لوازم جانبینرم افزار

شیائومی Civi 3 با طراحی جذاب و قیمت ۳۵۳ دلار معرفی شد

ساعاتی قبل شیائومی در چین از گوشی جدید Civi 3 رونمایی کرد که از طراحی جذابی بهره می‌برد و با قیمت مناسبی راهی بازار این کشور می‌شود. در ادامه به مشخصات این گوشی می‌پردازیم.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۱۰,۶۰۰,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۱۵,۲۹۹,۰۰۰

تومان

شیائومی برای پنل پشتی این گوشی، از دو رنگ متفاوت استفاده کرده که همین موضوع، جذابیت بصری آن را دوچندان کرده است. سمت چپ بخش فوقانی شاهد ماژول دوربین دایره‌ای شکل هستیم و اطراف این ماژول، یک حلقه‌ی فلزی به همان رنگ پنل پشتی قرار گرفته است. لبه‌های این پنل خمیده هستند و همین موضوع، گوشی را خوش‌دست‌تر کرده است. شیائومی برای گوشی Civi 3 به ضخامت بدنه توجه زیادی نشان داده و ضخامت آن به فقط ۷.۵۶ میلی‌متر می‌رسد. در ضمن وزن این گوشی ۱۷۳ گرم است.

شیائومی Civi 3

در پنل جلویی با نمایشگر ۶.۵۵ اینچی روبرو هستیم که رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ را ارائه می‌کند. این نمایشگر مبتنی بر رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز است و حداکثر روشنایی آن به ۱۵۰۰ نیت می‌رسد. این یعنی حتی زیر نور مستقیم خورشید هم برای مشاهده‌ی انواع محتوا مشکلی نخواهید داشت. در بخش فوقانی نمایشگر، حفره‌ی کپسولی شکل مشابه مدل پرو آیفون‌های جدید به چشم می‌خورد.

Dimensity 8200-Ultra به‌عنوان قلب تپنده‌ی شیائومی Civi 3 انجام وظیفه می‌کند که مدل بهبود‌ یافته‌ی چیپست Dimensity 8200 محسوب می‌شود. به طور مشخص، این یک چیپست ۴ نانومتری است که از یک هسته‌ی Cortex-X2 با سرعت ۳.۲ گیگاهرتز، سه هسته‌ی Cortex-A78 با سرعت ۲.۸۵ گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی Cortex-A55 با سرعت ۲.۰ گیگاهرتز بهره می‌برد. کاربران برای خرید این گوشی می‌توانند بین دو حافظه رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی دست به انتخاب بزنند که البته رم ۱۶ گیگابایتی از تکنولوژی جدیدتری بهره می‌برد و بنابراین عملکرد بهتری ارائه می‌کند. از نظر حافظه داخلی هم با سه مدل ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی روبرو هستیم.

مطالب مرتبط
راهنمای خرید بهترین لپ تاپ معماری ، طراحی و نقشه کشی

شیائومی Civi 3

انرژی شیائومی Civi 3 از طرف باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که بر اساس ادعای شیائومی، می‌تواند بیش از یک روز دوام بیاورد. سرعت شارژ گوشی به ۶۷ وات می‌رسد و این یعنی در عرض فقط ۳۸ دقیقه، گوشی به طور کامل شارژ خواهد شد.

در ماژول دوربین این گوشی، در کل ۳ دوربین دیده می‌شود. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی از سنسور ساخت سونی بهره می‌برد و در کنار آن اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی هم دیده می‌شود. برای فیلمبرداری هم می‌توانید از رزولوشن ۴K و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه بهره ببرید. علاقه‌مندان به عکس‌های سلفی هم می‌توانند از از دو دوربین ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته در حفره‌ی نمایشگر بهره ببرند. یکی از دوربین‌ها دارای لنز معمولی و دیگری دارای لنز اولترا واید است. این دوربین‌ها هم می‌توانند ویدیو‌های ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ثبت کنند.

مدل پایه این گوشی که از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، ۳۵۳ دلار قیمت دارد. گران‌ترین مدل این گوشی با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی هم با قیمت ۴۲۴ دلار راهی بازار چین می‌شود.

منبع: GizmoChina

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا