لوازم جانبینرم افزار

شیائومی از دو مانیتور اقتصادی با رفرش‌ریت ۱۶۵ هرتز رونمایی کرد

شیائومی روز گذشته دو مانیتور جدید گیمینگ را در چین رونمایی کرد. مانیتورهای ردمی G27 و G27Q هر دو دارای نمایشگر ۲۷ اینچی هستند و رفرش‌ریت ۱۶۵ هرتز را ارائه می‌دهند. در ادامه به تفاوت‌ها و شباهت‌های این دو مدل می‌پردازیم.

شیائومی برای این دو مانیتور از پنل IPS استفاده کرده و مدل G27Q رزولوشن بالاتری نسبت به مدل ارزان‌تر ارائه می‌دهد. به طور مشخص، رزولوشن مانیتور ردمی G27 به ۱۰۸۰p می‌رسد و مدل G27Q با رزولوشن ۱۴۴۰p به دست کاربران می‌رسد. از دیگر مشخصه‌های این دو مدل می‌توانیم به پشتیبانی از عمق رنگی ۸ بیت اشاره کنیم.

ردمی G27 از یک استند ساده بهره می‌برد ولی استند استفاده شده برای مدل G27Q به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی جهت مانیتور را تغییر دهند. از نظر پورت، هر دو مدل دارای پورت‌های HDMI و DisplayPort هستند. همچنین مدل G27Q از پورت USB-C بهره می‌برد که در مدل ارزان‌تر چنین پورتی دیده نمی‌شود. به لطف همین مشخصه، این مدل می‌تواند سرعت شارژ ۶۵ واتی را برای دیگر گجت‌ها ارائه کند.

شیائومی برای این دو مانیتور قیمت بسیار مناسبی در نظر گرفته است. به طور مشخص، مدل G27 با قیمت ۱۱۳ دلار راهی بازار چین می‌شود و کاربران چینی برای خرید مدل G27Q باید ۱۹۸ دلار بپردازند. هنوز مشخص نیست که آیا این دو مانیتور جذاب راهی بازار جهانی هم می‌شوند یا نه.

مانیتور جی پلاس مدل GDM-226LN سایز 22 اینچ

۴,۶۰۰,۰۰۰

۴,۴۳۰,۰۰۰

تومان

مانیتور مخصوص بازی ایسوس مدل ROG Swift PG65UQ سایز65 اینچ

۲۵۸,۰۰۰,۰۰۰

۲۰۵,۰۰۰,۰۰۰

تومان

منبع: GizmoChina

مطالب مرتبط
خرید ارزان ترین کابل شارژ لایتنینگ

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا