لوازم جانبینرم افزار

شیائومی پیش از رونمایی گوشی ۱۳ اولترا طراحی آن را تایید کرد

بعد از مدت‌ها انتظار، شیائومی فردا از جدیدترین پرچم‌دار خود به نام ۱۳ اولترا رونمایی می‌کند. طی روزهای گذشته رندرهای غیر رسمی از این گوشی منتشر شد که جزئیات طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهند. حالا خود شیائومی هم دست به کار شده و با انتشار چند تصویر از این گوشی، رندرهای فاش شده از آن را رسما تایید کرده و در نتیجه در این تصاویر رسمی می‌توانیم بار دیگر جزئیات طراحی این گوشی را مشاهده کنیم.

این گوشی از فریم مبتنی بر آلیاژ فلزی استفاده می‌کند و برای پنل پشتی هم یک لایه چرم مصنوعی قرار گرفته است. این ماده از پوشش آنتی باکتریال بهره می‌برد که در برابر گرد و غبار هم می‌تواند مقاومت بالایی از خود نشان دهد و همچنین به لطف استفاده از مواد مخصوص، رنگ آن در گذر زمان تغییر نخواهد کرد.

شیائومی 13 اولترا

ماژول دوربین این گوشی به غیر از اینکه ابعاد بسیار بزرگی دارد، ضخامت قابل توجه آن هم توجه زیادی را جلب می‌کند. شیائومی برای این گوشی از دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX989 سونی استفاده کرده که ۱ اینچ اندازه دارد. همچنین در کنار آن سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دیگر هم تعبیه شده است.

شیائومی ۱۳ اولترا از پنل LTPO OLED بهره می‌برد که به طور مشترک توسط شیائومی و شرکت چینی China Star توسعه یافته است. این پنل از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ بهره می‌برد و حداکثر روشنایی آن برای محتواهای HDR به ۲۶۰۰ نیت می‌رسد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A M2006C3LG دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت

۳,۷۹۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

۱۴,۰۷۰,۰۰۰

تومان

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط
راهنمای کرک نرم افزار های مختلف

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا