لوازم جانبینرم افزار

شیائومی از رنگ‌های جدید گوشی ۱۳ اولترا رونمایی کرد

مدتی قبل گوشی پرچم‌دار شیائومی ۱۳ اولترا با ویژگی‌های بسیار جذاب و دوربین فوق‌العاده رونمایی شد. در این میان با وجود اینکه هنوز تاریخ عرضه‌ی این گوشی در بازارهای جهانی مشخص نشده، کاربران چینی حالا می‌توانند برای خرید این گوشی از بین رنگ‌های جدید و خاص دست به انتخاب بزنند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۱۶,۶۹۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۱۰,۷۹۹,۰۰۰

تومان

رنگ‌های جدید زرد، نارنجی و آبی است. ظاهرا این رنگ‌های جدید فقط در مدل‌های مبتنی بر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شوند. این مدل‌ها ۶۴۹۹ یوان (۹۴۰ دلار) قیمت دارند و از دو روز دیگر فروش آن‌ها آغاز می‌شود.

شیائومی ۱۳ اولترا همانطور که گفتیم یک گوشی بسیار جذاب است. در پنل جلویی این گوشی شاهد نمایشگر ۶.۷۳ اینچی هستیم که از پنل ۱۲۰ هرتزی AMOLED با رزولوشن QHD+ استفاده می‌کند. حداکثر روشنایی این نمایشگر به ۲۶۰۰ نیت می‌رسد که عدد شگفت‌انگیزی به حساب می‌آید و بنابراین حتی زیر نور مستقیم خورشید هم برای استفاده از آن مشکلی نخواهید داشت. این نمایشگر توسط شرکت چینی TCL تولید شده است.

قلب تپنده‌ی این گوشی چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است که در کنار آن حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی مبتنی بر فناوری UFS 4.0 انجام وظیفه می‌کند. دوربین اصلی این گوشی از سنسور ۱ اینچی IMX989 سونی استفاده می‌کند که دارای لنز مجهز به دیافراگم متغیر F/1.9 و F/4.0 است. در کنار آن باید به وجود دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو هم اشاره کنیم. این گوشی برای ثبت عکس‌های سلفی از دوربین ۳۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

مطالب مرتبط
بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین؛ لذت عکاسی با کمترین هزینه!

انرژی شیائومی ۱۳ اولترا از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که برای شارژ شدن از سرعت ۹۰ وات برای شارژ سیمی و سرعت ۵۰ وات برای شارژ بی‌سیم بهره می‌برد.

با وجود اینکه این گوشی هنوز راهی بازار ایران نشده، ولی در حال حاضر می‌توانید یکی دیگر از بهترین گوشی‌های شیائومی به نام می ۱۱ اولترا را از دیجی‌کالا خریداری کنید. این گوشی از نمایشگر ۶.۸۱ اینچی و چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند. دوربین اصلی این گوشی مبتنی بر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است و در کنار آن پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری و اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی قرار دارد. در ضمن باید به بهر‌ه‌گیری از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی سیمی و شارژ ۶۷ واتی بی‌سیم هم اشاره کنیم.

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 11 Ultra دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - پک چین

منبع: GizmoChina

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا