ گرم می‌رسد. با هر بار شارژ، باتری آن تقریبا ۱۴ روز دوام می‌آورد که در صورت استفاده سنگین، عمر باتری به ۶ روز کاهش پیدا می‌کند.

مطالب مرتبط
شیائومی از گوشی‌های سری ردمی K60 رونمایی کرد

ردمی بند ۲ دارای سنسورهای رایج در بین مچ‌بند‌های هوشمند است و از بیش از ۳۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. این مچ‌بند با قیمت ۲۵ دلار راهی بازار چین می‌شود.

ردمی بادز ۴ لایت

شیائومی برای این هدفون از درایورهای ۱۲ میلی‌متری استفاده کرده و عمر باتری با حساب کردن کیس، به ۲۰ ساعت می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۳ و گواهی IP53 اشاره کنیم. کاربران برای خرید این هدفون می‌توانند از بین رنگ‌های سفید، مشکی، نارنجی و سبز دست به انتخاب بزنند. کاربران چینی با پرداخت ۲۰ دلار می‌توانند این هدفون را خریداری کنند.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 2 Lite  بند سلیکونی

۱,۷۵۹,۰۰۰

تومان

ساعت هوشمند شیائومی مدل Maimo-WT2105 بند سلیکونی

۱,۲۵۵,۰۹۰

تومان

منبع: GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا